آماده سازی کسب و کار

بهترین راه برای آماده سازی کسب و کار شما برای سال 2023

زمان مطالعه 2 دقیقه

کارآفرینان ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک باشند. نکاتی را برای آماده سازی کسب و کار را در ادامه توضیح داده ایم.

جیسون فیفر پس از گذراندن نزدیک به 10 سال از زندگی خود به نوشتن و گزارش در مورد اخبار محلی و ملی، این فرصت را پیدا کرد تا در نقش سردبیر مجله Entrepreneur قدم بگذارد و با بنیان‌گذاران از هر طبقه‌ای کار کند.

جیسون می‌گوید: «من شروع کردم به گذراندن تمام وقتم با کارآفرینان و شروع به فکر کردن متفاوت درباره خودم و دنیای اطرافم کردم.

برای جیسون، جهش به سمت کارآفرین یک پیشرفت طبیعی بود، و این تبدیل به «لحظه‌ای که به عقب بر نمی‌گردد» تبدیل شد، که او در آخرین کتابش «ساخت برای فردا» جزئیات بیشتری را توضیح می‌دهد.

آماده سازی کسب و کار

آماده سازی کسب و کار

جیسون روزهای خود را با کارآفرینان در هر صنعتی، از ریچارد دیکسون، رئیس شرکت Mattel، تا جیمی فالون از The Tonight Show، سپری می‌کند و شباهت‌های بیشتری را بین آنها شاهد است تا تفاوت‌ها.

ما یاد گرفتیم که همه کارآفرینان باید با این درک که شما باید تغییر کنید، کار بزرگی انجام دهند. جیسون می‌گوید، هر چیزی که با آن راحت‌تر هستید، یا فکر می‌کنید که باعث موفقیت شما می‌شود، به روشی تغییر می‌کند که نمی‌توانید [پیش‌بینی کنید]، اما باید این تغییرات را پیش‌بینی کنید.»

برای اینکه شرکت‌ها در بلندمدت سودآور باقی بمانند، جیسون توصیه می‌کند که در واقع «انتظار تغییر را در کسب‌وکار خود و تصمیم‌هایی که می‌گیرید ایجاد کنید».

اگرچه تغییر اجتناب ناپذیر برای صاحبان مشاغل در سال 2023 نباید دلهره آور باشد. جیسون می‌گوید: «هنگامی که با چالش‌های اقتصادی مواجه می‌شوید، مجبور خواهید شد راه‌حل‌هایی ارائه کنید که در نهایت راه‌های جدیدی را برای ایجاد ارزش برای مصرف‌کننده‌تان نشان می‌دهد.

این دوران عدم اطمینان اقتصادی بیشترین فضا را برای نوآوری و فرصت باقی می گذارد.

جیسون می‌گوید: «هر بنیان‌گذار نگران این است که چگونه همه این فشارهای اقتصادی بر آن‌ها و کسب‌وکارشان تأثیر می‌گذارد، اما بقیه نیز با این چالش‌ها مواجه هستند، به این معنی که برای حل مشکلات خود به افراد جدیدی نیاز دارند».

در سال جدید، جیسون صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا با تقویت روابط خود با رسانه‌ها، بیشتر برای ارتباط با مصرف‌کنندگان خود تلاش کنند.

جیسون می‌گوید: «شما باید برای داستانی آماده باشید که قرار است به مخاطب خدمت کند، زیرا هیچ‌کس به داستان‌های موفقیت اهمیت نمی‌دهد – آنها به مردم کمک نمی‌کنند. داستان های حل مسئله به مردم کمک می کند، داستان های چالش برانگیز به مردم کمک می کند و به اشتراک گذاری چیزهای سخت به مردم کمک می کند.

با اپیزود کامل Shopify Masters همراه شوید تا جیسون فیفر را در رابطه بین تجارت و رسانه بشنوید و دانش خود را پس از همکاری نزدیک با برخی از موفق ترین بنیانگذاران تا به امروز به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT