بهترین دوره های آموزشی لینکدین

معرفی 7 مورد از بهترین دوره های آموزشی لینکدین برای دور کاری

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال پیشرفت حرفه ای در کار از راه دور خود هستید؟ در این مقاله برخی از بهترین دوره های آموزشی لینکدین برای دور کاری که می توانید در آنها ثبت نام کنید، آورده شده است.

کار از راه دور مزایای زیادی را به شما ارائه می‌کند، از جمله انعطاف‌پذیری زمان و مکان ،که در این شرایط باعث می شود شما بهترین تمرکز را داشته باشید. البته، یک حرفه از راه دور با مجموعه ای از چالش های مشابه نیز همراه است، از جمله بهره وری، مدیریت زمان، یا عدم دانش در استفاده از ابزارهای همکاری از راه دور.

LinkedIn Learning یک پلتفرم محبوب برای یادگیری آنلاین است و مجموعه ای از دوره های با کیفیت برتر را ارائه می دهد که توسط متخصصان صنعت تدریس می شود و به شما در ارتقاء مهارتتان کمک می کند. حق اشتراک این پلتفرم با حدود 19.99 دلار در ماه ارائه می شود که البته امکان استفاده به صورت یک ماه آزمایشی نیز وجود دارد.

در این مقاله، قصد داریم بهترین دوره‌های آموزشی لینکدین را به شما معرفی کنیم که این آموزش ها کمک می‌کنند بر چالش‌های خود در حرفه ی کار از راه دور خود غلبه کنید و سطح خود را بالا ببرید.

1.دوره ی پایه های کار از راه دور

دوره ی پایه های کار از راه دور

دوره ی پایه های کار از راه دور

این بخش بهترین دوره برای آشنایی با اصول کار از راه دور است. این دوره کوتاه یک ساعته با خلاصه کردن فرآیند کار از راه دور، از جمله مروری بر کار از راه دور، فرآیند پذیرش و انتظارات، آغاز می شود.

در این دوره یاد می گیرید که چگونه در هر مکانی یک محیط کاری مولد ایجاد کنید و با برنامه ریزی برای روز خود از حواس پرتی جلوگیری کنید. علاوه بر این ، این دوره شما را در زمینه ی ابزارها و پلتفرم هایی که باید برای برقراری ارتباط و ایجاد رابطه با هم تیمی های از راه دور خود استفاده کنید نیز راهنمایی می کند.

مدرس دوره، Mike Gutman ، یک مدافع کار از راه دور و پایداری، استراتژیست بازاریابی کسب و کار است و دارای 10 سال سابقه کار از راه دور می باشد. این دوره دارای امتیاز 4.6 از 5 با بیش از 3241 نظر ثبت شده و 696237 کاربر می باشد.

2. دوره ی چگونه هوشمندتر کار کنیم، نه سخت تر

دوره ی چگونه هوشمندتر کار کنیم، نه سخت تر

دوره ی چگونه هوشمندتر کار کنیم، نه سخت تر

در برخی مواقع، هنگام کار از راه دور احتمالاً با مشکلات مدیریت زمان و بهره وری مواجه خواهید شد. این دوره شما را در ایجاد یک ذهنیت سازنده و مدیریت زمان مانند یک حرفه ای راهنمایی می کند. در این دوره یاد خواهید گرفت که وظایف خود را با تکنیک ها و ابزارهای بهره وری مختلف ساده کنید. این دوره به شما در مورد سازماندهی و اولویت بندی ایمیل هایتان نیز آموزش می دهد.

علاوه بر موارد گفته شده، مربی این دوره در اینفلوئنسر مارکتینگ پیشگام بوده است و به شما در مورد خودکارسازی، تفویض اختیار و زمان‌بندی وظایف رسانه‌های اجتماعی همراه با رشد برند شما با ارائه ی استراتژی‌های مختلف، آموزش می‌دهد. این دوره یکی از محبوب ترین دوره ها در این دسته است و حدود 539552 کاربر با امتیاز 4.6 از 5 دارد.

3.دوره ی zoom Essential Training

دوره ی zoom Essential Training

دوره ی zoom Essential Training

برنامه ی زوم یکی از پر استفاده ترین پلتفرم ها برای میزبانی جلسات و همکاری با هم تیمی های شما است. این دوره اصول این ابزار کنفرانس ویدیویی محبوب را هم در لپ تاپ و هم در دستگاه تلفن همراه به شما آموزش می دهد. مدرس این دوره Garrick Chow، مدرس ارشد LinkedIn Learning است که بیش از دو دهه تجربه در 120 دوره آموزشی مبتنی بر ویدیو دارد.

این دوره در ابتدا شامل اصول اولیه پلتفرم جلسات Zoom، از جمله راه‌اندازی حساب کاربری، میزبانی و زمان‌بندی جلساتتان می باشد. در مرحله بعد، در این دوره به قسمتی می روید که در آن می توانید در مورد همکاری در جلسات و در نهایت میزبانی وبینارهای تان آموزش ببینید. این دوره دارای امتیاز 4.8 از 5 در این دسته است و حدود 13363 کاربر در این بخش ثبت نام کرده اند.

4. دوره ی حضور اجرایی در تماس های ویدئو کنفرانس

دوره ی حضور اجرایی در تماس های ویدئو کنفرانس

دوره ی حضور اجرایی در تماس های ویدئو کنفرانس

در جلسات تیمی از راه دور، یادگیری نحوه معرفی خود می تواند به شما برای برجسته شدن، کمک کند. این دوره کوتاه 34 دقیقه ای شما را در زمینه ی آماده سازی خود راهنمایی می کند و همچنین نحوه ی صحبت کردن با اعتماد به نفس را به شما می آموزد.

مدرس این دوره Jessica Chen در سخنرانی عمومی و توسعه مهارت های ارتباطی تخصص دارد. او با چند نکته مفید در زمینه ی کنفرانس ویدیویی شروع می کند که شامل نحوه ی معرفی خود، ارائه تصاویر جذاب و تقویت مکالمه شما می شود. این دوره دارای امتیاز 4.6 از 5 است و بیش از 1,086,282 کاربر آن را یاد می گیرند.

5. دوره ی نکات و ترفندهای مایکروسافت تیم

دوره ی نکات و ترفندهای مایکروسافت تیم

دوره ی نکات و ترفندهای مایکروسافت تیم

Microsoft Teams یک برنامه ارتباطی محبوب برای حرفه ای ها است که امکان همکاری با هم تیمی های راه دورتان را در زمانی که در حال حرکت هستید، آسان تر می کند. این دوره تمام نکات مفید از جمله دستورات و میانبرهای صفحه کلید را برای ساده کردن گردش کار شما را شامل می شود.

علاوه بر این، مدرس این دوره، Nick Brazzi ، که درواقع نویسنده ی کارکنان آموزش لینکدین است، ویژگی‌های مفید و گزینه‌های چت را توضیح می‌دهد که می‌تواند به شما در جلسات کمک کند. علاوه بر این، او همچنین به شما یک نمای کلی از نحوه استفاده از گزینه‌های پیام ویژه در برنامه ی موبایلی را می‌دهد. این دوره دارای امتیاز 4.6 از 5 است و توسط 10303 کاربر گرفته شده است.

6. دوره ی مدیریت تیم های مجازی

دوره ی مدیریت تیم های مجازی

دوره ی مدیریت تیم های مجازی

هنگام کار از راه دور با همکاران از راه دور، مدیریت تیم های مجازی می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره، مربی و کارشناس ارشد آموزش و توسعه، Phil Gold ، دوره را با راهنمایی شما در زمینه ی حفظ ثبات و ساختار در تیم مجازیتان، آغاز می کند.

او شما را در شناسایی چالش های همراه با مدیریت یک تیم مجازی راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا با ابزارهای موثر آن چالش ها را حذف کنید. علاوه بر این، او بر ایجاد ارتباط مناسب با تیم راه دورتان تمرکز می‌کند و عوامل کلیدی را برجسته می‌کند که اعتماد و تشویق را در بین همکاران شما تضمین می‌کند.

در پایان، این دوره به شما نکات و ابزارهایی را در زمینه بهره وری می آموزد که می توانند به طور موثر در مدیریت حجم کاری و بخش قابل تحویل به شما کمک کنند. این دوره دارای امتیاز 4.6 از 5 است و حدود 259396 کاربر آن را دریافت کرده اند.

7. دوره ی حمایت از سلامت روان خود در حین کار از خانه

دوره ی حمایت از سلامت روان خود در حین کار از خانه

دوره ی حمایت از سلامت روان خود در حین کار از خانه

کار از راه دور می تواند منزوی کننده باشد، که می تواند تأثیر بدی بر سلامت روان و رفاه ما داشته باشد. در این دوره، مربی، Amy Bran ، یک متخصص و نویسنده علوم اعصاب است که شما را برای غلبه بر همه حواس‌پرتی‌ها راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا با کمک به تعادل بهره‌وری و رفاه، خود را با شرایط ایجاد شده ی جدید سازگار کنید.

این دوره با نکاتی در مورد مقابله با انزواها و اختلالاتی که شما را از کارآمدی در کار از راه دور باز می دارد آغاز می شود. علاوه بر این، او بینش های عملی در مورد حفظ تعادل بین کار و زندگی، حفظ روابط و حفظ نگرش مثبت در حین کار از راه دور به اشتراک می گذارد. این دوره دارای امتیاز 4.7 از 5 است و بیش از 123593 کاربر در این دوره شرکت می کنند.

با گذراندن دوره های آموزشی لینکدین، شغل خود را از راه دور انجام دهید.

دوره های ذکر شده در بالا با راهنمایی شما در ارتقای سطح بهره وری، مدیریت زمان، ابزارهای همکاری، مهارت های مدیریت تیم مجازی و غیره به شما کمک می کند تا در شغل از راه دور خود پیشرفت کنید. شما می‌توانید در هر یک از دوره‌هایی که بیشتر به آن‌ها مرتبط هستید شرکت کنید و از بینش‌های آگاهانه ای که به دست آورده اید به طور مداوم به صورت عملی استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT