ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

10 ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

زمان مطالعه 9 دقیقه

از یادداشت برداری دستی در طول جلسات خسته شده اید؟ ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بشناسید.

. از دستیارهای هوش مصنوعی مانند Otter، Supernormal و MeetGeek برای ایجاد خودکار یادداشت‌ها و رونویسی‌های جلسه استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد روی مکالمه تمرکز کنید.

خرید گیفت کارت

. این ابزارها ویژگی هایی مانند شناسایی بلندگوها، ایجاد خلاصه، ضبط ویدئو و ادغام با پلتفرم های کنفرانس محبوب را ارائه می دهند.

. ابزار مناسب را بر اساس بودجه و نیازهای خاص خود، با گزینه هایی از طرح های رایگان تا اشتراک های پولی با ویژگی های پیشرفته انتخاب کنید.

مگر اینکه در انجام چند کار به طور استثنایی مهارت داشته باشید، ممکن است تمرکز روی جلسه در حالی که یادداشت‌های کامل و دقیق جلسه را تهیه می‌کنید برایتان دشوار باشد. در این مورد، شاید بهتر است روی مکالمه تمرکز کنید و اجازه دهید دستیار هوش مصنوعی یادداشت برداری کند.

اگر این ایده خوبی به نظر می رسد، برای یافتن ده ابزار مفیدی که می توانند یادداشت های جلسه تولید شده توسط هوش مصنوعی را ایجاد کنند، ادامه مطلب را بخوانید.

1.ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Otter

Otter یک ابزار شناخته شده برای رونویسی جلسات و ایجاد یادداشت های جلسه خودکار است. Otter در شناسایی سخنرانان، نشان دادن رونویسی زنده، و ایجاد یک طرح کلی/خلاصه هوش مصنوعی برای جلسات طولانی‌تر کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. البته، می‌توانید به‌صورت دستی موارد را برجسته کنید، وظایفی را تعیین کنید و مواردی را اضافه کنید.

بهترین چیز در مورد این ابزار این است که می توانید از Otter Assistant بخواهید به جلسات بپیوندد و به تنهایی یادداشت برداری کند، حتی زمانی که خودتان نمی توانید به جلسه بپیوندید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Otter را از قبل با جلسه برنامه ریزی شده در تقویم خود وصل کنید و اجازه دهید یادداشت برداری کند.

با Google Meet، Zoom و Teams به خوبی کار می کند و همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است. Otter یک طرح رایگان دارد که اجازه می دهد تا 300 دقیقه رونویسی ماهانه را انجام دهید. دو طرح پرداختی دیگر 16.99 دلار و 30 دلار ماهانه هزینه دارند.

2.ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Supernormal

Supernormal یک یادداشت برداری خودکار است که به طور یکپارچه با Google Meet، Zoom و Teams کار می کند. بهتر است، اگر از هر جلسه قبلی ضبط شده‌اید، می‌توانید از Supernormal بدون در نظر گرفتن پلت فرم جلسه برای ایجاد یادداشت استفاده کنید. قالب های از پیش ساخته شده برای انواع مختلف جلسات، یادداشت ها را قابل ارائه تر می کند و روند را سرعت می بخشد.

علاوه بر یادداشت ها، می تواند رونوشت تولید کند و فیلم های جلسه و همچنین صدا را ضبط کند. به اشتراک گذاری ضبط های خود نیز ساده است، زیرا می توانید از طریق لینک این کار را انجام دهید. Supernormal از انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و سایر زبان ها پشتیبانی می کند. برنامه رایگان به شما امکان می دهد ده جلسه را در هر ماه ضبط کنید، در حالی که برنامه Pro از 15 دلار در ماه شروع می شود و بسته به تعداد دقیقه افزایش می یابد.

3. MeetGeek

MeetGeek ابزار دیگری است که می توانید از آن برای ضبط جلسات خود، ایجاد خلاصه های کوتاه و به اشتراک گذاری آنها با همکاران خود استفاده کنید. این ابزار می‌تواند جلسات Meet، Zoom یا Teams شما را با استفاده از پیوند دعوت جلسه وارد و ضبط کند. همچنین می توانید تقویم خود را به MeetGeek متصل کرده و به آن اجازه دهید جلسات شما را به صورت خودکار ضبط کند.

علاوه بر ضبط جلسه و ایجاد رونوشت، MeetGeek نکات برجسته ویدیویی/صوتی کوتاهی را برای بخش‌های مهم جلسه ایجاد می‌کند. همچنین خلاصه های مکتوب، بیان حقایق، موارد اقدام و نگرانی ها را ارائه می دهد. می توانید کلمات کلیدی سفارشی را که برای کسب و کار شما مهم هستند اضافه کنید و MeetGeek مطمئن می شود که آن قسمت ها را به خلاصه ها و نکات برجسته اضافه می کند.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از ادغام با ابزارهای محبوب مدیریت پروژه، قالب های جلسات و نام تجاری سفارشی. به طور مشابه، بینش‌های جلسه آماری مانند میزان سکوت، وقت‌شناسی، مشارکت، احساسات و غیره را نشان می‌دهد. طرح اولیه رایگان است، در حالی که Pro و Business به ترتیب 15 و 29 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارند.

4.ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Colibri

اگر برای ضبط جلسات، نمایش رونویسی در زمان واقعی و ایجاد یادداشت به ابزاری ساده و بدون درهم ریختگی نیاز دارید، Colibri را امتحان کنید. Colibri یک کتابخانه قابل جستجو از تمام جلسات شما نگهداری می کند و به شما امکان می دهد اطلاعات مرتبط را به راحتی پیدا کنید.

Colibri می تواند به طور خودکار یادداشت های دارای مهر زمانی ایجاد کند، موضوعات را شناسایی کند و سؤالات مشتری را استخراج کند. در طول جلسه، می‌توانید قطعه‌های مهمی از رونویسی زنده را برجسته کنید تا به یادداشت‌ها اضافه کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها و قالب‌های جلسات را از قبل ایجاد کنید.

ابزارهای کنفرانس پشتیبانی شده عبارتند از Zoom، Meet، Teams، BlueJeans و غیره. Colibri دارای دو طرح رایگان و پولی است که 20 و 50 دلار در ماه هزینه دارد. با این حال، ویژگی یادداشت‌های هوش مصنوعی فقط برای اکانت ‌های پولی در دسترس است.

5. Notes by Dubber

Dubber یک نرم افزار ضبط تماس است که به کسب و کارها اجازه می دهد جلسات را ضبط کنند، آنها را به یاد بیاورند و بینش به دست آورند. یکی از ابزارهای آن، به نام Notes by Dubber، به شما کمک می‌کند تا با تولید خلاصه‌های جلسات به صورت خودکار، روی جلسه خود تمرکز کنید. کل مکالمه را رونویسی می کند و از هوش مصنوعی برای استخراج آیتم های اقدام و ایجاد خلاصه های اجرایی استفاده می کند.

با همه نرم‌افزارهای کنفرانس ویدیویی محبوب همگام‌سازی می‌شود و به‌طور خودکار جلسات شما را ضبط می‌کند و آنها را در زمان واقعی رونویسی می‌کند. شما می توانید ضبط صدا و همچنین وظایف و خلاصه های عملی تولید شده توسط هوش مصنوعی را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارید. از آنجایی که به شما امکان می دهد موارد ضبط شده را وارد کنید، حتی می توانید برای جلسات گذشته یادداشت ایجاد کنید. Notes by Dubber دو طرح دارد که هر کاربر 19 و 39 دلار در ماه هزینه دارد.

6. Instaminutes

Instaminutes تقریباً بلافاصله می تواند جلسات طولانی شما را در موارد مهم خلاصه کند. در حالی که در جلسه هستید، یادداشت های زنده را در کناری نمایش می دهد. پس از جلسه، می توانید تمام یادداشت های مهم را با هم پیدا کنید و به سرعت دوباره آنها را مرور کنید. با Meet، Zoom، Webex و Teams کار می کند.

برای ضبط و ایجاد یادداشت، می‌توانید افزونه Chrome آن را دانلود کنید یا آن را به تقویم Google خود اضافه کنید. در غیر این صورت، می توانید به سادگی فایل های صوتی را آپلود کنید و خلاصه های خودکار را دریافت کنید. چیزی که در مورد Instaminutes عالی است این است که می توانید هوش مصنوعی آن را آموزش دهید. در طول جلسه، نکاتی را از یادداشت‌های زنده که می‌خواهید وارد کنید انتخاب کنید.

این به Instaminutes کمک می کند تا در مورد نیازهای شما بیاموزند و یادداشت های بهتری در آینده ایجاد کنند. اگر استفاده شما کمتر از 300 دقیقه در ماه است، می توانید طرح رایگان آن را انتخاب کنید. در غیر این صورت، باید به برنامه Premium یا Small Teams به ترتیب 50 یا 84 دلار در ماه ارتقا دهید.

7. Sembly

Sembly ابزار هوشمندی است که می‌تواند صورتجلسه‌ها و خلاصه‌های جلسه را ایجاد کند، خطرات، تاریخ‌ها، رویدادها و موارد اقدام را شناسایی کند. بهترین کار این است که می‌توانید در طول جلسه دستورات صوتی را به Sembly بدهید تا موارد خاصی را به یادداشت‌هایتان اضافه کند تا هرگز اطلاعات مهمی را از دست ندهید.

Sembly با مدیریت پروژه و ابزارهای ارتباطی ادغام می شود و به شما امکان می دهد یادداشت های خود را با استفاده از Notion یا ابزارهای دیگر سازماندهی کنید. و اگر برای شرکت در یک جلسه خیلی شلوغ هستید، Sembly می‌تواند برای شما در آن شرکت کند و پس از آن یادداشت‌های خود را به اشتراک بگذارد. این به عنوان یک برنامه وب و یک برنامه تلفن همراه در دسترس است. طرح رایگان اجازه تولید خلاصه و دقیقه را نمی دهد، بنابراین باید به حرفه ای یا بالاتر ارتقا دهید که از 10 دلار در ماه شروع می شود.

8. Avoma

آووما مخفف A Very Organized Meeting Assistant است. آووما مطابق با نام خود، ویژگی‌های متعددی را ارائه می‌کند که اطمینان حاصل می‌کند که جلسات شما بدون مشکل پیش می‌رود. یکی از این ویژگی‌ها، یادداشت‌های خودکار جلسه و آیتم‌های اقدام است.

نکات خلاصه جلسه را در قالب یک لیست گلوله سازماندهی می کند و موارد را به دسته های مناسب تقسیم می کند. علاوه بر ادغام با ابزارهای جلسه و تقویم، Avoma با CRM شما همگام می شود و یادداشت های جلسه را به صورت خودکار آپلود می کند.

اگرچه می تواند به طور خودکار یادداشت ایجاد کند، گزینه ای برای یادداشت برداری دستی نیز وجود دارد. رونویسی زنده را ارائه می دهد و می تواند سخنرانان، موضوعات و کلمات کلیدی سفارشی را شناسایی کند. اگر می خواهید به ویژگی یادداشت های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید، باید 17 دلار در ماه یا بیشتر بپردازید.

9.ابزار مفید برای دریافت یادداشت های جلسه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Fireflies

Fireflies هر کاری را که از یک دستیار جلسه مجهز به هوش مصنوعی انتظار دارید انجام می دهد. جلسات شما را در زمان واقعی ضبط و رونویسی می‌کند، یادداشت‌های جلسه را با مهرهای زمانی مرتبط ایجاد می‌کند، موارد مهم اقدام، تاریخ‌ها، زمان‌ها یا نکات برجسته جلسه را نشان می‌دهد و با همه برنامه‌های کنفرانس ویدیویی اصلی، از جمله Google Meet، Zoom کار می‌کند. ، تیم های مایکروسافت، اسکایپ و موارد دیگر. Fireflies به عنوان یک برنامه اندروید و افزونه کروم نیز موجود است.

همچنین می توانید Fireflies را به تقویم خود متصل کنید و به طور خودکار به کنفرانس های ویدیویی بپیوندید. به این ترتیب، لازم نیست ربات را به صورت دستی به جلسات خود اضافه کنید. اگر چند فایل صوتی از پیش ضبط شده از جلسات قبلی دارید، می توانید آنها را در Fireflies آپلود کنید و از آن بخواهید آنها را رونویسی کند. هم تیمی‌های شما می‌توانند موضوعی را شروع کنند که در مورد بخش‌های خاصی از تماس بحث می‌کند، بازخورد خود را از طریق دکمه لایک، دوست نداشتن، یا پین کردن بازخورد بگذارند و صدایی ایجاد کنند تا بتوانید به بخش‌های مهم بپرید.

شاید ویژگی مورد علاقه ما در Fireflies دستیار هوش مصنوعی AskFred باشد. این مانند ChatGPT است اما برای جلسات. می‌توانید از دستیار بخواهید کلمه‌ای را از رونویسی ویدیو تعریف یا ترجمه کند، بخش‌ها را خلاصه کند، ایمیل‌ها و گزارش‌ها و موارد دیگر را بنویسد. طرح رایگان Fireflies به شما 800 دقیقه فضای ذخیره سازی کل می دهد. سه طرح پولی با ویژگی‌های اضافی وجود دارد: Pro با 10 دلار در ماه، Business با 19 دلار در ماه و Enterprise با هزینه سفارشی بر اساس نیازهای شما.

10. Fathom

Fathom شباهت زیادی به Fireflies دارد، زیرا می‌تواند جلسات شما را رونویسی کند، نکات برجسته را برای پرچم‌گذاری هر چیزی که قابل توجه است اضافه کند، خلاصه‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارائه کند و همه جلسات را به‌طور خودکار ضبط کند تا مجبور نباشید هر بار که وارد یک جلسه می‌شوید، ضبط را به صورت دستی شروع کنید. جلسه جدید Fathom با Zoom، Microsoft Teams و Google Meet کار می کند.

یکی از ویژگی‌های جالب Fathom این است که می‌توانید نقاط برجسته را به انواع مختلفی از جمله Action Item، Insight، Positive، Feedback، Objection یا Tech Question تقسیم کنید. این به شما کمک می کند تا آنچه در جلسه گفته شد را بهتر تقسیم بندی کنید. همچنین، در زمان نگارش، Fathom از هفت زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی و آلمانی پشتیبانی می‌کند. این زبان به اندازه Supernormal نیست، اما قطعاً از برخی از ابزارهای دیگر در این لیست فراگیرتر است.

استفاده از Fathom کاملا رایگان است، اگرچه نسخه تیمی پولی وجود دارد. نسخه تیم دارای ویژگی های سازمانی اضافی، مانند کنترل دسترسی پیشرفته است و در دو طرح پرداخت ارائه می شود. بسته به اینکه پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب کنید، طرح استاندارد به ترتیب 32 یا 24 دلار در ماه هزینه دارد و طرح Pro به ترتیب 39 یا 29 دلار در ماه هزینه دارد.

از دستیار هوش مصنوعی برای بهبود جلسات خود استفاده کنید

یادداشت برداری در طول جلسه می تواند دردسرساز باشد، در حالی که انجام این کار بعد از آن به معنای صرف زمان اضافی است. بنابراین، بهترین راه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد یادداشت های جلسه است.

استفاده از دستیارهای هوش مصنوعی برای یادداشت های جلسه می تواند به طور قابل توجهی بهره وری شما را افزایش دهد. در حالی که این ابزارها یادداشت برداری را انجام می دهند، می توانید روی بحث تمرکز کنید و به طور موثرتری در جلسات خود شرکت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !