بهترین برنامه برای ارسال پول

8 بهترین برنامه برای ارسال پول در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین راه برای تقسیم چک یا ارسال پول به یکی از دوستان یا اعضای خانواده، استفاده از یک برنامه ارسال پول است. بهترین برنامه‌ها برای ارسال پول، شروع بازپرداخت و دریافت پرداخت‌ها را سریع و آسان می‌کنند. در اینجا انتخاب های ما برای برترین برنامه های ارسال پول در سال جاری است.

خرید با پی پال

1. سریع، آسان، و همه آن را انجام می دهند: Venmo

آنچه ما دوست داریم

+ اول موبایل؛ در درجه اول برای گوشی های هوشمند

+ برای دوستان، خانواده و برخی مشاغل پول ارسال کنید.

+ ارسال پول با کارت بدهی مرتبط رایگان است.

چیزی که ما دوست نداریم

– فقط می تواند برای سایر کاربران Venmo پول ارسال کند.

Venmo یکی از محبوب ترین برنامه های ارسال پول موجود است. این شرکت متعلق به PayPal است، شرکتی که مدت‌هاست روندهای مالی شخصی را مشاهده می‌کند و به خوبی کار می‌کند. برنامه Venmo بصری است و دارای امنیت عالی برای محافظت از اطلاعات مالی شما است.

برای کسانی که می‌خواهند چیزی کمی از نظر اجتماعی با ارزش باشد، Venmo به کاربران اجازه می‌دهد خریدهای دیگران را ببینند، به اشتراک بگذارند و با آن‌ها تعامل داشته باشند (البته در صورت تمایل می‌توانید پرداخت‌های خود را خصوصی کنید).

هزینه های انتقال نیز بسیار مقرون به صرفه است: انتقال کارت نقدی و بانکی رایگان است، انتقال کارت اعتباری 3٪ از موجودی است، در حالی که انتقال فوری از حساب Venmo شما به حساب بانکی شما 1٪ از مبلغ منتقل شده (با سقف 10 دلار) هزینه دارد. همچنین یک کارت نقدی و کارت اعتباری Venmo وجود دارد که به شما امکان می دهد جوایز کسب کنید و به راحتی با موجودی Venmo خود تعامل کنید.

Venmo همچنین توانایی ایجاد یک پروفایل تجاری را معرفی کرد که به صاحبان مشاغل و فروشندگان عادی اجازه می دهد تا معاملات تجاری را با این برنامه انجام دهند.

2. راه بهتری برای ارسال پول بین المللی: WorldRemit

آنچه ما دوست داریم

+ معاملات بین المللی به بیش از 150 کشور در سراسر جهان.

+ ده ها ارز برای انتخاب.

+ سریع، امن و آسان برای استفاده.

چیزی که ما دوست نداریم

– هزینه ها بر اساس مکان و واحد پول متفاوت است.

– ویژگی های محدود.

اگر پول زیادی به مقاصد بین المللی می فرستید، WorldRemit اولین و بهترین انتخاب شماست. هیچ حداقلی برای میزان ارسال وجود ندارد، و هزینه ها، اگرچه غیرقابل پیش بینی است، نسبت به سایر برنامه های دارای قابلیت های بین المللی کمتر است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های WorldRemit سرعت پردازش تراکنش ها است.

گیرندگان می توانند پول خود را از بانک ها تحویل بگیرند، آن را به صورت دیجیتالی دریافت کنند یا به خانه های خود تحویل دهند.

WorldRemit ادعا می کند که نقل و انتقالات می تواند به همان سرعتی که پیام های متنی تحویل داده می شود، انجام شود. با این حال، برای این سرعت، برخی از ویژگی‌های جذاب‌تر را که با سایر برنامه‌ها ارائه می‌شوند، کنار می‌گذارید.

3. برای هر کسی که از Venmo استفاده نمی کند: برنامه نقدی Square

آنچه ما دوست داریم

+ رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده.

+ شامل سایر گزینه های مالی شخصی، مانند معاملات سهام و معاملات یا تبدیل بیت کوین.

+ کارت نقدی موجود همچنین دارای پیشنهادات پس انداز پول است.

چیزی که ما دوست نداریم

– به اندازه ونمو اجتماعی نیست.

– فقط می تواند برای سایر کاربران Cash App پرداخت ها را ارسال کند.

تقریباً همه کسانی که از Venmo استفاده نمی کنند از Cash App استفاده می کنند و برخی افراد از هر دو استفاده می کنند. استفاده از Cash App به آسانی Venmo است و هنگامی که از کارت نقدی Cash App برای خرید استفاده می کنید، تخفیف های بیشتری ارائه می دهد.

مزیت دیگر Cash App این است که امکان انتقال، حتی انتقال فوری، به سایر کاربران Cash App رایگان است. اگر در حال انتقال پول از اکانت خود هستید، این تراکنش 1.5% کارمزد برای شما هزینه دارد. Cash App همچنین به شما امکان می دهد سهام یا بیت کوین را به روشی امن معامله کنید.

4. بهترین برنامه برای ارسال پول پشتیبانی شده توسط بانک شما: Zelle

آنچه ما دوست داریم

+ آسان برای شروع.

+ می تواند برای دیگران خارج از Zelle پول ارسال کند.

+ بدون هزینه یا محدودیت زمانی در نقل و انتقالات.

چیزی که ما دوست نداریم

– یک حساب بانکی متصل مورد نیاز است.

– انتقال می تواند کندتر از سایر برنامه ها باشد.

بر کسی پوشیده نیست که صنعت بانکداری در زمینه مدیریت الکترونیکی امور مالی کمی عقب مانده است و ارسال پول نقد نیز تفاوتی ندارد. اینجاست که Zelle به این موسسات کمک می کند تا با دوران مدرن همگام شوند. این یک برنامه کاربردی ساده است که با حساب بانکی شما یکپارچه می شود.

اگر بانک شما شریک Zelle است، می توانید از آن در برنامه تلفن همراه بانک خود استفاده کنید. نیازی به دانلود برنامه جداگانه نیست. اگر بانک شما شریک Zelle نیست، برای شروع برنامه Zelle را دانلود کنید.

خوبی این است که می‌توانید از Zelle برای ارسال پول نقد به دیگرانی که حساب ندارند استفاده کنید، البته تا زمانی که بانک آنها موجود است.

5. کیف پول دیجیتالی که بیشترین عمر را داشته است: پی پال

آنچه ما دوست داریم

+ نام شناخته شده در امور مالی شخصی مبتنی بر اینترنت.

+ ویژگی های امنیتی عالی.

+ محدودیت هزینه های آزادتر از اکثر خدمات.

+ بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بخرید.

چیزی که ما دوست نداریم

– هزینه های انتقال بدهی

– هزینه برای تبدیل ارز.

PayPal از سال 1998 وجود داشته است. در اصل یک ارائه دهنده پرداخت برای eBay بود، اما اکنون همه چیز بزرگ شده است و قابلیت های ارسال پرداخت را از طریق برنامه PayPal: Mobile Cash اضافه کرده است، که هم به عنوان یک برنامه پول و هم به عنوان کیف پول تلفن همراه عمل می کند.

با قابلیت‌های داخلی و بین‌المللی، PayPal آنچه را که از یک نام قدیمی در پرداخت‌های آنلاین انتظار دارید، ارائه می‌کند، از جمله ارسال پول، تقسیم صورت‌حساب، دریافت نوتیفیکیشن‌های هزینه فوری، خرید بیت‌کوین و موارد دیگر.

حساب‌های بانکی مرتبط و تراکنش‌های نقدی PayPal رایگان هستند، اما برای استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری از شما کارمزد دریافت می‌شود، و ممکن است ارزش خواندن جدول هزینه‌های PayPal را داشته باشد، زیرا ممکن است گیج‌کننده باشد. نقل و انتقالات نیز با پی پال کمی بیشتر طول می کشد.

6.بهترین برنامه برای ارسال پول  منبع اصلی ارسال پول: Western Union

آنچه ما دوست داریم

+ ویژگی‌های لمسی و اسکن ساده، ارسال پول را آسان می‌کند.

+ شماره ردیابی را برای نگهداشتن پول شما ارائه می دهد.

+ روش های پرداخت شامل کارت، پول نقد و حساب بانکی است.

چیزی که ما دوست نداریم

– هزینه ها نسبت به برخی از برنامه ها بیشتر است.

– برخی از انتقال ها ممکن است چند روز طول بکشد.

وسترن یونیون برای مدت طولانی نام پیشرو در نقل و انتقالات پول بوده است. با صدها هزار مکان در صدها کشور در سراسر جهان، این یک راه سریع و مطمئن برای دریافت پول از یک نقطه به نقطه دیگر است. همچنین یکی از منعطف ترین راه ها برای ارسال پول است. از این برنامه برای ارسال پول از کارت اعتباری یا نقدی، انتقال پول از حساب بانکی خود یا گرفتن پول نقد به یک نماینده محلی برای ارسال آن استفاده کنید.

گیرنده شما می تواند پول نقد خود را از یک بانک یا یک مکان Western Union دریافت کند یا آن را به صورت دیجیتال دریافت کند.

با این حال، احتمالاً برای استفاده از سرویس Western Union حتی از طریق برنامه، هزینه های بیشتری را پرداخت خواهید کرد. اما شما برای آرامشی که همراه با داشتن توانایی ردیابی تراکنش از ارسال تا دریافت است، هزینه می کنید.

7. بهترین برنامه برای ارسال پول برای کاربران آیفون: Apple Cash

آنچه ما دوست داریم

+ ارسال پول از طریق پیام، بدون نیاز به برنامه اضافی.

+ به اکانت Apple Pay شما متصل است.

+ با iPhone، iPad، Apple Watch و با استفاده از Siri کار می کند.

چیزی که ما دوست نداریم

– بررسی های امنیتی اکانت می تواند در دسترس بودن وجوه را به تاخیر بیندازد.

– کاربران باید 18 سال داشته باشند یا Apple Cash توسط سازمان دهنده خانواده تنظیم شده باشد.

– فقط کاربران اپل می توانند از Apple Cash استفاده کنند.

اگر از Apple Pay استفاده می‌کنید، پس Apple Cash گزینه‌ای است که برای ارسال و دریافت پرداخت‌ها در آیفون، آی‌پد یا اپل واچ شما لازم نیست. ارسال پول به کسی به آسانی ارسال پیامک است. چیزی برای دانلود در دستگاه شما وجود ندارد زیرا Apple Pay قبلاً نصب شده است و Apple Cash بخشی از آن برنامه است.

اشکال اصلی اپل کش این است که فقط با سایر کاربران اپل کار می کند. شما نمی توانید برای کسی که از دستگاه اپل استفاده نمی کند پول بفرستید.

8. بهترین برنامه برای ارسال پول برای کاربران اندروید: Google Pay

آنچه ما دوست داریم

+ برای ارسال پول از شماره تلفن یا آدرس ایمیل استفاده کنید.

+ انتقال فوری وجه به کارت های نقدی.

+ پوشش 100% برای تراکنش های تایید شده و غیرمجاز.

چیزی که ما دوست نداریم

– نمی توان با کارت های اعتباری یا کارت های پیش پرداخت استفاده کرد.

– با برخی از بانک ها سازگار نیست.

اگر کاربر اندروید هستید، به نظر می رسد Google Pay یک انتخاب طبیعی است. این به شما امکان می دهد برای خانواده و دوستان (فقط در ایالات متحده و هند) پول ارسال کنید، صورتحساب ها را پرداخت کنید و حتی پرداخت های مکرر را تنظیم کنید. نمی‌توانید در سطح بین‌المللی پول ارسال کنید و برخی بانک‌ها به شما اجازه نمی‌دهند کارت اعتباری یا نقدی خود را به Google Pay اضافه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !