تبدیل پی پال به ارز دیجیتال

تبدیل پی پال به ارز دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال (PayPal) یک کمپانی بزرگ آمریکایی و سیستم پرداخت بین المللی است که از طریق آن می توانید در سطح جهانی پول انتقال دهید و به عنوان یک راهکار الکترونیکی به جای استفاده از روش های بانکداری سنتی از جمله حواله و چک ارائه می دهد. با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران ایرانی علاقه مند هستند تا موجودی دلار پی پال خود را در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نموده و همچنین از این طریق اثر تحریم های بین المللی را نیز کاهش دهند. در این مقاله به آموزش تبدیل پی پال به ارز دیجیتال از طریق سایت اول پرداخت می پردازیم.

آموزش تبدیل پی پال به ارز دیجیتال

فروش پی پال به اول پرداخت

تبدیل پی پال به ارز دیجیتال

تبدیل پی پال به ارز دیجیتال

تبدیل پی پال به ارزهای دیجیتال از طریق وب سایت اول پرداخت در دو مرحله صورت می گیرد که برای هر کدام کارمزد جداگانه دریافت می شود. ابتدا می بایست از طریق سیستم نقد درآمد ارزی اقدام به تبدیل دلار پی پال به ریال نمایید. بدین منظور در وب سایت اول پرداخت ثبت نام نموده و پس از تایید مدارک هویتی خود در اکانت کاربری از لینک زیر نسبت ثبت درخواست فروش پی پال اقدام نمایید:

فروش پی پال

نرخ خرید دلار؛ پوند و یورو پی پال در داشبورد اکانت کاربری شما مشخص می باشد و دایم در حال بروز رسانی است. پس از ثبت درخواست و انجام موارد لازم از سمت کارشناسان مجموعه؛ فاکتوری برای شما صادر می شود و شما می بایست نسبت به انتقال موجودی پی پال خود به ایمیل اعلام شده در فاکتور اقدام نمایید. پس از انتقال؛ فاکتور مورد نظر را اعلام پرداخت نمایید. پس از انجام همه مراحل اعلام شده مبلغ ریالی به موجودی اکانت کاربری شما اضافه خواهد شد.

خرید ارز دیجیتال از اول پرداخت

در این مرحله می توانید از طریق موجودی ریالی اکانت کاربری خود نسبت به خرید ارزهای دیجیتال مد نظر خود اقدام نمایید. کافی است از بخش سفارشات نسبت به ثبت سفارش ارز مورد نظر اقدام نموده و سپس از گزینه کسر از موجودی برای پرداخت هزینه سفارش استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT