تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

هفته قبل، بازارهای مالی و به ویژه رمز ارز اصلی بازار روزهای خوبی را سپری نکردند چرا که ارزش این دارایی ظرف کمتر از هفت روز، بیش از 4000 دلار کاهش یافت و به کمترین قیمت ماهانه خود در حدود 21000 دلار رسید و برای چند روز در همین محدوده باقی ماند. پس از آن، بزرگترین نوسان قیمت روز پنجشنبه و زمانی رخ داد که این دارایی تلاش می کرد مارک 22000 دلاری را پس بگیرد اما در مسیر خود متوقف شد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

این اتفاق، پیامدهای ناخوشایندی را در پی داشت، به ویژه پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، موضع تهاجمی این بانک مرکزی در مورد مبارزه با تورم را تکرار کرد. پس از این اظهارات، در عرض چند ساعت، بیت کوین سقوط کرد و روز گذشته برای اولین بار از اواسط جولای (اواخر تیر) به زیر 20000 دلار رسید. این ارز رمزپایه، از آن زمان نتوانسته است بیش از چند صد دلار بهبود یابد و اکنون درست بالای این خط قرار گرفته و با قیمت 20030 دلار معامله می شود. در نتیجه این کاهش قیمت ارزش بازار بیت کیون نیز به مرز 384.19 میلیارد دلار رسید و چیرگی آن بر آلتکوین ها نیز تا 39.6% کاهش یافت.

تحلیل آلتکوین ها 6 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 شهریور

طی یکی دو روز گذشته، کوین های جایگزین نیز به همان اندازه بیت کوین آسیب دیدند ولی از دیروز تاکنون اندکی آرام گرفته اند. اتریوم در پی افت قیمت 24 ساعت گذشته به زیر 1500 دلار سقوط کرد و همچنان در همان ناحیه در نوسان است. شایان ذکر است که دومین رمزارز بزرگ بازار همین چند روز پیش به بالای 1700 دلار رسیده بود، ولی بسیاری از تحلیلگران با استناد به چند شاخص مهم، وقوع چنین اتفاقی را در کوتاه مدت هشدار داده بودند.

بایننس کوین نیز دیروز به شدت کاهش یافت و امروز با قیمت 279 دلار معامله می شود. ریپل، سولانا، دوج کوین، شیبا و آوالانچ در مقیاس روزانه اندکی در منطقه قرمز فرو رفته اند، در حالی که کاردانو، پولکادات، MATIC و ترون با رشدی ناچیز به رنگ سبز دیده می شوند.

در حالی که اکثر آتکوین‌های دارای سرمایه بازار پایین و متوسط ​​در وضعیت نسبتاً مشابهی قرار گرفته اند، ارزش کل بازار کریپتو پس از کاهش 80 میلیارد دلار در روز گذشته، به حدود 971 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT