بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 5 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

نوسانات بیت کوین می تواند به زودی افزایش یابد و این ممکن است علاقه خرید به ETH، TON، XMR و OKB را افزایش دهد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 5 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 5 دی

بازارهای ارزهای دیجیتال هیچ نشانه ای از نوسانات در فصل تعطیلات پایان سال را ندارند. این نشان می‌دهد که هم گاوها و هم خرس‌ها با خیال راحت بازی می‌کنند و به دلیل عدم اطمینان در مورد حرکت جهت بعدی، شرط‌بندی بزرگی انجام نمی‌دهند. بعید است که این مرحله نامشخص برای مدت طولانی ادامه یابد، زیرا دوره‌های نوسان کم معمولاً با افزایش نوسانات همراه می‌شوند.

ویلی وو، خالق منبع تحلیل زنجیره ای Woobull، پیش بینی می کند که مدت زمان بازار نزولی فعلی ممکن است “بیشتر از سال 2018 اما کوتاه تر از سال 2015 باشد.“

بر اساس برآوردهای فوربس، زمستان کریپتو منجر به ضرر بیش از 116 میلیارد دلاری به دارایی شخصی 17 سرمایه گذار و بنیانگذار در فضای ارزهای دیجیتال شده است. این قتل عام به حدی شدید بوده است که نام 10 سرمایه گذار از لیست میلیاردرهای رمزنگاری حذف شد.

بیت کوین در چند روز گذشته در محدوده رنجی نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (16929 دلار) معامله می شود. این نشان می دهد که خرس ها از این سطح دفاع می کنند اما گاوها هنوز تسلیم نشده اند.

تکنیکال بیت کوین 5 دی

تکنیکال بیت کوین 5 دی

بعید است این دوره آرامش برای مدت طولانی ادامه یابد و جفت BTC/USDT ممکن است به زودی شاهد افزایش قیمت باشد. به طور کلی، پیش‌بینی جهت شکست برای ادامه روند سخت است، بنابراین بهتر است قبل از شروع شرط‌بندی‌های جهت‌دار، منتظر بمانید تا جفت حرکت قاطعی انجام دهد.

اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک شکسته شود، احتمال صعود به مقاومت پیش رو در 18388 دلار افزایش می یابد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مانع اصلی عمل کند، اما اگر گاوها بتوانند از آن عبور کنند، شتاب می تواند افزایش یابد و این جفت به 20000 دلار برسد.

در مسیر سقوط، شکست به زیر 16256 دلار می‌تواند نشان‌دهنده کنترل خرس‌ها باشد. سپس فروشندگان تلاش خواهند کرد این جفت را به سطح حمایت حیاتی با قیمت 15476 دلار برسانند.

تکنیکال بیت کوین 5 دی

تکنیکال بیت کوین 5 دی

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته مانند یک خط صاف شده اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) درست زیر مرکز قرار دارد. این نشان دهنده یک حرکت بدون روند در کوتاه مدت است. مرزهای محدوده می تواند 17061 دلار در جهت صعودی و 16256 دلار در جهت نزولی باشد.

شکست بالای 17061 دلار نشان می دهد که گاوها تسلط بازار را در دست دارند و این می تواند یک حرکت صعودی کوتاه مدت را آغاز کند. از سوی دیگر، سقوط به زیر 16256 دلار نشان می دهد که خرس ها قدرت خود را تقویت کرده اند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT