بهترین وب سایت های فریلنسری

بهترین وب سایت های فریلنسری 2023

زمان مطالعه 16 دقیقه

بهترین وب سایت های فریلنسری برای گسترش چشم انداز کاری و حرفه شما را در ادامه معرفی کرده ایم.

بهترین وب سایت های فریلنسری افزایش حجم کاری و فرصت های شغلی را برای فریلنسرها ساده و آسان می کند. یک وب سایت فریلنسری درجه یک می تواند بدون توجه به شرایط به شما کمک کند، چه یک فریلنسر تمام وقت باشید، چه فردی که می خواهد در خانه کار کند یا فردی که به تازگی وارد دنیای خوداشتغالی شده است.

سایت‌های فریلنسری نیز می‌توانند در طرف دیگر حصار کمک کنند: اگر نیاز به یافتن یک فریلنسر برای انجام کارهایی برای شما یا کسب‌وکارتان دارید، بسیار عالی هستند. وقتی می خواهید یک وب سایت فریلنسری پیدا کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

برخی مشاغل و فرصت های بیشتری نسبت به دیگران دارند، در حالی که برخی از صنایع و فرصت های متنوع تری بهره می برند. برخی از آنها را خواهید دید که سریعتر و برخی دیگر کندتر هستند هنگام فهرست کردن افتتاحیه های جدید. و، البته، شما باید در مورد نرخ های پرداخت فکر کنید – و سایت ها با چه سرعتی این پرداخت ها را انجام می دهند.

ما این وب‌سایت‌های فریلنسری را در چندین نقطه مقایسه کرده‌ایم، از دسته‌هایی که پوشش داده‌اند تا محافظت از پرداخت و سیستم تأیید کاربر. ما همچنین به سیستم قیمت گذاری آنها و کیفیت پشتیبانی مشتری، از جمله جنبه های دیگر، نگاه کردیم.

ما فهرستی از بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری را گردآوری کرده‌ایم، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که اگر می‌خواهید از زندگی خوداشتغالی خود حداکثر استفاده را ببرید، باید از کدام سایت‌ها استفاده کنید، ادامه مطلب را بخوانید. و اگر می خواهید دید وسیع تری از بهترین سایت های کاریابی داشته باشید، به این لینک بروید.

. بهترین چک‌کننده سرقت ادبی (در تب جدید باز می‌شود): محتوای کپی شده را به صورت آنلاین پیدا کنید

1.Toptal

بهترین برای محدود کردن انتخاب به فریلنسرهای کلاس جهانی

دلایل خرید

+ موقعیت های سطح بالا

+فرایند غربالگری دقیق

+ جوایز پرسود

دلایلی برای اجتناب

– مانع ورود بالا

Toptal گسترده ترین پایگاه داده مشاغل یا کاربران را ندارد، اما نکته اینجاست: این سایت فقط فریلنسرهای کلاس جهانی را فهرست می کند. به همین دلیل است که شرکت هایی مانند مایکروسافت، بریجستون و سیلزفورس برای یافتن استعدادهای برتر به Toptal متکی هستند.

Toptal از یک فرآیند غربالگری دقیق استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که فقط بهترین نامزدها در دسترس هستند، با بررسی زبان و شخصیت، آزمون های مهارت، نمایش زنده و پروژه های آزمایشی که همگی برای یافتن استعدادهای در سطح جهانی استفاده می شوند. این شرکت می‌گوید که تنها 3 درصد از متقاضیان فریلنسری آن در فهرست قرار می‌گیرند، و Toptal همچنین از کارشناسان صنعت برای انتخاب فریلنسرها برای هر پروژه استفاده می‌کند.

این یک مانع بزرگ برای ورود است، اما به این معنی است که فریلنسرها می‌توانند پروژه‌های سودآور را انتخاب کنند و شرکت‌ها کارگران با کیفیت بالا پیدا کنند. همچنین در نظر بگیرید که Toptal فقط با توسعه دهندگان، طراحان، کارشناسان مالی و مدیران محصول و پروژه کار می کند.

عناوین شغلی متمرکز و موانع بالای ورود به این معنی است که موقعیت‌های زیادی وجود خواهد داشت که Toptal مناسب نیست. اما اگر شما یک فریلنسر در سطح جهانی هستید یا اگر باید آن استعداد در سطح جهانی را پیدا کنید، اینجا نقطه شروع است.

2.Guru

بهترین برای انعطاف پذیری پرداخت

دلایل خرید

+ پایگاه کاربر بزرگ

+گزینه های مقرون به صرفه

+ فریلنسرهای تایید شده

دلایلی برای اجتناب

-هزینه های نسبتاً بالا dedu

Guru فقط یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری نیست. همچنین یکی از بزرگترین بازارهای فریلنسری در وب است که بیش از دو میلیون فریلنسر و 800000 کارفرما فهرست شده است، و این بدان معناست که شما می توانید متخصصان را در زمینه های مختلف بیابید. Guru برنامه نویسی و توسعه، طراحی، نوشتن، فروش، مارکتینگ و مدیریت را پوشش می دهد، و همچنین می توانید فریلنسرهایی را پیدا کنید که در زمینه های حقوقی، مهندسی و آموزشی کار می کنند.

پایگاه داده عظیم سایت دارای تأییدیه فریلنسر است – بنابراین می توانید مطمئن شوید که یک فرد قانونی را استخدام می کنید. پرداخت ایمن و کارمزدهای پایین به این معنی است که این فرآیند هم برای فریلنسرها و هم برای کارفرمایان قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

فریلنسرها همچنین دارای رتبه‌بندی بازخورد در سایت هستند، بنابراین می‌توانید قبل از تماس با افراد، عملکرد افراد را ببینید. استخدام افراد بر اساس قرارداد قیمت ثابت، نرخ ساعتی، نرخ مبتنی بر وظیفه یا هزینه‌های تکراری امکان‌پذیر است، بنابراین انعطاف‌پذیری زیادی برای همه افراد درگیر وجود دارد و می‌توانید پروژه‌ها را از داشبورد داخلی سایت مدیریت کنید.

Guru رایگان است که به عنوان یک فریلنسر یا کارفرما بپیوندد، اما سایت برای هر فاکتور پولی از هر دو طرف هزینه دریافت می کند. عضویت های پولی سایت نیز ارزشمند هستند: اگر فریلنسر هستید، می‌توانید پیشنهادهای بیشتری دریافت کنید، هزینه‌های کمتری بپردازید، رتبه خود را افزایش دهید، و مظنه‌های برجسته ارسال کنید و اکانت ‌های کارفرمای پولی به این معنی است که هزینه‌های کمتر، آگهی‌های شغلی نامحدود و دسترسی به فریلنسرهای برتر را دریافت می‌کنید.

3.Upwork

بهترین برای تأیید و بررسی فریلنسر

دلایل خرید

+ ایده آل برای قراردادهای طولانی مدت

+ تمرکز بر نرم افزار و مارکتینگ

+ ایده آل برای پروژه های پیچیده

دلایلی برای اجتناب

– تعداد زیادی کار با کیفیت پایین

Upwork یکی از برجسته ترین بازارهای فریلنسری در وب است و دلایل زیادی برای استفاده از این سایت وسیع وجود دارد. این فهرست فریلنسرها را در هر شغل قابل تصور و هر صنعت بزرگ فهرست می کند و بر مارکتینگ و توسعه نرم افزار تمرکز دارد.

Upwork فریلنسرها را تأیید و بررسی می کند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که فردی قانونی را استخدام می کنید. حتی می توانید قبل از ارائه پیشنهاد، نمونه کار یک فریلنسر را بررسی کنید. فریلنسرها همچنین می توانند از مقالات و منابع برای کمک به یافتن کار و رشد حرفه خود استفاده کنند.

هنگامی که یک شرکت پروژه ای را ارسال کرد، فریلنسرها می توانند برای این موقعیت درخواست دهند و به کارفرمایان این امکان را می دهد که بهترین مناسب را برای کار پیدا کنند. طیف گسترده ای از قراردادهای کوتاه مدت و بلندمدت در Upwork وجود دارد، و به لطف پیام های متنی و ویدیویی، چت کردن برای فریلنسرها و کارفرمایان آسان است.

ویژگی استعدادیابی Upwork پروژه ها را با فریلنسرهای با کیفیت بالا مطابقت می دهد و فریلنسرها می توانند به صورت رایگان به سایت بپیوندند. طبق معمول، Upwork از هر شغل کارمزد دریافت می کند، اما اگر روی پروژه های بزرگتر کار می کنید، این نرخ کمتر است. اندازه زیاد Upwork به این معنی است که فریلنسرها و کارفرمایان نباید آن را نادیده بگیرند.

4.Freelancer.com

اگر به انواع روش های پرداخت نیاز دارید عالی است

دلایل خرید

+ پلتفرم رقابتی

+ مجموعه گسترده ای از فریلنسرها

+ ارتباط آسان

دلایلی برای اجتناب

-به طور بالقوه گران است

Freelancer.com یکی از ساده ترین بازارهای فریلنسری آنلاین است، بنابراین جای تعجب نیست که مورد اعتماد شرکت هایی مانند آمازون، آی بی ام و گوگل باشد. این سایت همچنین یکی از بزرگترین سایت‌های فریلنسری است – این شرکت ادعا می‌کند که یک مجموعه جهانی از پنجاه میلیون کاربر دارد که در بیش از 1800 مهارت مختلف تخصص دارند.

اگر کارفرما هستید، می‌توانید نمونه کارهای افراد را مرور کنید و به سرعت فهرستی را پست کنید، و Freelancer.com می‌گوید که 80 درصد مشاغل آن در عرض 60 ثانیه از یک فریلنسر پیشنهاد دریافت می‌کنند. حجم این سایت به این معنی است که برای انواع پروژه های بزرگ و کوچک مناسب است و در صورت نیاز به راهنمایی کمی می توانید از کارشناسان استخدام و مدیریت پروژه سایت استفاده کنید.

این سایت همچنین دارای ماژول هایی برای ایده پردازی و یادگیری در مورد موضوعات مختلف است که یک تجربه همه جانبه عالی را فراهم می کند.

کارفرمایان می توانند هر اندازه پروژه را با هر نوع روش پرداخت در سایت ارسال کنند و شما فقط زمانی پرداخت می کنید که از کار راضی باشید. چت زنده و برنامه اختصاصی سایت مدیریت پروژه شما را آسان می کند و فریلنسرها می توانند از این برنامه برای حفظ ارتباط با مدیران و دریافت هشدار در مورد آگهی های شغلی مرتبط استفاده کنند.

پایگاه داده عظیم Freelancer.com از کاربران، آگهی های شغلی ساده و برنامه تلفن همراه به این معنی است که این یک گزینه چشمگیر و همه کاره برای فریلنسرها و کارفرمایان است.

5.People Per Hour

بهترین برای ارائه گواهینامه به فریلنسرهای قابل اعتماد

دلایل خرید

+فرصت های متنوع

+جامعه بین المللی

+ رتبه بندی مستقیم

دلایلی برای اجتناب

-پشتیبانی ضعیف از مشتری

بیش از سه میلیون نفر و یک میلیون کسب و کار از این سایت در هر دسته بندی کلیدی استفاده می کنند، از سئو و توسعه وب گرفته تا نوشتن محتوا، صداگذاری و مارکتینگ. اگر برای شغلی به فردی نیاز دارید – مهم نیست چقدر مبهم – آنها را در People Per Hour پیدا خواهید کرد.

کارفرمایان می‌توانند هر پروژه کوچک یا بزرگی را در این سایت پست کنند، و رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های فریلنسر به این معنی است که می‌توانید افرادی را انتخاب کنید که احتمال بیشتری برای تولید کار خوب دارند.

فریلنسرها می توانند برای صدور گواهینامه اقدام کنند، که باعث می شود از نظر کارفرمایان قابل اعتمادتر باشند و شما می توانید برای ایجاد یک نمایه چشم نواز برای متمایز شدن خود وقت صرف کنید. به همین ترتیب، فریلنسرها نیز می توانند برای جذب کارفرما آگهی ارسال کنند. این سایت از یک سیستم هوش مصنوعی سفارشی برای مطابقت دادن فریلنسرها با پروژه های بالقوه بر اساس تجربه و توانایی های آنها استفاده می کند.

فریلنسرها و کارفرمایان می توانند با استفاده از Project Streams این سایت که امکان ارتباط آسان، اشتراک دارایی و مدیریت پروژه را فراهم می کند، ترکیب شوند. از اینجا نیز می توانید فاکتورها را جمع آوری کنید و پرداخت های امن به سرعت و به راحتی انجام می شود. و خوشبختانه، کارمزد افراد در هر ساعت از پایین ترین ها در صنعت است، بنابراین این سایت یک انتخاب با ارزش است.

6.Aquent

به ویژه در استفاده از یادگیری ماشین برای مطابقت با پروژه های مناسب خوب است

دلایل خرید

+فرصت های خلاقانه

+ تطبیق هوشمندانه استعدادها

+ بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی

دلایلی برای اجتناب

پایگاه داده محدود

بسیاری از بازارهای فریلنسری بر داشتن پایگاه داده عظیمی از فریلنسرها و مشاغل در هر صنعتی تمرکز می کنند، اما در مورد Aquent اینطور نیست. در عوض، این سایت خلاقیت و تنوع را در اولویت قرار می‌دهد و از یادگیری ماشینی برای تطبیق پروژه‌ها با استخدام‌کنندگان خبره استفاده می‌کند – و این استخدام‌کنندگان هستند که استعداد مناسب را پیدا می‌کنند.

Aquent می‌گوید که روش‌های یادگیری ماشین، پردازش زبان و تجزیه و تحلیل تصویر، بینش بهتر و نتایج بهتری را هنگام تطبیق پروژه‌ها با فریلنسرها ارائه می‌دهند. آکوئنت همچنین قول می دهد که پروژه های عالی و نرخ های عادلانه پرداخت را به فریلنسرها ارائه دهد.

این سایت فقط یک بازار فریلنسری نیست. این شرکت دوره‌ها و ماژول‌های آنلاین زیادی را برای کمک به کارکنان موجود ارائه می‌دهد تا توانایی‌های خود را بهبود بخشند، و Aquent همچنین دارای تیم‌های داخلی است که می‌توانند کارهای خلاقانه و فنی را انجام دهند – مثل این است که می‌توانید یک بخش کامل را به طور همزمان استخدام کنید.

Aquent ارزان ترین سایت نیست و بزرگترین پایگاه داده را ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که بر چندین حوزه کلیدی مانند محتوا، وظایف خلاقانه، مارکتینگ و فناوری تمرکز دارد. اما این سایت بر خلاقیت، تنوع و برابری تمرکز می‌کند و اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان از آن پیروی کند – یا اگر یک فریلنسر هستید که از این نوع محیط کاری قدردانی می‌کنید، یک سرویس حیاتی است.

7. 99designs

بهترین انتخاب برای طراحی لوگو و برندسازی

دلایل خرید

+مخصوص مشاغل خلاق

+ بارهای از دسته های مربوطه

+ ایده آل برای همکاری

دلایلی برای اجتناب

-طراحانی که رقابت می کنند ممکن است برای تلاش خود دستمزد دریافت نکنند

همانطور که از نام آن پیداست، 99designs بر طراحی تمرکز دارد. اگر به آرم، نام تجاری، جلد کتاب یا وب‌سایت نیاز دارید، اینجا مکانی است که باید جستجو کنید، و اگر در هر یک از آن زمینه‌های خلاقانه فریلنسر هستید، باید از این سایت استفاده کنید.

کارفرمایان می توانند از دو روش مختلف برای استعدادیابی در طرح های 99 استفاده کنند. می‌توانید از روش سنتی مارکتینگ مستقل برای فهرست کردن پروژه و دعوت از مناقصه‌ها از فریلنسرها استفاده کنید، یا می‌توانید با پرداخت 99 طرح، طراح ایده‌آل را پیدا کنید – ایده‌آل اگر ایده محکمی در مورد آنچه نیاز دارید دارید.

خلاقان مستقل می توانند به صورت رایگان بپیوندند، در مسابقات برای پیشنهاد کار شرکت کنند، و طراحان برای بررسی مشروعیت آنها در هنگام پیوستن به سایت بررسی می شوند. بیش از نود دسته طراحی متمایز نیز در سایت وجود دارد، بنابراین شما می توانید بدون توجه به زمینه کاری، کار پیدا کنید.

طبق معمول، 99designs هنگام تکمیل کار، هزینه‌هایی را دریافت می‌کند، و زمانی که طراحان شروع به کار با مشتریان جدید می‌کنند، هزینه‌های اضافی دریافت می‌کند، بنابراین این لزوماً ارزان‌ترین سایت نیست. اما اگر خلاق هستید یا نیاز به پیدا کردن یک خلاق دارید و می‌خواهید از کار باکیفیت در یک محیط مشارکتی و تشویق‌کننده اطمینان حاصل کنید، 99designs ارزش این هزینه را دارد.

8. Solidgigs

انتخاب ایده آل برای یافتن فرصت های دستچین شده

دلایل خرید

+ لیست گیگ های هفتگی

+ دوره ها و ابزارهای مورد استفاده

دلایلی برای اجتناب

اشتراک ماهانه برای فرصت های بهتر

تعداد باورنکردنی فرصت های فریلنسری در اطراف وجود دارد، اما این می تواند دلهره آور و گیج کننده باشد. خوشبختانه، Solidgigs با بررسی دستی بیش از 100 بازار فریلنسری برای یافتن بهترین فرصت ها، دردسر را از شکار خارج می کند.

هدف Solidgigs یافتن بهترین 1% فرصت‌های شغلی آزاد است و این سایت فهرستی از مشاغل برتر را تنظیم می‌کند و آنها را به صندوق ورودی شما ارسال می‌کند – بنابراین می‌توانید به سرعت بهترین قراردادها را ببینید و برای آن پیشنهاد بدهید.

اگر شما یک فریلنسر هستید که می‌خواهید به لیست فرصت‌های انتخاب شده Solidgigs دسترسی داشته باشید، باید هزینه‌ای را بپردازید. این آن را به یکی از تنها سایت‌های فریلنسری تبدیل می‌کند که هزینه‌های اولیه برای فریلنسرها دارد، اما بسیاری از مردم در مواجهه با سایت‌هایی که فهرست‌های خود را دستی انتخاب نمی‌کنند، این ارزش عالی را خواهند یافت.

Solidgigs توسط افراد پشتیبان Millo.co ساخته شده است که مقالات، دوره‌ها، پادکست‌ها و ابزارهایی برای فریلنسرها دارد، بنابراین فرصت‌های آموزشی زیادی در اینجا نیز وجود دارد.

9. FlexJobs

بهترین برای افرادی که در جستجوی فرصت های کاری از راه دور و انعطاف پذیر هستند

دلایل خرید

+ لیست های دستی غربال شده

+ بارهای از ویژگی های اضافی

دلایلی برای اجتناب

-طرح رایگان به اندازه طرح پولی جامع نیست

FlexJobs یک سایت فریلنسر است که برای افرادی طراحی شده است که می خواهند فرصت های کاری از راه دور و انعطاف پذیر را پیدا کنند. بنابراین اگرچه این یک وب‌سایت فریلنسری خالص نیست، اما مملو از موقعیت‌های فریلنسری است – بنابراین اگر کارفرما یا خوداشتغال هستید، گزینه‌ای عالی است.

فهرست‌های موجود در این سایت از نظر مشروعیت به صورت دستی بررسی می‌شوند، بنابراین شما همیشه چیزی قابل اعتماد و مرتبط در FlexJobs پیدا خواهید کرد، و مشاغل تقریباً در هر صنعتی فهرست می‌شوند – این مانند سایت‌های دیگری نیست که بر مشاغل فنی یا فرصت‌های خلاقانه تمرکز می‌کنند. شرکت‌ها نیز تأییدیه دریافت می‌کنند، بنابراین فریلنسرها می‌توانند هنگام برقراری تماس با افراد مطمئن باشند.

فراتر از لیست مشاغل، FlexJobs مقالات، رویدادها و جلسات مربیگری شغلی را ارائه می دهد. با این حال، برای استفاده بیشتر از این سایت باید هزینه بپردازید – اما اطلاعات بیشتری را به شما می دهد، تخفیف هایی را در مورد تعداد زیادی از محصولات و امکان درخواست برای موقعیت ها در همان سایت را به شما می دهد.

FlexJobs صرفاً بر روی نقش‌های آزاد تمرکز نمی‌کند، اما تمرکز آن بر کار انعطاف‌پذیر به این معنی است که تعداد زیادی از آنها را فهرست کرده است. این را با غربالگری و تأیید دستی آن ترکیب کنید، و یک سایت قابل اعتماد خواهید داشت که ارزش پول را دارد.

10. Fiverr

ایده آل برای مبتدیانی که به دنبال هزینه ثبت نام صفر هستند

دلایل خرید

+ پایگاه داده بزرگ

+دسترسی رایگان برای فریلنسرها و کارفرمایان

دلایلی برای اجتناب

-برای مبتدیان سخت است

وب سایت های فریلنسری بزرگتر از Fiverr وجود ندارد. از سال 2010 وجود داشته است و ادعا می کند که بیش از سه میلیون کارفرما از آن استفاده می کنند، از جمله شرکت های بزرگی مانند نتفلیکس و فیس بوک.

اندازه بزرگ Fiverr به این معنی است که کارفرمایان می توانند هر نوع فریلنسر را در سایت پیدا کنند، و اگر شما یک فریلنسر هستید، بدون توجه به نوع کاری که انجام می دهید، می توانید فرصت هایی را پیدا کنید. چه به دنبال یک پروژه طولانی، یک کار کوچک یا هر چیز دیگری باشید، می‌توانید آن را در اینجا و با هر نوع بودجه پیدا کنید. لیست های رایگان همچنین به این معنی است که فرصت های کم هزینه زیادی در اینجا نیز وجود دارد.

پیوستن به سایت رایگان و فهرست کردن فرصت‌ها در Fiverr رایگان است و همه می‌توانند از پرداخت‌های محافظت‌شده و پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته بهره‌مند شوند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند برای لذت بردن از بسته ارتقایافته‌ای که مترجمان آزاد تأیید شده، تطبیق استعدادهای دست‌چین‌شده و داشبوردی برای مدیریت پروژه‌های شما را ارائه می‌دهد، هزینه کنند.

Fiverr چیزهای زیادی برای آن دارد، نه حداقل اندازه آن، اما مانع کم آن برای ورود به این معنی است که ممکن است مجبور شوید بسیاری از پروژه‌های نامناسب یا فریلنسرها را قبل از یافتن مناسب مورد بررسی قرار دهید. لیست های رایگان همچنین به این معنی است که هزینه های تراکنش نهایی Fiverr کمی بیشتر از بسیاری از سایت های دیگر است.

11. Behance

عالی برای کسانی که می خواهند در یک بازار رقابتی به چالش کشیده شوند

دلایل خرید

+ بسیاری از ویژگی های شبکه

+ برای نشان دادن کار خوب است

+ متعلق به Adobe

دلایلی برای اجتناب

-گزینه ای برای پیوست کردن فایل های اضافی به برنامه ها وجود ندارد

Behance یکی از بهترین وب‌سایت‌های موجود برای فریلنسرهای خلاق است که اگر فکر کنید متعلق به Adobe است جای تعجب نیست.

این سایت شغلی چشمگیر مانند یک شبکه اجتماعی عمل می کند، بنابراین برای پیدا کردن گیگ بعدی شما و همچنین ایجاد ارتباطات خلاقانه بسیار مهم است. هنگامی که ثبت نام می کنید، می توانید تخصص های خود را از طیف گسترده ای از موضوعات مانند طراحی گرافیک، عکاسی، طراحی رابط کاربری یا تبلیغات انتخاب کنید، و ساختن نمونه کارها و ایجاد بردهای خلق و خوی بسیار آسان است – برای نشان دادن کار و سبک خود عالی است.

فید سفارشی سازندگان بر سایت غالب است و می‌توانید پروژه‌ها را بر اساس زمینه، رنگ‌ها و حتی ابزارهای مورد استفاده جستجو کنید. بنابراین، اگر قصد دارید کارهای خود را در نمایه و فید اصلی به نمایش بگذارید، زمانی که افراد در جستجوی یک فریلنسر جدید هستند، راحت‌تر می‌توانید پیدا کنید.

شما به نمونه کارها و بردهای خلق و خوی نیز محدود نیستید. می‌توانید مطالعات موردی ایجاد کنید، پست‌های در حال انجام را که در 24 ساعت منقضی می‌شوند، تبلیغ کنید، و حتی کار خود را به صورت زنده پخش کنید.

اگر می خواهید کار پیدا کنید، می توانید در صدها رشته و رشته شغلی جستجو کنید. می‌توانید حقوق هر شغل را در کنار گزینه‌های دورکاری و بقیه شرح شغل ببینید و می‌توانید مستقیماً در Behance درخواست دهید.

Behance یک انتخاب برتر برای هر فریلنسر خلاقی است – صدها رشته در سایت ارائه شده و هزاران شغل وجود دارد. استفاده از آن با ویژگی‌های اساسی رایگان است، اما توجه داشته باشید که این یک بازار رقابتی است – وقتی محبوبیت این سایت متعلق به Adobe را در نظر می‌گیرید جای تعجب نیست.

12. Dribbble

ایده آل برای کسانی که خواهان خدمات مورد استفاده شرکت های بزرگ هستند

دلایل خرید

+ تعداد زیادی از طراحان و هنرمندان

+استفاده شده توسط شرکت های معتبر

+ پایگاه داده جهانی

دلایلی برای اجتناب

-گران است برای شروع ارسال

اگر به یک فریلنسر خلاق توانمند و قابل اعتماد نیاز دارید، Dribbble را بررسی کنید. این یکی از بهترین سایت‌ها برای طراحان و هنرمندان خوداشتغال است و شرکت‌هایی مانند استارباکس، فیس‌بوک و آمازون از آن استفاده می‌کنند.

این سایت دارای پایگاه داده ای از بیش از یک میلیون خلاق در سراسر جهان است و بیش از 60000 کسب و کار برای یافتن استعدادهای برتر به Dribbble متکی هستند.

دو راه اصلی برای استخدام در Dribbble وجود دارد. می‌توانید برای دسترسی به برد شغلی Dribbble، جایی که می‌توانید فهرست‌های شغلی و پروژه‌ها را پست کنید، هزینه پرداخت کنید. می‌توانید شرح کامل شغل خود را بنویسید، فهرست کنید به چه نوع طراح نیاز دارید، و کارکنان تمام وقت، پاره وقت، فریلنسر و قراردادی را استخدام کنید. Dribbble به خود می بالد که لیست هایش به طور متوسط ​​1500 کلیک در ماه دریافت می کنند، بنابراین احتمالاً چشمان زیادی به موارد باز شده خود خواهید داشت.

گزینه ماهانه دیگر شرکت ها را قادر می سازد به پایگاه داده کامل متخصصان خلاق Dribbble دسترسی پیدا کنند. این مسیر را طی کنید و می توانید کل پایگاه داده طراح را با استفاده از فیلترینگ قدرتمند جستجو کنید و همچنین پیام های نامحدود و گزینه ای برای نشانک گذاری طراحان دریافت خواهید کرد. شرکت ها همچنین می توانند برای دسترسی به هر دو ویژگی هزینه پرداخت کنند.

13.بهترین وب سایت های فریلنسری: Codeable

بهترین برای متخصصان وردپرس

دلایل خرید

+ ایده آل برای حل مشکلات وردپرس

+فرآیند استخدام نوآورانه و عادلانه

دلایلی برای اجتناب

-فقط برای سناریوهای وردپرس مناسب است

اگر نیازهای برنامه نویسی تخصصی دارید، همیشه وسوسه انگیز است که به یک فریلنسر ماهر مراجعه کنید، و اگر نیاز به استخدام یک متخصص وردپرس برای مرتب کردن وب سایت ها و سیستم های CMS خود دارید، Codeable بهترین انتخاب است.

فریلنسرهای سایت همگی قبل از استفاده از سایت بررسی می شوند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که فردی توانمند را استخدام می کنید و شروع به کار بسیار آسان است. شرکت ها می توانند هر پروژه وردپرسی را در سایت پست کنند، از رفع سریع تا پروژه های پیچیده تر، و برنامه نویسان در سایت می توانند همه چیز را از کار پلاگین و پایگاه داده گرفته تا انتقال کامل و توسعه سایت انجام دهند.

اکثر پروژه‌های سایت در عرض 24 ساعت قیمت‌ها را دریافت می‌کنند و در بیشتر موارد شما به تعدادی متخصص متصل خواهید شد که می‌توانند به راحتی خواسته‌های پروژه شما را رسیدگی کنند. هنگامی که Codable به شما در ایجاد این ارتباطات کمک کرد، شرکت ها می توانند از یک فضای کاری مشترک برای گفتگو با نامزدها در مورد جزئیات پروژه استفاده کنند. این یک روش هوشمند برای اطمینان از ارتباط کارآمد و سریع است.

یک الگوریتم یک قیمت را از همه برنامه نویسان علاقه مند به پروژه شما ایجاد می کند – بنابراین شما در رقابتی که کیفیت را به خطر می اندازد گیر نمی کنید – و یک سیستم پرداخت امن پول شما را ایمن نگه می دارد. و همین است. شما قادر خواهید بود یک متخصص عالی وردپرس را در زمان رکورد استخدام کنید.

قیمت‌گذاری بین پروژه‌ها در اینجا متفاوت است، و باید انتظار نرخ‌های ساعتی متفاوت را داشته باشید. Codeable با هزینه خدمات 17.5٪ درآمد کسب می کند و شرکت ها از ضمانت رفع اشکال 28 روزه و سیاست بازپرداخت منصفانه سود می برند.

. بهترین ابزار مارکتینگ محتوا (در تب جدید باز می شود): بهبود تعامل، گردش کار و فروش

بهترین وب سایت های فریلنسری: مشاوره

چگونه بهترین وب سایت فریلنسری را برای خود انتخاب کنیم

چرا می‌توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

هنگام انتخاب بهترین وب سایت فریلنسری، باید به چیزهای زیادی توجه کنید.

برای شروع، باید بررسی کنید که پلتفرم چه دسته هایی را ارائه می دهد و آیا فرصت های مرتبطی برای شما وجود دارد یا خیر. سپس، شما می خواهید قیمت گذاری و هزینه های خدمات را ارزیابی کنید. آیا اشتراک ماهانه وجود دارد یا هر زمان که پولی به شما پرداخت می شود، پلتفرم از شما مالیات می گیرد؟ به عنوان بخشی از آن، بررسی کنید که آیا پلتفرم دارای نرم‌افزار داخلی صدور صورت‌حساب است تا مطمئن شوید که به درستی پرداخت می‌کنید.

مطمئناً باید در نظر بگیرید که آیا این پلتفرم دارای محافظت پرداخت و فرآیند تأیید است تا مطمئن شوید که با مشتریان و فریلنسرهای معتبر سروکار دارید یا خیر.

در نهایت، به رابط وب سایت، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتری توجه کنید.

وب سایت فریلنسری چیست؟

وب سایت فریلنسر بستری است که فریلنسرها فرصت های کاری را پیدا می کنند و مشتریان به دنبال استعداد می گردند.

همه وب سایت ها ساختار یکسانی ندارند، بنابراین فریلنسرها و مشتریان متوجه خواهند شد که روند درخواست و استخدام از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است.

چگونه بهترین وب سایت های فریلنسری را آزمایش می کنیم

برای آزمایش بهترین وب سایت های فریلنسری، جنبه های متعددی را بررسی کردیم. ما ابتدا بررسی کردیم که پلتفرم چه دسته‌هایی از کار را ارائه می‌دهد و آیا عمدتاً برای یک دسته خاص مانند طراحی مناسب است یا خیر.

سپس، به این موضوع پرداختیم که وب‌سایت فریلنسری چقدر محبوب بوده و آیا یک سیستم محافظت از پرداخت مستحکم دارد یا خیر. ما ارزیابی کردیم که آیا این پلتفرم کاربران خود را به طور کامل تأیید می کند و از چه نوع ساختار قیمت گذاری پیروی می کند.

ویژگی های متمرکز یا اضافی همیشه بررسی می شوند. برخی از بهترین وب سایت های فریلنسری دوره های آنلاین را برای کمک به پیشرفت شغلی خود ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ابزارهای مدیریت پروژه را برای سازماندهی تیم ها و وظایف ارائه می دهند. ما ارزیابی می کنیم که این ویژگی های اضافی تا چه اندازه باعث بهبود سایت و کمک به کاربران آن می شود.

ما همچنین رابط پلتفرم و کیفیت پشتیبانی مشتری را از جمله موارد دیگر در نظر گرفتیم.

. بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی (در تب جدید باز می شود): خودتان را به طور موثر مارکتینگ کنید و دسترسی خود را گسترش دهید

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT