بهترین سرورهای Discord

چگونه بهترین سرورهای Discord را که ارزش پیوستن دارند پیدا کنید

زمان مطالعه 3 دقیقه

در اینجا بهترین راه ها برای کشف بهترین سرورهای Discord وجود دارد که با علایق شما مطابقت دارند، مهم نیست چقدر جا دارد.

Discord به عنوان یک برنامه چت صوتی برای گیمرها شروع شد، اما از آن زمان به یک پلت فرم محبوب برای میزبانی مجموعه ای از جوامع تبدیل شد. سرورهای Discord برای هر علاقه ای از جمله بازی، فیلم و موسیقی وجود دارد. برای یافتن این پاتوق‌های عالی Discord، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاه کنید.

اما همیشه آسان نیست که بدانید جستجوی خود را از کجا شروع کنید، به خصوص اگر تازه وارد Discord هستید. به همین دلیل است که ما راه هایی را برای یافتن بهترین سرورهای Discord گردآوری کرده ایم.

1. از Discord Discover Page استفاده کنید

بهترین سرورهای Discord

بهترین سرورهای Discord

اگر از Discord در کامپیوتر خود استفاده می کنید، یکی از نکات ضروری Discord این است که می توانید سرورهای جامعه عمومی را از طریق صفحه Discover پیدا کنید. از منوی سمت چپ Discord، Explore Discoverable Servers (نماد قطب نما) را انتخاب کنید.

صفحه اصلی Discover برخی از محبوب ترین سرورهای Discord را به شما نشان می دهد، مانند سرورهای Fortnite، Genshin Impact و Minecraft. این سرورها صدها هزار عضو دارند.

برای اصلاح نتایج، از دسته‌ها در منوی سمت چپ استفاده کنید یا در نوار جستجو تایپ کنید. اگر سرور مورد علاقه شماست، آن را از لیست انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد قبل از پیوستن به آن، آن را مرور کنید.

متأسفانه Discord صفحه Discover در برنامه تلفن همراه خود ندارد. در عوض، به وب‌سایت Discord Servers بروید—در صورت تمایل می‌توانید از آن در کامپیوتر نیز استفاده کنید.

2. از دایرکتوری های سرور Discord شخص ثالث استفاده کنید

بهترین سرورهای Discord

بهترین سرورهای Discord

روش دیگر برای یافتن بهترین سرورهای Discord استفاده از دایرکتوری شخص ثالث است. اینها توسط خود Discord تأیید نشده اند، به این معنی که آنها سرورهای عمومی را لیست می کنند که صفحه Discover Discover لزوماً شامل آنها نمی شود. این یک راه عالی برای کشف سرورهای کوچک یا خاص است.

نمونه هایی از این وب سایت های دایرکتوری عبارتند از Disboard، Discord Me، Discord Servers و Discadia. همه این سایت‌ها دارای دسته‌بندی و جستجو هستند، بنابراین یافتن جامعه‌ای که مناسب شما باشد، کار سختی است. اگر به یکی بپیوندید و نظر خود را تغییر دهید، خروج از سرور Discord آسان است.

3. با مارک های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید

بسیاری از برندها، شخصیت ها و اینفلوئنسرها سرور Discord دارند. در حالی که روش‌های بالا برای یافتن انجمن‌های جدید عالی هستند، ممکن است در حال حاضر بخشی از یکی خارج از Discord باشید. در این موارد می توانید از لینک دعوت عمومی آنها استفاده کنید.

بسیاری از وب سایت ها سرورهای Discord را برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود اجرا می کنند، بنابراین به اطراف سایت یا رسانه های اجتماعی برای یافتن پیوند نگاه کنید. همین امر در مورد استریمرهای توییچ نیز صدق می کند. اگر می‌خواهید سرورهای پر از افراد دیگری را پیدا کنید که به بازی‌های مشابه شما علاقه دارند، عالی است.

اگر در یک کمپین Patreon مشترک شوید، ممکن است متوجه شوید که سازنده یک سرور Discord دارد. با پیوند دادن حساب Patreon خود به Discord، این اغلب به شما امتیازاتی می دهد، مانند دسترسی به کانالی که فقط برای اعضای Patreon در سرور سازنده ایجاد می شود.

چگونه سرورهای خصوصی Discord را پیدا کنیم

علاوه بر سرورهای عمومی Discord، سرورهای خصوصی Discord نیز وجود دارند که نیاز به دعوت نامه دارند. برای دسترسی به این سرورها، شخصی در سرور باید یک پیوند دعوت برای شما بفرستد (با قالب بندی به صورت discord.gg/ به دنبال کاراکترهای تصادفی یا یک رشته متن خاص) یا از داخل خود Discord شما را دعوت کند (روی نماد سرور کلیک راست کنید و دعوت از مردم را انتخاب کنید). این دعوت‌نامه‌ها فقط می‌توانند توسط شخصی ایجاد شوند که مجوزهای سرور لازم را داشته باشند.

این سرورها معمولاً بسیار کوچکتر از سرورهای عمومی هستند، زیرا ماهیت آنها فقط دعوت است. این می تواند به این معنی باشد که آنها کمتر فعال هستند، اما در ازای آن، یک جامعه فشرده تر ارائه می دهند. اگر سرورهای بزرگتر را غیرشخصی یا پر از درام می‌یابید، ممکن است یک سرور خصوصی ترجیح داده شود.

نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید؟ سرور خود را ایجاد کنید

برای مکانی امن برای شروع یافتن بهترین سرورهای Discord، از ابزار Discord Explore استفاده کنید یا با جوامع موجود خود ارتباط برقرار کنید. اگر نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید، جستجوی خود را با یک دایرکتوری شخص ثالث گسترش دهید. اگر باز هم خالی می‌شوید، راه‌اندازی سرور Discord خود را در نظر بگیرید—رایگان و آسان است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. J.Barbaro گفت:

    عالی بود
    ولی بیشتر سرورا خارجین یا گیمن یا فیلم که معمولا همه دوست ندارن
    بعضی ها هم هستن ولی خارجین
    به سختی ایرانی پیدا میشه :/

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT