شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای اینکه به سوال «دوج کوین چیست» پاسخ بدهیم، باید به سال ۲۰۱۳ برگردیم. حدود ۹ سال پیش، ۲ مهندس نرم‌افزار و توسعه‌دهنده خبره با نام‌های بیلی مارکوس و جکسون پالمر، برای ساختن و خلق Dogecoin اقدام کردند. پالمر کسی بود که لوگوی این ارز دیجیتال محبوب را همان موقع طراحی کرد. فلسفه‌ای که پالمر برای طراحی لوگوی این ارز دیجیتال در نظر گرفت، جالب بود. او با استفاده از میم معروف Doge که در آن زمان برای سگ شیبا اینو (Shiba Inu Dog) مورد استفاده قرار گرفته بود، این لوگو را طراحی کرد. همه‌چیز در ساده‌ترین و بامزه‌ترین حالت خودش خلق شده بود؛ سگ شیبا اینو همان سگی بود که حالا تصویرش به نماد دوج کوین تبدیل شده است. اما شما کاربران ایرانی به راحتی می توانید از لینک زیر نسبت به شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin) خود اقدام نمایید:

شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

شما می‌توانید دوج کوین را به صورت مستقیم در صرافی‌های ارز دیجیتال Binance و Kraken خریداری کنید. البته این صرافی‌ها از شما می‌خواهند که یک حساب به دلار آمریکا با ارزهای دیجیتال مختلف راه‌اندازی کنید تا تامین مالی شما صورت بگیرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که همه صرافی‌های بین‌المللی از این امکان برخوردار نیستند. برای مثال صرافی معروف و معتبر Coinbase از فروش دوج کوین پشتیبانی نمی‌کند.

خرید دوج کوین

نکته بسیار مهمی که پیش از خرید دوج کوین باید در نظر داشته باشید، این است که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند از خدمات صرافی‌های بین‌المللی به صورت مستقیم بهره‌مند شود. همین دلیل باعث شده است تا صرافی‌های ایرانی به عنوان یک واسط وارد میدان شوند و خدمات نقد کردن ارز دیجیتال یا خرید و فروش را بر عهده بگیرند. فراموش نکنید که شارژ کیف پول دوج در مجموعه اول پرداخت بصورت آنی می باشد.

دوج کوین (dogecoin) چیست ؟

شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

شارژ کیف پول دوج کوین (dogecoin)

پت وایت (مدیر عامل Bitwave) در پاسخ به سوال دوج کوین چیست، گفته بود: «دوج کوین برای این به وجود آمد که بیت کوین را به سُخره بگیرد. در روزهای اولیه انتشار این ارز دیجیتال جمعی از علاقه‌مندان و بذله‌گویان، یک سری شیرین‌کاری تبلیغاتی با دوج کوین انجام دادند؛ در نهایت همه چیز به نفع این ارز دیجیتال تمام شد». در ادامه سخنان وایت، باید اضافه کنیم که امروزه دوج کوین دیگر یک شوخی بامزه نیست؛ ارزش و قیمت دوج کوین بسیار افزایش یافته و بسیاری از آن با عنوان دوج کوین ایلان ماسک یاد می‌کنند. ارزش این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد وحشتناک و باورنکردنی ۵۰۰۰ درصدی بود و بسیاری از دست‌اندرکاران آن مانند شخص ایلان ماسک از آن به عنوان ارز دیجیتال محبوب خود نام بردند. همچنین پذیرش پرداخت با دوج کوین در ایستگاه شارژ تسلا هم از اثرات همین محبوبیت است.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    این یعنی چی شارژ دوج کوین

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      در صورتی که شما در کیف پولی مانند تراست ولت حساب دوج کوین داشته باشید برای انتقال دوج باید کیف پول خود را شارژ نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT