بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی

7 بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی

زمان مطالعه 5 دقیقه

ویرایش ویدیوی موبایلی می تواند یک کار خسته کننده باشد. برنامه‌های ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی نه تنها این فرآیند را تسریع می‌کنند، بلکه به شما امکان می‌دهند به راحتی ویدیوهای با کیفیت تولید کنید. بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

ویدیوها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات و ایده‌ها و حتی کسب درآمد از طریق تبلیغات و حمایت مالی در پلتفرم‌هایی مانند YouTube هستند. با این حال، برای اینکه ویدیوهای خود را جذاب و جذاب کنید، باید آنها را ویرایش کنید، که ممکن است در دستگاه های تلفن همراه دشوار باشد. ویرایشگرهای ویدئویی هوش مصنوعی می توانند این کار را ساده کنند.

ویرایشگرهای ویدیویی هوش مصنوعی ویرایش را خودکار می‌کنند و ایجاد ویدیوهای چشمگیر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند. به لطف جدیدترین ویرایشگرهای ویدیویی هوش مصنوعی، کارهایی که قبلاً زمان بر بودند، مانند کاهش نویز و حذف پس زمینه، اکنون تنها با چند ضربه قابل انجام هستند.

1.بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی Filmora

Filmora یک ویرایشگر ویدیوی مورد علاقه هوش مصنوعی است که به دلیل سهولت استفاده و رابط کاربری ساده اش شناخته شده است. دارای ویژگی های حرفه ای ویرایش ویدیو مانند ردیابی حرکت، کاهش نویز و تصحیح خودکار رنگ است.

ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی به شما امکان می دهد تصاویر هوش مصنوعی را بر اساس دسته بندی هایی مانند Anime Guy، Hero Woman، Fallen Angel، Zombified، Steampunk، Cyborg و Outer Space تولید کنید.

این برنامه دارای یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای ایجاد انواع مختلف محتوا از جمله عناوین، ایده ها و متن بازاریابی است. برای استفاده از آن، یک موضوع ویدیویی را وارد کنید، اطلاعات و کلمات کلیدی اضافی را ارائه کنید و روی Generate ضربه بزنید تا چندین نسخه برای پروژه خود تولید کنید.

برنامه ویرایش قالب‌های مد روز، سبک‌های متن، برچسب‌ها، جلوه‌های صوتی و موسیقی بدون حق امتیاز را برای پروژه‌های ویدیویی شما ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک ابزار تولید موسیقی هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد با تعیین جنبه هایی مانند حالت، تم و زمان، موسیقی هوش مصنوعی را برای پروژه خود تولید کنید.

Filmora از پوشاندن کلیپ و چندین بهبود ویدئو، از جمله درج پس‌زمینه، پخش معکوس، تکثیر کلیپ، کشش صدا و تنظیمات نسبت تصویر پشتیبانی می‌کند. همچنین فضای ذخیره‌سازی ابری امن را برای پروژه‌های شما ارائه می‌کند و دسترسی از هر نقطه را تضمین می‌کند.

2.بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی Videoleap

Videoleap با ویژگی های غنی خود، برای علاقه مندان به ویرایش ویدیو در هر سطح مهارتی طراحی شده است. از چندین تکنیک ویرایش حرفه ای، از جمله کلیدهای کروم و لایه بندی پشتیبانی می کند.

ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی امکان تنظیمات دقیق برای یک ویرایش حرفه ای ویدیو را فراهم می کند. دارای بخش ویرایش اختصاصی هوش مصنوعی با دسته‌هایی مانند بازی‌های هوش مصنوعی، کارتون‌های هوش مصنوعی، انیمیشن‌های هوش مصنوعی، کمیک‌های هوش مصنوعی، سلفی‌های هوش مصنوعی و تعویض صحنه.

این برنامه حاوی جلوه‌های هوش مصنوعی است، قابلیتی که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای خود را با کلیپ‌ها، افکت‌ها و محیط دلخواه بهبود بخشید. همچنین دارای یک عملکرد ردیابی شی با هوش مصنوعی است که تضمین می کند اشیاء متحرک در فوکوس باقی می مانند و برای دنباله های ویدیویی حرفه ای عالی است.

3. LightCut

LightCut یک ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی بصری با مجموعه ای متنوع از قالب های حرفه ای طراحی شده است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی نسبت الگو را مانند 16:9 به 9:16 مستقیماً در ویرایشگر پروژه تغییر دهید و حتی کار تمام شده خود را به عنوان یک الگو برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

این برنامه دارای One-Tap Edit است، یک ویژگی ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی که بهترین لحظات و موسیقی را بر اساس کلیپ های شما انتخاب می کند. می‌توانید ویدیوهای خود را با موسیقی، استیکرها، انتقال‌ها و جلوه‌ها برش دهید، ادغام کنید و آن‌ها را تقویت کنید.

LightCut مخصوصاً برای ویرایش فیلم های پهپاد مناسب است و با مدل های مختلف پهپاد از جمله Mavic 3 Pro DJI سازگار است و حتی نکات مفیدی برای عکسبرداری ارائه می دهد.

ویرایشگر ویدیو به شما امکان می دهد ویدیوهای با کیفیت 720p، 1080p یا 4K را صادر کنید و نرخ فریم (از 30 به 60) را در صورت نیاز تنظیم کنید. همچنین می توانید پروژه ها را مستقیماً با پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک و واتس اپ به اشتراک بگذارید.

4. Magisto

Magisto یک ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی قدرتمند، شهودی و با کاربری آسان است. از هوش مصنوعی برای شناسایی بهترین بخش‌های فیلم استفاده می‌کند و تنظیمات مناسب را برای بهبود کیفیت ویدیو اعمال می‌کند.

این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوها را از رسانه تلفن خود، Google Photos یا ویدیوهای موجود در برنامه وارد کنید. دارای یک موتور هوش مصنوعی است که رسانه شما را در حین آپلود تجزیه و تحلیل می کند و یک پنجره ویرایش پروژه که به شما امکان می دهد سبک قالب و نسبت ابعاد ویدیو را تغییر دهید.

Magisto از ایجاد ویدیوهای 10 دقیقه ای و اضافه کردن لوگوها، زیرنویس ها و آهنگ های صوتی به آنها پشتیبانی می کند. می‌توانید موسیقی را بر اساس ژانر، حال و هوا یا دسته انتخاب کنید، مانند فناوری، مسافرت، مد، تعطیلات، و ورزش.

5.بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی PowerDirector

PowerDirector یک ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی با ویژگی های غنی برای موبایل است که تجربه کاربری یکپارچه و بدون درهم ریختگی را ارائه می دهد. بریدگی هوشمند هوش مصنوعی، جلوه‌های بدنه هوش مصنوعی، کلید کروما، پشتیبانی از صدا، گزینه‌های تغییر صدا، فیلترهای متعدد، ماسک کردن، و پشتیبانی از صادرات ویدیوی 4K را ارائه می‌دهد.

این برنامه دارای یک کتابخانه داخلی داخلی است و از شرح خودکار، تبدیل متن به گفتار و میکس صدا پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید نور، کنتراست و اشباع ویدیوی خود را برای افزایش جذابیت بصری آن تنظیم کنید.

PowerDirector قالب های متعددی دارد که می توانید آنها را برای تولید سریع ویدیو سفارشی کنید. می‌توانید به قالب‌های درجه‌بندی رنگ، فیلترها، عناوین، پاننگ فیلم، صاف کردن پوست و میکس صدا دسترسی داشته باشید.

ویرایشگر ویدیو دارای یک تثبیت کننده برای صاف کردن فیلم های لرزان و یک ابزار هنری انیمه هوش مصنوعی برای ایجاد نسخه های مانگا از خودتان است. همچنین دارای یک ابزار جلوه‌های هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد افکت‌هایی را از دسته‌هایی مانند Body، Background و Trending اضافه کنید.

6. InShot

InShot یک برنامه ویرایش همه جانبه ویدیو با رتبه برتر است. این امکان را به شما می دهد که برش، برش، معکوس، و سرعت ویدیوهای خود را تنظیم کنید. حتی می توانید ویدیوهای تصویر در تصویر (PIP) ایجاد کنید.

این اپلیکیشن ابزارهایی را برای افزودن متن، استیکر، فیلتر، افکت، انیمیشن و موسیقی به ویدیوها ارائه می دهد. می توانید موسیقی پس زمینه خود را آپلود کنید یا از آهنگ های پیش فرض استفاده کنید.

InShot یک ابزار جلوه‌های هوش مصنوعی برای افزودن افکت‌هایی مانند خطوط، آتش، سایه، فریز، استعداد و RGB به ویدیوهای شما دارد. همچنین از ردیابی حرکت پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد اشیاء یا چهره های متحرک را در ویدیوهای خود ردیابی کنید.

این برنامه با این امکان که به شما امکان می دهد رنگ و روشنایی ویدیوهای خود را تنها با چند ضربه افزایش دهید، بهبود ویدیو را ساده می کند. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را به‌طور خودکار ایجاد کنید و ویدیوها را با وضوح 720p، p1080 و K4 ذخیره کنید.

7.بهترین ویرایشگر ویدیوی موبایل هوش مصنوعی YouCam

YouCam یک برنامه ویرایش ویدیوی سلفی است که هوش مصنوعی را در فرآیند ویرایش خود ادغام می کند. این به شما امکان می دهد تا ویژگی های صورت، از جمله چشم ها، بینی، لب ها، ابروها، چانه، فک و استخوان گونه را تغییر دهید.

برنامه آرایش مجازی دارای گزینه ای برای تغییر رنگ مو و لب، تنظیم اندازه سر و سفید کردن دندان ها است. همچنین می توانید با از بین بردن لکه ها و جوش صورت خود را روتوش کنید و خود را به یک کارتون تبدیل کنید.

برای ویرایش ویدیوهای خود از هوش مصنوعی استفاده کنید

ویرایش ویدیو اغلب یک فرآیند آهسته است، اما ویرایشگرهای ویدئویی با هوش مصنوعی می توانند سرعت آن را افزایش دهند. این ویرایشگرها ویژگی‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تشخیص خودکار صحنه، حذف پس‌زمینه، ردیابی حرکت و تصحیح خودکار رنگ را ارائه می‌کنند که همگی ویرایش ویدیو را تسریع می‌کنند.

ویرایشگرهای ویدیوی موبایل هوش مصنوعی همچنین منحنی یادگیری را برای کسانی که قصد ایجاد ویدیوهای با کیفیت حرفه‌ای در حین یادگیری ویرایش ویدیو را دارند، کاهش می‌دهند. این باعث می شود آنها برای ساده سازی فرآیند تولید ویدیو ارزشمند باشند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !