تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افت قابل‌توجهی بود و بیش از ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال، امروز شاهد افزایش نسبی قیمت رمزارزها هستیم. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین 21 خرداد 1402

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در نزدیکی سطح ۲۶ هزار دلار معامله می‌شود و قیمت آن بین دو خط روند همگرای الگوی کنج نزولی در نوسان است. با وجود فروش اخیر در بازار در روزهای ۵ و ۱۰ ژوئن، قیمت بیت کوین توانست بالاتر از خط روند پایینی این الگو باقی بماند که نشان‌دهنده سطح انباشت قوی توسط خریداران است. بنابراین، تا زمانی که حمایت این خط روند از بین نرود، قیمت بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار سقوط نخواهد کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد

در تئوری، الگوی کنج نزولی نشان‌دهنده کاهش تدریجی فشار فروش است که در نهایت، منجر به یک رالی صعودی عظیم می‌شود. در کوتاه‌مدت و در صورت تداوم احساسات منفی در بازار، بیت کوین ممکن است قبل از یک بریک آوت واقعی، برای چند روز دیگر در یک روند جانبی معامله شود.

شارژ کیف پول بیت کوین

پس از آن، بریک آوت و خروج قیمت از ساختار این الگو، به معامله‌گران اجازه خواهد داد تا سطح ۳۱,۱۷۰ را آزمایش کنند.

در این میان، هم‌ترازی نزولی بین شاخص MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی)، نشان‌دهنده روند نزولی ثابت برای قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت است.

تحلیل تکنیکال اتریوم 21 خرداد 1402

در بحبوحه ریزش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم هم محدوده حمایتی ۱,۷۷۵-۱,۷۶۵ دلار را از دست داد که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال ممکن است اصلاح طولانی‌تری را تجربه کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم 21 خرداد

حالا که کندل روزانه اتریوم زیر حمایت ۱,۷۶۵ دلار بسته شده، فشار فروش هم افزایش یافته و احتمال کاهش قیمت تا حمایت کلیدی بعدی در ۱,۷۰۰ دلار و سپس، حمایت ترکیبی سطح ۱,۶۵۰ دلار و خط روند صعودی طولانی‌مدت آن وجود دارد.

البته لازم به ذکر است که قبلاً، آزمایش مجدد این خط روند حمایتی باعث بهبود قابل‌توجه قیمت اتریوم شده و این سطح، به عنوان یک منطقه انباشت حیاتی تأیید شده است.

شارژ کیف پول اتریوم

در این میان، افزایش شیب شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) روزانه نشان‌دهنده قدرت کافی فروشندگان برای کاهش بیشتر قیمت در کوتاه‌مدت است. کاهش قیمت از باند پایینی اندیکاتور بولینگر هم نشان می‌دهد که فشار فروش در بازار شتاب گرفته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT