تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگرچه قدرت رالی صعودی در برخی از ارزهای دیجیتال کاهش یافته است اما اکثر آلت کوین ها به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. در این میان برخی از ارزهای دیجیتال از بازار گاوی 2024 جا مانده اند و بهترین فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال ارزان و زیر 1 دلار را ارائه می دهند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرستی از سه دارایی دیجیتالی دست یابد که در حال حاضر با قیمت کمتر از یک دلار در حال نوسان هستند و می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ های خرید برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران کریپتو در این هفته باشد.

ریپل (XRP)

با توجه به افزایش کسانی که به سرمایه گذاری در ریپل پرداخته اند به نظر می‌ رسد توکن XRP به سمت 1 دلار حرکت می کند. یکی از بزرگ‌ ترین گاوهای آن، Dark Defender، تحلیل‌گر رمز ارز است که در پست اخیر X، “بیداری ریپل پس از 6 سال” را پیش‌ بینی کرده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

بر اساس آخرین داده ها در حال حاضر، XRP در قیمت 0.6314 دلار نوسان دارد که نشان دهنده افزایش 1.53 درصدی در 24 ساعت گذشته است که به افزایش 5.78 درصدی در هفت روز گذشته و افزایش ماهیانه 22 درصدی اضافه می شود.

سندباکس (SAND)

بعدی سندباکس (SAND) است، یک توکن متاورس که علی مارتینز، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، معتقد است بزرگترین آلتکوین در این صنعت در حال حاضر است، زیرا هنوز از سطح 78.6 فیبوناچی بالاتر نرفته است – جایی که معامله گران معتقدند قیمت ها تغییر جهت می دهند.

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

در همین حال، قیمت SAND در 0.7058 دلار قرار دارد که نشان دهنده افزایش 2.5 درصدی در روز است و در عین حال حاکی از افزایش 5 درصدی در هفته گذشته است. همچنین این ارز دیجیتال افزایش 59 درصدی را در نمودار ماهانه خود نشان می دهد.

دوج کوین (DOGE)

قیمت دوج کوین (DOGE) ممکن است برای مدت طولانی‌ زیر 1 دلار قرار نگیرد، زیرا به دنبال یک حرکت صعودی احتمالی است که می‌تواند آن را تا اواسط آوریل به 1 دلار برساند و مطابق با روند صعودی قبلی خود، تا ماه می دو رقمی شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

تحلیل ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار

از نظر قیمت فعلی، Dogecoin با ارزش 0.169 دلار معامله می‌ شود و رشد روزانه 2 درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین این میم کوین محبوب در هفت روز گذشته 14.21 درصد پیشرفت کرده و حرکت چشمگیر 110 درصدی را در ماه گذشته انجام داده است.

در نهایت، ارزهای رمزپایه زیر 1 دلار ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاری باشد. البته مثل همیشه مهم است که قبل از سرمایه‌ گذاری در هر دارایی، تحقیقات شخصی خود را انجام دهید.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT