تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین 22 خرداد 1402

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر قیمت بیت کوین در محدوده 25000 دلار تثبیت شود، ETH، XRP، LDO و RNDR می‌توانند اولین آلت‌ کوین‌هایی باشند که رالی صعودی را شروع کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 22 خرداد می پردازیم.

شارژ کیف پول بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

پس از اعلام شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بایننس و کوین بیس در ابتدای هفته، قیمت آلت کوین سقوط کرد. جدا از اقدام علیه دو مورد از بزرگ‌ ترین صرافی‌های رمزنگاری، به نظر می‌رسد سرمایه‌ گذاران عصبی هستند زیرا SEC تعداد 23 ارز دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار در این دو شکایت نامگذاری کرده است. این تعداد کل ارزهای رمزنگاری شده را که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار نامیده می شود به 67 می رساند.

در میان مشکلات، یک نکته مثبت جزئی این است که بیت کوین و اتریوم نسبتاً خوب عمل کرده اند. این نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی وحشت زده نمی شوند و موقعیت های خود را رها نمی کنند. به دلیل عملکرد بهتر، تسلط بیت کوین به بالاترین سطح سال گذشته یعنی 47.6 درصد رسیده است، در حالی که اتریوم به 20 درصد رسیده است.

بی اعتمادی موجود بازار احتمالا سرمایه گذاران را برای کوتاه مدت دور نگه می دارد. در طول این دوره، ارزهای دیجیتالی که در بازار باقی مانده‌اند، معمولاً زمانی که احساسات بازار بهبود می‌یابند، عملکرد خوبی نشان می دهند.

بیت کوین بار دیگر در 10 ژوئن به سطح حمایت حیاتی 25250 دلار سقوط کرد که نشان می دهد خرس ها در تلاش برای به دست آوردن قدرت هستند. برخورد های مکرر با این سطح حمایت در بازه های زمانی کوتاه باعث تضعیف آن می شود.

تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

میانگین های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان می دهد که خرس ها بر بازار تسلط دارند. اگر منطقه حمایتی بین 25250 تا 23896 دلار از بین برود، جفت BTC/USDT ممکن است شاهد فروش وحشتناک باشد. سپس این جفت می تواند به سطح حیاتی روانی 20000 دلار سقوط کند. انتظار می رود خریداران با خرید بیت کوین با تمام توان از این سطح محافظت کنند.

اگر گاوها بخواهند از کاهش شدید جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (26721 دلار) برسانند. چنین حرکتی نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر خواهد بود. این جفت ممکن است ابتدا تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (27464 دلار) و سپس به خط مقاومت کانال افزایش یابد. خریداران باید قیمت را بالاتر از این سطح قرار دهند تا نشان دهنده شروع دوباره حرکت صعودی باشد.

تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

تکنیکال بیت کوین 22 خرداد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که بازیابی حمایت 25250 دلاری با فروش در 20-EMA مواجه است. این نشان می دهد که خرس ها به گاوها فرصتی برای بازگشت نمی دهند. خرس ها باید قیمت را به زیر 25250 دلار کاهش دهند تا موقعیت خود را بیشتر مستحکم کنند.

برعکس، اگر قیمت بالا برود و به بالای 20-EMA برسد، این جفت می تواند به 50-SMA صعود کند. اگر این سطح حذف شود، جفت به احتمال زیاد به سمت 27400 دلار حرکت می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT