خرید از سایت Midjourney

خرید از سایت Midjourney | خرید هوش مصنوعی Midjourney

زمان مطالعه 2 دقیقه

هوش مصنوعی Midjourney یکی از ابزارهای رایگان برای تبدیل متن به عکس است که در دسترس عموم قرار دارد. برای خرید خرید از سایت Midjourney و تهیه هوش مصنوعی Midjourney می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت Midjourney

خرید از سایت Midjourney

ساخت آثار هنری با استفاده از هوش‌های مصنوعی و تبدیل متن به عکس با ابزارهای خودکار، یکی از داغ‌ترین جنبه‌های فناوری در ماه‌های اخیر بوده است. هوش مصنوعی Dall-E شرکت OpenAI یکی از بهترین نمونه‌های چنین ابزارهایی است که خروجی آن از دقت بالایی بهره می‌برد. با‌این‌حال محصول گفته‌شده به‌شکل رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار ندارد و معمولاً کاربران برای شروع کار به سراغ گزینه‌های دیگری مثل هوش مصنوعی Midjourney یا Craiyon می‌روند.

خرید از سایت Midjourney

خرید از سایت Midjourney

کار با ابزار Craiyon نسبت به سایر گزینه‌های موجود بسیار آسان‌تر است؛ زیرا با مراجعه به سایت آن می‌توان حتی بدون ساخت حساب کاربری، اقدام به تبدیل متن به عکس کرد. اما خروجی‌های هوش مصنوعی مذکور، دقت چندان بالایی ندارد و همین مسئله موجب شده است تا کاربران بیشتری به‌سوی Midjourney سوق پیدا کنند. جالب است بدانید که تصویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی مذکور توانست در یک جشنواره هنری مقام اول را به خود اختصاص دهد.

خرید هوش مصنوعی Midjourney

شایان ذکر است که برخلاف اغلب پلتفرم‌های فعلی، کاربران هنگام استفاده از Midjourney می‌توانند از چهره افراد مشهور هم خروجی تهیه کنند. اغلب تصاویر ساخته‌شده توسط آن استایل هنری خاصی دارند و چندان واقع‌گرایانه به‌نظر نمی‌رسند؛ اما با واردکردن جزئیات دقیق‌تر، امکان کنترل بیشتر روی استایل تصاویر وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که تنها ۲۵ تصویر اول ساخته‌شده با این هوش مصنوعی رایگان خواهد بود و برای ادامه کار باید ۱۰ دلار در ماه به‌ازای ۲۰۰ فایل پرداخت کنید.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT