بیت کوین چهارمین روز متوالی کاهش یافت

بیت کوین چهارمین روز متوالی کاهش یافت

زمان مطالعه 2 دقیقه

با توجه به اینکه سرمایه گذاران همچنان به دلیل داده های اخیر منتشر شده با ابهامات روبه رو هستند ، بیت کوین و بسیاری از دارایی های رمزارزی برای چهارمین روز متوالی افت پیدا کردند. شاخص های اقتصادی و گزارشات درآمد شرکت ها اغلب اوقات در تناقض هستند. بیت کوین چهارمین روز متوالی کاهش یافت.. fh h,g 

بیت کوین چهارمین روز متوالی کاهش یافت

ارزش بزرگترین رمزارز جهان در حال حاضر ، 23,400 دلار است که حدود 3 درصد در روز کاهش یافته است. بیت کوین پس از اینکه برای نخستین از اواخر بهار، در روز یکشنبه به سطح 25000 دلاری رسید ، شروع به عقب نشینی کرد. قیمت اتریوم اخیراً در قیمت 1850 دلار معامله شد و حدود 2.8 درصد نسبت  به سقف اخیر خود کاهش یافته است.

ارزش کل بازار رمزارزها در لحظه انتشار این خبر ، 1.12 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته 3.11 درصد افت پیدا کرده است.

بازارها در روز چهارشنبه  به دنبال انتشار صورت جلسه نشست ماه گذشته کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)   با مشکل روبه رو شدند. اقدامات بانک های مرکزی معمولا به عنوان یکی از شاخص های مهم در بازار رمزارزها شناخته می شود. بر اساس این صورتجلسه ، فدرال رزرو به چرخه افزایش نرخ  بهره ادامه خواهد داد و در نظر میرسد همچنان در آینده نزدیک به دنبال این کار خواهد بود.

بر اساس صورتجلسه نشست بانک مرکزی ایالات متحده در 26 و 27 جولای(4 و 5 مرداد) ،نرخ تورم ، با وجود بازار کار قدرتمند و نرخ بیکاری بسیار کم، همچنان بسیار بالا است و هیچ شواهدی وجود ندارد که این نرخ به این زودی کاهش می یابد.
همچنین در این صورت جلسه آمده است:
“نرخ تورم همچنان بسیار بالاتر از هدف بلندمدت ۲ درصدی این کمیته است. داده‌های پیش رو تعیین می‌کنند که چه زمانی در واقع می توان سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش داد.”

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: nairametrics

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT