بهبود مهارت های استریمینگ زنده

5 سازنده ای که باید برای بهبود مهارت های استریمینگ زنده خود تماشا کنید

زمان مطالعه 3 دقیقه

streaming زنده در توییچ، یوتیوب یا سایر پلتفرم‌ها می‌تواند بسیار دشوار باشد. بهبود مهارت های استریمینگ زنده را در ادامه توضیح داده ایم.

اگر می‌خواهید streaming را شروع کنید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا وجود دارند که می‌توانند به شما در کشف فناوری، استراتژی رشد و موارد دیگر کمک کنند.

چه خالق جدیدی باشید که نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید یا یک پخش کننده با تجربه که به نکات تخصصی نیاز دارد، این سازندگان به ارتقای سطح محتوای شما کمک می‌کنند.

1. بازی Senpai: شروع به کار

هریس هلر از Senpai Gaming سال‌هاست که به تولید محتوای اختصاص داده شده به استریمینگ و فناوری در دسترس آن پرداخته است. او حتی یکی از پیشتازان ایجاد یک افزونه مفید برای ایجاد آسان TikToks در OBS در حین پخش بود.

هلر ابتدا خود را خالق یوتیوب و در مرحله دوم پخش کننده می داند، و توصیه می کند که پخش کننده های جدید نیز با محتوای خود این گونه رفتار کنند، از جمله نکات دیگری برای پخش کننده های جدید.

2. EposVox: تبدیل به یک Tech Whiz شوید

EposVox، استاد استریم، سال‌هاست که صدای پیشرو در بازی آموزشی استریم بوده است. به احتمال زیاد، اگر سؤالی در زمینه فناوری جریان دارید، محتوای او پاسخ‌ها را خواهد داشت – اگرچه او محتوایی درباره سایر علایق فناوری نیز ایجاد می‌کند.

او یکی از اولین سازندگانی بود که برای OBS – محبوب‌ترین نرم‌افزار استریمینگ زنده – آموزش ایجاد کرد و حتی یک دوره آموزشی عمیق و عالی OBS دارد که می‌تواند شما را به تسلط کامل برساند. با این حال، محتوای یوتیوب او به تنهایی منابع عمیق متعددی برای استریمر کنجکاو و آگاه به فناوری دارد.

از نکات OBS گرفته تا بررسی‌های دوربین و میکروفون و فراتر از آن، EposVox احتمالاً پاسخی برای هر سؤال فناوری استریم خواهد داشت، صرف نظر از اینکه چقدر مهم باشد. همچنین می توانید لیست اشتباهات میکروفون پخش کننده ما را بررسی کنید.

3. Stream Scheme: استراتژی خود را بهبود بخشید

Stream Scheme آموزش های مفید متعددی را برای استریم با تمرکز بر بهبود استراتژی و خود محتوای شما ارائه می دهد. برای بسیاری از پخش‌کننده‌ها، اولین گام‌های آنها برای استریمینگ به صفر بینندگان بدون تعامل چت می‌تواند فوق‌العاده دشوار باشد—بسیاری از محتوای Stream Scheme به سازندگان کمک می‌کند تا بر این مانع غلبه کنند.

استراتژی چیزی است که بسیاری از پخش‌کننده‌ها نادیده می‌گیرند، زیرا آنها اغلب روی فناوری و تجهیزات هنگام بهبود جریان خود تمرکز می‌کنند. آنها ارزش بهبود دارند، اما اگر استراتژی و محتوای شما ضعیف باشد، حتی چشمگیرترین تنظیم جریان نیز اهمیتی نخواهد داشت.

4. Lowco: با پلتفرم ها به روز باشید

Lowco مدیر عامل یک مرکز آموزشی برای استریمرها، Streamer Square است. بیشتر محتوای شخصی او به‌روزرسانی‌های مفیدی درباره ویژگی‌ها و خط‌مشی‌های جدید است که سازندگان باید از آن آگاه باشند و از آنها استفاده کنند. اما او سالها یک مربی جامع در فضای استریم بوده است.

پیمایش در توییتر او نکات مفید و اخبار مرتبط متعددی را در مورد فرصت‌ها برای استریمرها و همچنین به‌روزرسانی‌ها در پلتفرم‌ها و خط‌مشی‌های آنها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کسب‌وکار او، Streamer Square، دارای دوره‌های جامع متعددی برای کمک به سازندگان در هر سطح مهارتی است، همراه با چندین دوره رایگان برای سازندگان جدید.

دوره‌ها، رایگان یا پولی، مطمئناً برای همه مناسب نیستند، اما می‌توانند با سازمان‌دهی اطلاعاتی که در غیر این صورت باید خودتان به دنبال آن باشید، از دردسرهای زیادی برای شما خلاص شوند.

5. Katlient: نکات سریع و عملی

Katliente یک استریمر و ایجاد کننده محتوای کوتاه است که انبوهی از نکات مفید را برای استریمرها ارائه می کند تا به طور کلی فناوری، استراتژی و محتوای خود را بهبود بخشند. در چند ویدیو پیمایش کنید و مطمئناً چیزی یاد خواهید گرفت، چه مذاکره با نام تجاری یا یک نکته سریع فنی.

محتوای طولانی ممکن است کمک جامع‌تری نسبت به ویدیوهای کوتاه‌تر ارائه کند، اما محتوای کوتاه مانند Katliente مطمئناً به شما کمک می‌کند تا موضوعات مختلف را خیلی سریع یاد بگیرید. از آنجا، می توانید در صورت نیاز به محتوای طولانی تر شیرجه بزنید!

از حرفه ای ها بیاموزید تا استریمینگ زنده خود را به سطح بعدی ببرید

چه تماشای نکات مفید به صورت رایگان در YouTube و چه پرداخت هزینه به یک مربی برای یک دوره آموزشی برتر، دانش قدرت است! یادگیری نحوه بهبود دانش فنی و استراتژی محتوای خود به طور یکسان به شما کمک می کند تا نسبت به اکثر استریمرهایی که به سادگی به صورت زنده پخش می شوند و به بهترین ها امیدوارند، سریعتر رشد کنید. در عوض، از بهترین ها یاد بگیرید تا به طور فعال مهارت های استریمینگ زنده خود را بهبود بخشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT