بهترین هتل های عمان

بهترین هتل های عمان

زمان مطالعه 8 دقیقه

اقامت در سلطان نشین عمان، مهمان نوازی سنتی را با لمس مدرن، از استراحتگاه های ساحلی تا کمپ های صحرایی با الهام از بادیه نشینان همراه می کند. بهترین هتل های عمان را در ادامه معرفی کرده ایم.

این سلطان نشین خواب آلود ممکن است اغلب توسط مسافران خلیج عربی به نفع همسایگان پر زرق و برق خود نادیده گرفته شود – اما دبی، دوحه و ریاض نمی توانند با نگاه اجمالی آرام و ماورایی به عربستان قدیمی که سفر به عمان فراهم می کند، رقابت کنند.

در کنار رشته کوه ناهموار الحجر که در امتداد ستون فقرات مرز آن با امارات متحده عربی قرار دارد، و آب های غنی از حیات دریایی خلیج عمان، چشم انداز بیابان به همان اندازه که مرتباً در حال تغییر است، متنوع است. در شمال، پایتخت مسقط مدرنیته را با فرهنگ سنتی با ظرافت آمیخته است. تفرجگاه‌های پنج ستاره‌ی کاخ آن، افزوده‌های باشکوهی به ساختمان‌های سفید و مناره‌هایی که از کوه‌ها تا اقیانوس‌ها گسترده شده‌اند.

در جنوب، مناظر در حال تغییر صلاله در فصل باران های موسمی (خریف) جمعیت را از سراسر منطقه به سوی خود می کشاند، زیرا آب ها از وادی های خشک استخوان سرچشمه می گیرند و به آبشارهای فوران و سرسبزی که شن ها را پوشانده است، جان می بخشند. در این بین، تپه‌های شنی و باغ‌های گل رز کوهی، زندگی‌ای را که به ندرت شلوغ است، مهلت می‌دهند.

معتادان آدرنالین با روزهایی که در تپه های شنی یا پیاده روی در کمپ های بیابانی یا هتل های بالای کوه سپری می کنند، آرام می شوند. آرامش نیز در اینجا بسیار خوب است – بهترین تجربه در اقامتگاه های اکو در کنار دریا یا یکی از بسیاری از پیشنهادات لوکس مسقط. عمان منطقه‌ای است که به ممتاز بودن شهرت دارد و مهمان‌نوازی مردم آن با اقامتگاه‌هایی که هوای فروتنانه آن را تکذیب می‌کنند، اصیل و ظریف باقی مانده است.

بهترین هتل های عمان: چدی، مسقط

Chedi که در سراسر خاورمیانه مورد احترام است، هتل مجلل برجسته سلطنت است. ساختمان‌های گنبدی نقره‌ای با سنگ سفید که در زمین‌های وسیع و در فاصله 20 دقیقه از شهر قدیمی مسقط واقع شده‌اند، فضایی از عظمت را تداعی می‌کنند که گویی در عمارت متعلق به اشراف عمانی اقامت دارند. 158 اتاق و سوئیت کم‌ساخت در یک طرف توسط کوه‌های هاجر و از طرف دیگر با خلیج عمان احاطه شده‌اند و در میان آن‌ها نخل‌های خرما و سرمه‌ای زیبا آراسته شده‌اند. مهمان‌نوازی سنتی عمانی با دانش تجملاتی بین‌المللی در اینجا ادغام می‌شود. از نور محیطی و کف‌های لاک‌شده در سراسر اتاق‌ها گرفته تا رستوران‌های درجه یک.

بهترین هتل های عمان: Six Senses Zighy Bay, Dibba

این مکان دورافتاده که در شمالی‌ترین منطقه محصور عمان قابل دسترسی است، تنها با وسایل نقلیه چهارچرخ محرک قابل دسترسی است، با ویلاهای سنگ‌تراشی‌شده با استخرهای خصوصی با حاشیه‌های نخل. اگرچه این استراحتگاه به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک روستای بادیه‌نشین باشد، اما هر مفهومی از سادگی با اضافه شدن یک پیشخدمت خصوصی، فعالیت‌های آدرنالین بالا مانند پرواز با پاراگلایدر یا پرواز میکرولایت و یک آبگرم زیبا با طیف وسیعی از برنامه‌های سلامتی از بین می‌رود. تم در ویلاهای با پلان باز، شیک روستایی، با دیوارهای گچبری و مبلمان از چوب تیره است.

استراحتگاه و اسپای شانگری لا بار الجیساح، الحسن

استراحتگاه و اسپای بار الجیسه که بر روی دماغه‌ای خصوصی واقع شده است و با کوه‌های پرتگاه حجر مشخص شده است، بسیار دورتر از ۲۰ دقیقه رانندگی تا مرکز شهر مسقط به نظر می‌رسد. با الهام از معماری قلعه های قدیمی عمانی، درهای چوبی کنده کاری شده و چوب های مشبک عناصر کلیدی در سرتاسر آن هستند. یک ساحل کوچک با شن و ماسه سفید که در یک یاروی خصوصی قرار گرفته است، پناهگاهی برای آفتاب جویان فراهم می کند، در حالی که استخر بزرگ بی نهایت برای تماشای مناظر وسیع از سرچشمه کاملاً قرار دارد. اتاق‌ها دارای مبلمان خنثی با ردیف چوب و حمامی مجلل با لوازم آرایشی L’Occitane هستند.

استراحتگاه Anantara Al Jabal Al Akhdar، نیزوا

موقعیت مکانی اینجا همه چیز است. این هتل در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا، بر فراز کوه افسانه‌ای سبز عمان (جبل احکدر) با مناظر هیجان‌انگیز بر فراز قله‌ها و دره‌ها قرار دارد. همه 82 اتاق دارای بالکن برای تماشای مناظر هستند و با باغ های گیاهی کوهستانی و آبراه هایی که شبیه فلج های سنتی (کانال های آبیاری) هستند به هم متصل می شوند. در طول روز، اجازه دهید راهنماهای روستاهای مجاور شما را در مسیرهایی که از کوه عبور می‌کنند همراهی کنند یا با یک سرآشپز عمانی به یک تجربه فرهنگی بپیوندند. زمانی را نیز به استخر بی نهایت کنار صخره و اسپای عالی اختصاص دهید.

کاخ ریتز کارلتون آل بوستان، مسقط

کاخ البوستان که به معنای واقعی کلمه برای یک پادشاه مناسب است، در ابتدا به عنوان اقامتگاه سلطان قابوس عمان ساخته شد. اکنون با پرچم ریتز کارلتون، اقامت در کاخ البوستان لوکس است: اتاق‌های شنا، اسپا با چهره‌های ۲۴ قیراطی، گنبد طلایی و برجک‌ها و دهلیز بلند به ارتفاع ۳۸ متر. . مکان ایزوله به معنای حفظ حریم خصوصی هنگام آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی گسترده، پرسه زدن در باغ های باشکوه یا صرف غذای دریایی تازه در پاویلیون نفیس ساحل است. اتاق‌ها به طرز شگفت‌آوری در پالت خنثی و سبز رنگ خود، تضادی از رنگ‌های سرخ، سنگ مرمر و آینه‌ها در قسمت‌های مشترک، تصفیه شده‌اند.

علیلا جبل اخدر، نیزوا

یکی از دو پاسگاه پنج ستاره در مشهورترین قله عمان، علیلا جبل اخدر، در میان رشته کوه های ناهموار که به خاطر گل های رز گلدارشان شهرت دارند، قرار گرفته است. این هتل که به‌ویژه در تابستان به دلیل آب‌وهوای خنک‌تر محبوب است، دروازه‌ای به زندگی سنتی عمانی است و گزینه‌هایی برای بازدید از دهکده محلی یا رفتن به یک مسیر با راهنما در طلوع خورشید دارد. این مخفیگاه کوهستانی که با سنگ‌ها و چوب‌های محلی ساخته شده است، کاملاً از زندگی مدرن طفره می‌رود. فضاهای داخلی مینیمالیستی هستند، اما با رنگ هایی که منطقه را منعکس می کنند، آغشته شده اند: تزئینات مسی، سفال های دست ساز و نقوش عربی.

بهترین هتل های عمان: دبلیو مسقط

این برند برای خیابان‌های خواب‌آلود مسقط انتخابی طبیعی به نظر نمی‌رسد، اما W Hotel به خوبی طراحی فوق‌مدرن خود را با فرهنگ عمانی ترکیب می‌کند. در میان منطقه مجلل ساحل شاتی القروم، همه ۲۷۹ اتاق دارای بالکن و پنجره‌های کف تا سقف هستند که چشم‌انداز خلیج عمان را قاب می‌کنند. در داخل، دکور آرت دکو با پیچ و تاب عمانی است: سبک شیک و بلند W با لمس ظریف عربی. اسپای مجلل و استخر بی‌نهایت شایسته اینستاگرام، مکان‌های محبوبی برای استراحت هستند.

Al Baleed Resort Salalah توسط Anatara, Salalah

این تفرجگاه برتر در شهر جنوبی صلاله است، جایی که سالانه جمعیت برای آبشارهای فوران فصل باران های موسمی (خریف) جمع می شوند. این فرار آرام که در ساحلی پوشیده از نخل قرار دارد، شما را به جزیره‌ای استوایی منتقل می‌کند که پر از درختان نارگیل و درختان موز است. حال و هوای جزیره به اتاق‌های آرام و آرام ادامه می‌یابد، که بیشتر آنها دارای استخر غوطه‌وری هستند. در Al Mina با فضایی شاد در بار ساحلی غذا بخورید و مهمانان جوان‌تر با کلوپ کودکان و نوجوانان، استخر کودکان و اتاق بازی پذیرایی می‌کنند.

Sahab Resort & Spa, نیزوا

یک پیشنهاد بوتیکی واقعاً در شبه جزیره عربستان پیدا شده است، اگرچه سحاب به این موضوع اشاره کرده است. در حاشیه باغ گل رز دمشقی قرار دارد که تا آنجا که چشم کار می کند امتداد دارد و دره های فرو ریخته کوه های الحجر در پس زمینه آن امتداد دارد. اتاق‌ها دنج و ساده هستند، با حمام‌های شیک، اما جادوی واقعی در فضای باز اتفاق می‌افتد. تراس رستوران بهترین مکان برای تماشای مناظر است، اما فراتر از هتل، رانندگی در امتداد لبه‌های صخره‌ای ناهموار یا سرگردانی در روستاهای متروکه و مزارع گل رز ضروری است.

کمپ شب های صحرا، وهیبه

شور و شوق کمپ در صحرا هنوز در عمان – بر خلاف امارات متحده عربی – همجوار نشده است، اما شب های صحرا گزینه خوبی برای کسانی است که مایل به تماشای ستاره هستند. با دو ساعت رانندگی از مسقط، 55 چادر بادیه نشین لوکس این کمپ، از جمله شش ویلا با استخر یک خوابه، در 10 هکتار از تپه های شنی مواج پراکنده شده اند. روز را با شترسواری غروب آفتاب، تپه‌بازی و دوچرخه‌سواری مشغول باشید. در شب، با غذاهای سنتی عمانی در اطراف درخشش سوسوزن آتش کمپ میل کنید.

بهترین هتل های عمان: هتل کمپینسکی، مسقط

Kempinski در منطقه سرسبز Al Mouj، دور از دیگر هتل‌های مجلل مسقط، گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی بدون احساس انزوا هستند. در 310 اتاق و سوئیت فضایی مینیمالیست وجود دارد که حمام‌های مرمرین با دوش‌های بارانی مجهز به جاذبه‌ی ستاره‌ای است. نمای بیرونی از لحاظ هندسی چشمگیر در شب زنده می‌شود و مکان‌های زیادی برای صرف غذا وجود دارد. زیل بهترین نقطه برای غروب آفتاب است در حالی که تماشای غرق شدن خورشید در زیر افق است.

استراحتگاه آتانا مسندم، مسندم

برای چنین مقصد محبوبی، کمبود امکانات اقامتی در روستای خواب‌آلود خسب وجود دارد – دروازه‌ای به مکان‌های غواصی مشهور عمان. بهترین گزینه، آتانا است، یک استراحتگاه ساحلی هوشمند و بدون حاشیه با استخر و چشم‌انداز عالی از دریا. یک رستوران ساده غذاهای عمانی و بین‌المللی را سرو می‌کند و اتاق‌ها شبیه یک مجلس دنج با مبل‌های پارچه‌ای رنگارنگ، پرتوهای قابل مشاهده و چوب‌های تیره هستند.

تپه های شنی از النهضه، برکا

تپه‌های ماسه‌ای موج‌دار و انزوای کامل، جذابیت این استراحتگاه الهام‌گرفته از چادرهای بادیه‌نشین است. رنگ‌ها در سرتاسر هتل، به‌ویژه در داخل اتاق‌ها، با پرده‌هایی که دیوارها را پوشانده‌اند، همه چیز از تخت‌خواب گرفته تا مبل که با پارچه‌های سنتی عمانی پوشانده شده است و تزئینات زرشکی در اطراف اتاق وجود دارد. با این حال، با یک باشگاه ورزشی کوچک در محل، یک استخر بی‌نهایت، مرکز دوچرخه‌سواری چهارگانه و یک زمین گلف، این بسیار بیشتر از تماشای بازی است. آرامش مکان تنها با شب‌های صمیمانه کباب بر روی شن‌ها یا نیسان پاترول‌هایی که برای سفرهای تپه‌پهلو حرکت می‌کنند، قطع می‌شود.

سولی اکو لج، صلاله

پانزده کابین با سقف های کاهگلی تجربه ای کاملاً خارج از شبکه را در این اقامتگاه بوم گردی ساحلی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. کابین‌های چوبی در ساحلی پر باد، در نزدیکی نهر آب شیرین قرار دارند که جانوران محلی – شترها و حیات پرندگان – را در تمام اوقات روز به خود جذب می‌کند. استراحتگاه با انرژی خورشیدی و دارای امکانات ارگانیک است و با فانوس های درخشان روشن می شود. در داخل کابین‌ها، تخت‌های چهار پوستر مرکز اتاق‌های پراکنده هستند، با یک ایوان بزرگ برای نشستن و در حالی که روزها را در امواج تند می‌گذراند.

بهترین هتل های عمان: مرا به آنجا ببر

آیا از سفر به عمان الهام گرفته اید اما هنوز سفر خود را رزرو نکرده اید؟ در اینجا بهترین مکان ها برای اقامت از Expedia و BA Holidays هستند. و اگر هنوز مطمئن نیستید که کجا می‌خواهید بروید یا چه نوع تعطیلاتی را رزرو کنید، با اینجا تماس بگیرید و یکی از کارشناسان سفر طراحان با شما تماس خواهد گرفت تا به شما کمک کند تا استراحت مناسب خود را ترتیب دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT