تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد

تحلیل تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حال حاضر، قیمت AVAX در شرایطی بی طرف میان خریداران و فروشندگان قرار گرفته و بسته به نحوه واکنش این آلتکوین به چند مانع، سرمایه گذاران می توانند تصمیم بگیرند که در کدام جهت سرمایه گذاری کنند. اما با توجه به شرایط فعلی بازار، یک اصلاح جزئی در کوتاه مدت محتمل به نظر می رسد. در این پست به تحلیل تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد می پردازیم.

تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد

قیمت AVAX از تاریخ 19 ژوئن (29 خرداد) تاکنون، 126 درصد و از روز 3 آگوست (12 مرداد) تاکنون، 39 درصد افزایش یافته است. این افزایش چشمگیر پس از آن حاصل شد که این آلتکوین توانست به محدوده 22.43 دلار تا 37.97 دلار ماه می (اردیبهشت) بازگردد.

با این حال، روند صعودی این ارز از روز 8 آگوست (17 مرداد) برای غلبه بر نقطه میانی این محدوده در حدود 30.20 دلار، با مشکلاتی مواجه بوده است. در حال حاضر، آواکس با قیمت 28.85 دلار درحال معامله شدن است و با توجه به حرکت گسترده ای که قیمت AVAX در پیش گرفته است، یک اصلاح جزئی محتمل به نظر می رسد.

تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد

تکنیکال آوالانچ (AVAX) 24 مرداد

اکنون می توان انتظار داشت که قیمت AVAX با ادامه روند نزولی جزئی که در 24 ساعت گذشته آغاز شده است، به حمایت 26.34 دلاری بازگردد یا با عمیق تر شدن این پولبک، حمایت 24.71 دلاری را دوباره لمس کند.

اگر حمایت 26.34 دلاری از دست رفته و به یک مانع مقاومتی تبدیل شود، ممکن است قیمت AVAX تا محدوده کف قیمت در حدود 22.43 دلار کاهش یابد، که احتمالاً حمایت خوبی در این ناحیه وجود خواهد داشت. با این حال، ممکن است خرس‌ها با ادامه فعالیت خود این آلتکوین را تا جایی پایین بیاورند که شکاف ارزش یا عدم کارآیی قیمت در ناحیه 21.29 دلاری را پر کنند. بنابراین، ناتوانی گاوها در بازیابی و تثبیت قیمت در سطوح بالاتر از 26.34 دلار می تواند منجر به کاهش 19 درصدی قیمت AVAX شود.

ولی در حالی که اجماع کلی در مورد آلتکوین ها، یک روند صعودی است، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند پس از این پولبک احتمالی، این ارز بار دیگر برای غلبه بر مقاومت 30.20 دلاری تلاش کند.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT