بهترین ارزهای دیجیتال ماه می

بهترین ارزهای دیجیتال ماه می (نیمه اول اردیبهشت 1402)

زمان مطالعه 2 دقیقه

با توجه به آغاز ماه می، بازار ارزهای دیجیتال در روندی نسبتاً متلاطم قرار دارد. البته برخی آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. در این مقاله به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال ماه می می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال ماه می

ارز دیجیتال پپه (PEPE)

بهترین ارزهای دیجیتال ماه می

حس جدیدی در فضای رمزارزها پیدا شده است. میم کوین پپه (PEPE) شاهد موفقیت‌های عظیمی بوده است. افزایش بیش از 120 درصدی در تاریخ 1 می، تبدیل شدن به سومین میم کوین بزرگ جهان، وارد شدن به جمع بزرگ‌ترین میم‌کوین‌ها و پیشی گرفتن از امثال فلوکی (FLOKI) و بیبی دوج (BABYDOGE).

علاوه بر این، PEPE اخیراً در OKX فهرست شده است که به رشد انبوه 329.18 درصدی قیمت آن در هفته گذشته و حتی رشد چشمگیرتر 1503.11 درصدی در یک ماه کمک کرده است.

ارز دیجیتال رندر توکن (RNDR)

بهترین ارزهای دیجیتال ماه می

سورپرایز اخیر در این بخش، Render Token (RNDR) است که با افزایش قیمت چشمگیر خود، پس از فهرست شدن در صرافی کوین بیس در اوایل سال جاری، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.
با افزایش 285 درصدی در چند ماه، Render Token در حال حاضر در محدوده قیمت 2.15 دلار در نوسان است و 2.76 درصد در روز، 6.33 درصد در هفت روز گذشته، و همچنین 68.08 درصد در ماه گذشته رشد داشته است.

ارز دیجیتال MultiversX (EGLD)

از آنجایی که فهرست‌بندی‌ها در صرافی‌های رمزارزی تأثیرات مثبتی بر دارایی‌های دیجیتال دارند، فهرست شدن MultiversX (EGLD)، که قبلاً با نام Elrond شناخته می‌شد، در صرافی Upbit، منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت آن شده است؛ مشابه آنچه قبلاً برای میم کوین Floki (FLOKI) پس از ثبت آن در Binance.US، شعبه آمریکایی صرافی بایننس، اتفاق افتاد.

در زمان نگارش این خبر، MultiversX با قیمت 40.07 دلار معامله می‌شود که 0.65 درصد نسبت به روز گذشته و 2.14 درصد در ماه گذشته کاهش داشته است. اما در هفت روز گذشته، همان‌طور که جدیدترین داده‌های نمودار که در تاریخ 3 می مشاهده شده نشان می‌دهد، 3.40 درصد افزایش داشته است.

ارز دیجیتال وی چین (VET)

بهترین ارزهای دیجیتال ماه می

علی‌رغم عملکرد نه‌چندان باشکوه در هفته‌های اخیر، قیمت VeChain (VET) این شانس را دارد که در ماه می صفحه را بازگرداند؛ زیرا تیم دارایی دیجیتالی وی‌چین، ارتقای کیف پول رمزارزی موبایل VechainThor را در تاریخ 4 می، مانند گذشته، آغاز می‌کند.

با این حال، VeChain در حال حاضر در محدوده قیمت 0.02 دلار نوسان دارد. با اینکه وی چین در تمام نمودارهایش کاهش یافته است، از جمله 2.47 درصد در روز، 9.13 درصد در طول هفته، و 11.50 درصد در ماه گذشته، اما از ابتدای سال میلادی جدید رشد 28.44 درصدی داشته است.

ارز دیجیتال Stacks (STX)

پس از اینکه بایننس اعلام کرد که از ارتقای لایه 2 آتی خود برای شبکه بیت کوین پشتیبانی می‌کند که قرار است طبق اعلامیه مشخص‌شده در ارتفاع 787651 بلاکچین انجام شود، Stacks (STX) شاهد پیشرفت‌هایی بوده است.

به طور خاص، STX در حال حاضر در محدوده قیمت 0.81 دلار معامله می‌شود؛ با افزایش 17.27 درصدی در 24 ساعت گذشته و 8.75 درصدی در طول هفته و به تلاش برای جبران کاهش 7.91 درصدی انباشته شده در 30 روز گذشته ادامه می‌دهد.
اگرچه بازار کریپتو گاهی می‌تواند یک ناظر ناآگاه را غافلگیر کند، میشائل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، کارشناس معاملات ارز دیجیتال، پیش از این پیش‌بینی کرده بود که آلتکوین‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهند؛ به خصوص اگر بیت کوین بتواند به بالای 30000 دلار برسد و بقیه بازار نیز از این روند پیروی کنند.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT