توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین

توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، از دوج کوین در یک توییت معمایی نام برده است، اما قیمت این میم کوین هنوز واکنشی نشان نداده است. در این پست به بررسی توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین می پردازیم.

شارژ کیف پول دوج کوین

توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین

ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر، اخیراً توییتی را به اشتراک گذاشته است که در آن به ارز دیجیتال مورد علاقه خود، دوج کوین (DOGE) اشاره کرده است. در توییتی که سر و صدای زیادی در جامعه ایجاد کرده است، آمده است:

توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین

توییت عجیب ایلان ماسک برای دوج کوین

مشخص نیست که اساس این توییت یا هدف آن چه بوده است، اما جامعه مانند هر توییت دیگری که از بزرگترین مدافع Dogecoin منتشر شده است، به این توییت واکنش نشان داده است. از زمانی که این توییت در ساعات اولیه امروز به اشتراک گذاشته شد، بیش از 13.3 میلیون بازدید با تعداد بسیار مناسبی از واکنش ها ایجاد کرده است.

بر اساس یک چرخه تکراری، این توییت و واکنشی که ایجاد کرده است برای ایجاد یک روند صعودی برای دوج کوین کافی است. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، هیچ افزایش قیمت مثبت قابل مشاهده ای برای این ارز دیجیتال وجود نداشته است که بازتاب عدم اطمینان سرمایه گذاران برای خرید دوج کوین می باشد.

دوج کوین در حال حاضر با قیمت لحظه ای 0.06192 دلار در حال نوسان است که در 24 ساعت گذشته 2.81 درصد افزایش یافته است. این میم کوین در هفته گذشته با چشم انداز بسیار نزولی به انبوه آلتکوین ها پیوست و 15 درصد کاهش یافت.

فراتر از ایلان ماسک: آیا بازار می تواند محرک های قابل اعتمادی داشته باشد؟

از شکست دوج کوین و واکنش خنثی قیمت این رمز ارز پس از توییت ایلان ماسک، آشکار شده است که بازار گسترده‌تر به محرک‌های قطعی‌تری برای ترسیم بهبودی جدید و پایدار نیاز دارد.
از چشم انداز فعلی، ممکن است بازار چنین محرک هایی را مشاهده نکند، زیرا احساسات منفی هنوز از بین نرفته است. به نظر می رسد مشکلاتی که در اوایل هفته توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس و صرافی کوین بیس آغاز شد، پیامدهای منفی بیشتری برای توکن های مورد اتهام داشته باشد.

یکی از این اقدامات منفی، تصمیم پلتفرم کارگزاری رابین هود برای حذف سه کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC) تا پایان این ماه پس از برچسب اوراق بهادار آنها توسط SEC است. بازار هنوز بهبودی را ترسیم نکرده است زیرا ترس از حذف بیشتر از فهرست صرافی ها همچنان وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT