بهترین معاملات لباس بلک فرایدی

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی 2023 که ویراستاران GQ در حال خرید هستند

زمان مطالعه 10 دقیقه

بلک فرایدی به طور پیوسته نزدیک است و فروش مد در حال حاضر به شیرینی پای کدو تنبل به نظر می رسد. در اینجا به تفکیک GQ در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی و کجا باید بخرید آمده است. بهترین معاملات لباس بلک فرایدی را در ادامه بخوانید.

خرید با ویزا کارت

بلک فرایدی بزرگترین روز در نوار تقویم خرید است. از آنجایی که همه چیز از فناوری مصرف کننده گرفته تا تشک های مموری فوم که نشانه های فصلی دریافت می کنند، تقریباً خیلی آسان است که فراموش کنید که با خود در سطح زیبایی شناسی رفتار کنید. به طور خاص، درمان کمد لباس خود. بنابراین، با توجه به اینکه تقریباً هر برند مد و برند بزرگی که پیش‌بینی می‌شود در سرگرمی جمعه سیاه شرکت کنند، این فرصت شماست تا کمد لباس‌های قدیمی پایان سال خود را با مجموعه‌ای شیک از ارتقاهای فصلی مبادله کنید. ، همه بدون شکستن بانک.

اما پیمایش کورکورانه در فروش لباس بلک فرایدی و سایبر دوشنبه یک روند جدید AW23 است که هرگز در انتظار رخ دادن آن نخواهید پوشید. به همین دلیل است که برای اینکه شما را در مسیر درست حرکت دهیم، ما یک مرکز توجه شیک را بر روی بهترین پیشنهادات لباس مردانه که پیش ‌بینی می‌کنیم در بلک فرایدی آینده نشان داده‌ایم. این را در نظر بگیرید که تخفیف‌های اولیه کجا پنهان شده‌اند و چگونه می‌توانید از آنها حداکثر استفاده را ببرید.

برای معاملات بیشتر در اوایل بلک فرایدی و دوشنبه سایبری که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود، در خبرنامه GQ Recommends ثبت نام کنید.

بلک فرایدی 2023 چیست؟

هنوز 100 درصد در مورد آنچه بلک فرایدی مستلزم آن است؟ اجازه دهید کمی وضوح ارائه دهیم. تقریباً بزرگترین دسته از معامله‌ها در این سمت از کریسمس، اگر نه در تمام سال، بلک فرایدی شاهد است که بزرگترین برچسب‌ها در این کسب‌وکار، پیشنهاد فروش خود را با کاهش‌های بسیار بزرگ تقویت می‌کنند.

بلک فرایدی و دوشنبه سایبری که در آخر هفته روز شکرگزاری برگزار می‌شود (این آخرین آخر هفته نوامبر برای ما بریتانیایی‌ها است)، برجستگی‌های خرید تقویمی هستند که همه علاقه‌مندان معمولی ما در آن شرکت می‌کنند. در واقع، سال گذشته شاهد کاهش 30 درصدی قیمت‌های لوکس توسط آقای پورتر بودیم، در حالی که پرسیوال پرطرفدار به ارتفاع 70 درصدی رسید. پس حالا می بینید که چرا ما هیجان زده ایم…

بلک فرایدی 2023 چه زمانی است؟

برای سال 2023، آن آخر هفته سرنوشت‌ساز شکرگزاری در 25 نوامبر است که اتفاقاً به سرعت نزدیک می‌شود. پس بهتر است همین الان برنامه خود را روشن کنید.

و بنابراین، خواننده عزیز، ما قول می‌دهیم به محض مشاهده آنها، این صفحه را با تخفیف‌هایی به‌روزرسانی کنیم، اما در حال حاضر برخی از فروش‌های لباس مردانه مورد علاقه ما در حال خرید هستند. به سادگی به پیمایش برای قیمت های فراوان ادامه دهید…

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی: Reiss: تا 60% تخفیف در فروشگاه Reiss

چه معامله است؟ فروشگاه اوت لت ریس مورد علاقه بسیاری از ویرایشگران GQ است و بهترین راز برای شیک پوشیدن و لباس پوشیدن فصلی روی بند کفش است. با همه چیز، از کت و شلوارهای مقرون به صرفه، لایه های روزمره، پولوهای آماده، پیراهن های زیبا یا چکمه های چرمی، فروش اوت لت ریس مطمئناً به طور پیوسته همه کالاهای موجود در لیست علاقه مندی های کمد لباس شما را انتخاب می کند.

چی میخریم؟ لباس‌های بافتنی و سالنی ریس را نمی‌توان شکست داد، و کمد لباس‌های غیررسمی همه را می‌توان با مرور صفحات ریس بالا برد. در مورد انتخاب ما از انتخاب فعلی؟ این به چوگان راه راه مد روز «Swing» و یک جفت کت و شلوار کاملاً تیز… در میان سایر موارد مربوط می شود.

Percival: تا 60٪ تخفیف در قفسه آخرین شانس

چه معامله است؟ پرسیوال در حال افزایش فروش خود به سبک است. با انتخاب گسترده‌ای از انتخاب‌های رنگارنگ و گرم‌کننده مشخص شده، ستاره فروش پرسیوال مجموعه‌ای از قطعات لایه‌بندی آن است. از جامپرهای بافتنی اینتارسیا گرفته تا پیراهن‌های کار دکمه‌دار، فروش پرسیوال در صورت کمبود لایه‌ها کاملاً مناسب است.

چی میخریم؟ اصلا لازم است بگوییم؟ چوگان پرسیوال یکی از موارد مورد علاقه فرقه است، و این مطمئناً به جمعیت GQ نیز کشیده می شود.

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی : Matches: تا 70٪ تخفیف برای قطعات انتخاب شده

چه معامله است؟ Matches دارای 2000 لباس لوکس در فروش است که همه آنها تا 70 درصد تخفیف دریافت کرده اند. و اگر این به شما کمک نمی کند که به روح چیزها برسید، پس ما نمی دانیم چه خواهد شد.

چی میخریم؟ وقتی نوبت به این نوع تخفیف‌های عمده بر روی لیبل‌های لوکس می‌رسد، اکنون زمان آن فرا رسیده است که روی بیانیه‌ها و قطعات سرمایه‌گذاری که در چند فصل گذشته به آن چشم دوخته‌اید، فشار بیاورید.

به دنبال پیشنهادات بیشتر هستید؟ راهنمای ما برای فروش بلک فرایدی بازی MatchesFashion را اینجا ببینید.

Everlane: تا 50% تخفیف برای اقلام انتخابی

چه معامله است؟ Everlane پایداری و خرید مسئولانه را بیش از هر چیز ترویج می کند. در میان صفحات تخفیف در نظر گرفته شده، قطعاتی وجود دارند که رفاه حیوانات، استانداردهای بهتر کارخانه و البته سبک بی عیب و نقص را ارتقا می دهند. بهتره اسکرول کنید

چی میخریم؟ ما درباره شما نمی دانیم، اما چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند، لباس بیرونی تیز و لباس راحتی دنج Everlane است… ما در اینجا همه چیز در مورد تعادل هستیم.

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی : Nike : تا 50 درصد تخفیف در فروش

چه معامله است؟ ساده اما موثر – با تخفیف های نیم بها نمی توانید اشتباه کنید.

چی میخریم؟ با مقاومت در برابر اصرار برای مقابله با همه چیز، از این فرصت استفاده می‌کنیم تا تی‌های لوگوی اسپرت و همکاری‌های یکباره را تکمیل کنیم.

Asos: تا 80٪ تخفیف برای خطوط انتخابی

چه معامله است؟ سایت و برنامه‌ای که تقریباً همه آن‌ها را در تلفن خود دانلود کرده یا در مرورگر خود نشانک کرده‌اند، در Asos می‌توانید تقریباً هر چیزی را که قلب (و گنجه) شما می‌خواهد پیدا کنید. از تفسیرهای لحظه به لحظه آخرین روندها گرفته تا خود برندهای معروف، صفحات پیمایش بی پایان Asos می توانند بدون زحمت همه چیز را از لیست علاقه مندی های کمد لباس شما و موارد دیگر مشخص کنند.

چی میخریم؟ در میان صفحات و صفحات پیشنهادات، این انتخاب آسان بود. اما اگر مجبور بودیم انتخاب کنیم، به سمت بافتنی‌ها و ساعت‌های مارک تجاری متمایل شده‌ایم.

Mr Porter : تا 70 درصد تخفیف برای اقلام انتخابی

چه معامله است؟ یک ویرایش در نظر گرفته شده از 10000 محصول (نفس عمیق)، انتخاب Mr Porter’s مطمئناً چیزی برای هر خریدار دارد. با طیف گسترده‌ای از کت‌ها، کفش‌های کتانی، عرقیات، اکسسوری‌ها، لباس‌های بافتنی و غیره که همگی تا 70 درصد تخفیف دریافت می‌کنند، فقط کافی است انتخاب خود را در صندوق‌خرید مشاهده کنید تا کاهش قیمت آنها را مشاهده کنید.

چی میخریم؟ پاسخ به این سوال آسان نبود. اما در این مرحله از روند رسیدگی، این لباس‌های بیرونی با تخفیف و کفش‌های تبلیغاتی است که در حال حاضر در خانه وگ مورد توجه قرار گرفته است.

Ray-Ban: تا 50% تخفیف برای عینک آفتابی و عینک منتخب

چه معامله است؟ عینک آفتابی فقط برای تابستان نیست و تخفیف ها فقط برای جمعه سیاه نیست. با ارائه تا 50 درصد تخفیف به جفت های انتخابی، تخفیف های Ray-Ban را نباید از دست داد.

چی میخریم؟ Ray-Bans Original Wayfarers یک شبح جاودانه که تقریباً هرگز از بین نمی رود، طرفدارانی به شکل ادریس البا و هری استایلز و همچنین باب دیلن و الکس ترنر دارد. بهترین زمان برای تهیه یک کلاسیک سنگی سرد، این آخر هفته ما را به دنبال طرح همیشه سبز Wayfarer و همچنین انتخابی عجیب و غریب تر و مبتنی بر روند است: کلاسیک Ray-Bans Aviator، از شهرت Top Gun.

Casio: تا 50٪ تخفیف برای محصولات مورد تایید کاسیو B-Grade

چه معامله است؟ به ما اعتماد کنید، مهم نیست که چند ساعت در کلکسیون خود دارید – همیشه جایی برای Casio دیگر وجود دارد. همانطور که انتظار دارید، وسوسه با 50 درصد تخفیف در مجموعه ای کاملاً انتخاب شده از اجناس ساعت شناس ناهموار، بسیار معمول است. از CasiOaks تا مدل‌های G-Shock نسخه محدود، چند انتخاب انتخابی در اینجا وجود دارد که رنگ‌ها و شجره‌نامه‌ای بی‌نظیر را برای هر مچ دستی به ارمغان می‌آورد.

چی میخریم؟ کاسیو چیزهای بیشتری نسبت به CasiOak داغ و قاب هشت ضلعی شبیه‌سازی AP Royal Oak دارد، اما اگر به دنبال فرو بردن انگشتان پا در آب های همیشه زیبای آن هستید، هیچ جایی بهتر از یکی از این دو انتخاب چشم نواز برای شروع وجود ندارد.

Superdry: تا 50% تخفیف در پریز

چه معامله است؟ در دریایی از پیشنهادهای ویژه که شامل کدها، کوپن‌ها و انتخاب‌ها می‌شود، Superdry برای ساده نگه‌داشتن تخفیف‌ها: 50 درصد تخفیف‌ها را کنار می‌زند.

چی میخریم؟ در آب و هوای کنونی، استفاده از این فرصت به‌عنوان فرصتی برای خرید وسایل ضروری با چند تی‌شرت راحت و شلوار جین صاف و راحت وسوسه‌انگیز است.

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی: Jura Watches : تا 50٪ تخفیف در فروش

چه معامله است؟ اگر به‌دنبال اولین ساعت مناسب خود هستید، مکان‌های بهتری نسبت به ساعت‌های ژورا برای خرید وجود دارد، که دارای دسته‌ای از برندهای محبوب از جمله Breitling، TAG Heuer، Longines، Tissot و G-Shock است. با خوشحالی ما، انتخاب فروش آن تعداد زیادی ساعت دارد که قبلاً در لیست جام ما قرار داشتند.

چی میخریم؟ Hamilton’s Khaki Field Mechanical با هر استانداردی با بند ساعت ناتو که برای رفتن به همه جا ساخته شده است، یک کلاسیک سنگ سرد است. اگر بودجه دارید، چرخش تاریخ Oris Aquis با یک صفحه چند رنگ منحصر به فرد که از پلاستیک چند رنگ ساخته شده است، بسیار عالی است.

Farfetch: تا 50٪ تخفیف در فروش

چه معامله است؟ فروش Farfetch با ارائه 50 درصد تخفیف کامل از اقلام فروش به خریداران، خرید محصولات لوکس را حتی بیشتر از حد معمول وسوسه انگیز می کند.

چی میخریم؟ لوازم جانبی، لوازم جانبی، لوازم جانبی…

Lululemon: تا 50٪ تخفیف برای اقلام انتخابی در فروش “ما خیلی زیاد کردیم”.

چه معامله است؟ انتخاب‌های تخفیف‌ خورده Lululemon در راهند، بنابراین بهتر است قبل از اینکه آنها از بین بروند، سریع عمل کنید. با ارائه تا 50 درصد تخفیف از اقلام انتخابی، اکنون فرصت دارید تا قبل از شروع سال نو، یک کمد لباس ورزشی کاملاً جدید تهیه کنید.

چی میخریم؟ ما؟ خوب، ما به مجموعه وسیعی از وسایل ذخیره سازی اسپرت Lululemon توجه کرده ایم. آن، و بالا بردن اجباری ملزومات تمرینی.

The North Face: تا 30٪ تخفیف در فروش outlet

چه معامله است؟ ساده است. همه خریداران به 30 درصد تخفیف نسبتاً دلپذیر در پیشنهاد جمعه سیاه The North Face دسترسی دارند. نوش جان.

چی میخریم؟ آیا لازم است آن را بگوییم؟ البته (و مثل همیشه) ما به کت‌های نمادین Massif و Nuptse توجه داریم. شکوه بالشی آنها به سادگی بی نظیر است – حتی هری استایلز هم طرفدار آن است.

Abercrombie: تا 50٪ تخفیف در فروش

چه معامله است؟ Abercrombie با ساده نگهداشتن فروش خود، 50 درصد تخفیف برای اقلام انتخابی ارائه می دهد.

چی میخریم؟ Abercrombie اخیراً اصول اولیه خود را تقویت کرده است، و بنابراین این لباس‌های استراحت با رنگ‌های غنی و پف‌های همیشه سبز هستند که توجه ما را به خود جلب می‌کنند.

جان لوئیس: تا 20٪ تخفیف در خانه و مد

چه معامله است؟ با کاهش 20 درصدی خریداران برای برخی از بزرگ‌ترین نام‌های موجود در خرده‌فروش (به باربور، تد بیکر، رالف لورن و غیره فکر کنید)، اکنون زمان سرمایه‌گذاری در برخی از لیبل‌های بزرگ قبل از فصل مهمانی فرا رسیده است.

چی میخریم؟ این کت و شلوارهایی نیست که ما در GQ در ذهن خود داریم (برای یک بار هم که شده)، بلکه موارد ضروری زمستانی، مانند یک جفت ون کلاسیک.

ed Baker: 30٪ تخفیف تقریباً برای همه چیز در رویداد خرید پاییز

چه معامله است؟ آیا چشم‌های باهوش و آموزش‌دیده با تخفیف را به یک کت و شلوار جدید یا پیراهن تیز دارید؟ خبر خوب: پیشنهاد فروش تد بیکر در حال حاضر به سختی پیش می رود و تقریباً 30 درصد از همه چیز را در رویداد خرید پاییزی، از لباس های رسمی گرفته تا انتخاب های معمولی روزمره، به خریداران ارائه می دهد.

چی میخریم؟ سال جدید، اشتیاق دوباره برای کت و شلوار. ما در GQ به دنبال انتخاب پیراهن‌های تد بیکر از لباس‌های شیک و در کنار مجموعه‌های تند دوخت هستیم.

بهترین معاملات لباس بلک فرایدی: Adidas : تا 55% تخفیف اقلام انتخابی

چه معامله است؟ آدیداس نه تنها پیشنهاد بلک فرایدی خود، بلکه کل فروش هفته سایبری خود را آغاز کرده است، آدیداس تا 55 درصد تخفیف از مجموعه ای از مربیان نمادین، ست های آهنگ، لباس های بیرونی و موارد دیگر را به خریداران ارائه می دهد. بنابراین، مهم نیست که چه چیزی در لیست علاقه مندی های شما وجود دارد، آدیداس بدون شک چند باکس را بررسی می کند.

چی میخریم؟ خنده دار است که باید بپرسید – ما به ویژه علاقه مند به افزایش سطح انتخاب لباس های سالن خود و همچنین سرمایه گذاری در برخی از محصولات جدید قبل از سال جدید هستیم.

End : تا 50% تخفیف برای اقلام انتخابی

چه معامله است؟ با ارائه 25 درصد تخفیف از اجناس انتخاب شده در فروش خود، End Clothing به سبک هدیه دادن جشن شما را آغاز می کند. این شامل طیف وسیعی از برچسب های پیشرو در صنعت و مارک های معروف است، این تخفیف برای قابل تشخیص ترین هدیه دهندگان در لیست خرید شما است.

چی میخریم؟ ما در GQ که خودخواهانه برای خود خرید می‌کردیم، برای مقاومت در برابر لوازم جانبی همیشگی یا جذابیت ماندگار یک لوگوی قابل اعتماد تلاش کردیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT