بهترین زمان برای بازدید از بالی

بهترین زمان برای بازدید از بالی: راهنمای بازدید از بالی در سال 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

بالی بهترین بهشت استوایی است، با آب‌های شفاف، سواحل شنی سفید، و درختان نخل تا جایی که چشم کار می‌کند، و این فقط نوک کوه یخ است! این جواهر اندونزیایی همچنین خانه برخی از بهترین مکان‌های موج‌سواری جهان، غذاهای لذیذ، و فرهنگی پر جنب و جوش است که شما را بیشتر می‌خواهد. بهترین زمان برای بازدید از بالی چه موقع است؟

ترجیحات سفر شما هر چه باشد، بالی مناظر و فعالیت های لذت بخشی را در طول سال ارائه می دهد. با این حال، مهم است که بدانید زمان مناسب برای سفر به بالی چه زمانی است تا بتوانید در فعالیت های دلخواه خود شرکت کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین زمان برای بازدید از بالی در سال 2023 بیشتر بخوانید.

بهترین زمان برای سفر به بالی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از بالی به آنچه در سفر خود به دنبال آن هستید بستگی دارد. اگر می خواهید سواحل معروف بالی و آب و هوای گرم را تجربه کنید، بهترین زمان برای بازدید از جولای تا آگوست است، زمانی که جزیره فصل خشک خود را تجربه می کند. با این حال، این فصل اوج گردشگری نیز است، بنابراین می توانید انتظار قیمت های بالاتر و جمعیت بیشتر را داشته باشید.

اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید و بهترین تخفیف‌ها را برای اقامت و پرواز دریافت کنید، ممکن است بخواهید در فصل مرطوب جزیره از بالی دیدن کنید. این فصل توریستی خارج از پیک است، بنابراین می توانید انتظار قیمت کمتر و جمعیت کمتر را داشته باشید. آب و هوا در این زمان می تواند کاملاً بارانی باشد، بنابراین اگر قصد دارید بیشتر وقت خود را در ساحل بگذرانید، بهترین زمان برای بازدید نیست.

فصل اوج در بالی چه زمانی است؟

به دلیل تعطیلات مدارس ملی اندونزی، فصل عالی برای بازدید از بالی در ماه های جولای و آگوست است. اکثریت بالی در طول تابستان مملو از مسافرانی است که به این جزیره می‌روند تا از لذت‌های متعدد آن لذت ببرند و در برخی از پر جنب و جوش‌ترین جشنواره‌های آن شرکت کنند. سیل قابل توجهی از گردشگرانی که به دنبال استراحت از زمستان های سرد شمال هستند در زمان کریسمس و سال نو در دسامبر و ژانویه رخ می دهد.

اگر می خواهید از شلوغی دوری کنید، ممکن است بخواهید در این مواقع از سفر به بالی خودداری کنید. با این حال، می‌توانید از مکان‌های دورافتاده‌تر، از جمله Nusa Penida و Pemuteran نیز دیدن کنید تا تجربه‌ای آرام‌تر در طول فصل پرآب داشته باشید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که فصل شلوغ هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و ازدحام جمعیت در نقاط توریستی که در حال حاضر شلوغ هستند.

فصل شانه در بالی چه زمانی است؟

در هر دو انتهای فصل خشک، زمانی که دما یا پس از بارندگی بهتر می شود یا پس از ماه های خشک به آرامی مرطوب می شود، بالی فصل شانه ای خود را تجربه می کند. بدون گردشگران تابستانی، سر و صدای کمتری وجود دارد و معمولاً دما حتی برای فعالیت‌های بیرون از خانه به اندازه کافی خشک است. با این حال، نقاط توریستی مانند Kuta و Legian ممکن است در طول دو هفته تعطیلات بهاری عید پاک بسیار شلوغ شوند.

برنامه‌ریزی کنید که مدتی را در داخل خانه به کاوش در معابد، موزه‌ها و سایر مؤسسات فرهنگی در اوبود، دنپاسار و دیگر مراکز فرهنگ بالی بگذرانید، زیرا بارش‌های باران منظم‌تر از فصل خشک است.

فصل کم در بالی چه زمانی است؟

مرطوب‌ترین ماه‌های سال در فصل کم بالی در ژانویه تا مارس و نوامبر رخ می‌دهد که این دوره را برای فعالیت‌های خارج از منزل پرخطر تبدیل می‌کند. اکنون که مردم پراکنده شده‌اند، جزیره در حال بازگشت به فضای آرام‌تری است، اما هنوز موج‌سواری خوبی در سواحل شرقی در مکان‌های مشهوری مانند پادانگ پادانگ وجود دارد و هوا همچنان دلپذیر است. هزینه اقامت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، که خبر فوق العاده ای برای مسافران با بودجه است. فصل کم زمان مناسبی برای بازدید مسافران از بالی است.

پروازها از امارات به بالی

در زیر خطوط هوایی که از امارات به بالی پرواز می کنند، آورده شده است. لطفا توجه داشته باشید که قیمت ها در زمان نوشتن دقیق است.

امارات

امارات در تمام روزهای هفته حداکثر چهار پرواز مستقیم و حداکثر سه پرواز ارتباطی از دبی به دنپاسار ارائه می دهد. مدت زمان این پروازها برای پروازهای مستقیم حدود 9 ساعت و 20 دقیقه و برای پروازهای ارتباطی تا 22 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

  1. شماره پرواز: EK399
    حرکت: 00.05
    ورود: 05.25
  2. شماره پرواز: EK369
    حرکت: 19.50
    ورود: 01.10
  3. شماره پرواز: EK357
    حرکت: ساعت 11.00
    ورود: 05.30
  4. شماره پرواز: EK353
    حرکت: 19.25
    ورود: 04.10

قیمت بلیط

میانگین قیمت بلیط در پروازهای امارات بین دبی و بالی عبارتند از:

  • اقتصاد: شروع از 1675 درهم
  • تجارت: شروع از 7535 درهم
  • درجه یک: شروع از 13175 درهم

هواپیمایی قطر

قطر ایرویز چهار تا شش پرواز ارتباطی از دبی به دنپاسار در تمام روزهای هفته ارائه می دهد. مدت زمان این پروازها برای پروازهای کانکتیو تا 15 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

  1. شماره پرواز: QR1015
    حرکت: 23:55
    ورود: 17:30
  2. شماره پرواز: QR1003
    حرکت: 05:20
    ورود: 23:00
  3. شماره پرواز: QR1019
    حرکت: 22:50
    ورود: 17:30
  4. شماره پرواز: QR1015
    حرکت: 23:55
    ورود: 08:35
  5. شماره پرواز: QR1019
    حرکت: 22:50
    ورود: 08:35
  6. شماره پرواز: QR1019
    حرکت: 22:50
    ورود: 18:25

قیمت بلیط

میانگین قیمت بلیط در پروازهای قطر ایرویز بین امارات و بالی عبارتند از:

  • اقتصاد: شروع از 4.620 درهم
  • تجارت: شروع از 16140 درهم

اتحاد ایرویز

اتحاد ایرویز حداکثر دو پرواز ارتباطی از دبی به دنپاسار را در تمام روزهای هفته ارائه می دهد. مدت زمان این پروازها برای پروازهای کانکتیو تا 31 ساعت و 55 دقیقه می باشد.

  1. شماره پرواز: EY 474
    حرکت: 22:15
    ورود: 10:10
  2. شماره پرواز: EY 474
    حرکت: 23:00
    ورود: 10:10

قیمت بلیط

اتحاد ایرویز فقط برای پروازهای امارات به بالی کلاس اکونومی ارائه می دهد و از 3000 درهم شروع می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT