تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای بیش از یک ماه، قیمت سولانا تحت تأثیر الگوی کنج نزولی قرار داشته است. از بالاترین مقاومت خود در قیمت 26 دلار، قیمت این کوین تقریباً تا 22٪ کاهش یافته و به قیمت فعلی 20.23 دلار رسیده است. با وجود عدم قطعیت موجود در بازار، قیمت سولانا به این الگو احترام گذشته که انتظار می‌رود رشد قابل‌توجهی را برای این رمزارز، پس از کامل شدن الگو امکان‌پذیر کند. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت 1402 می پردازیم.

شارژ کیف پول تتر

تحلیل تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت 1402

تحلیل تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت 1402

تحلیل تکنیکال سولانا 31 اردیبهشت 1402

در حال حاضر، با عدم قطعیت شکل گرفته در بازار رمزارزها، قیمت سولانا همچنان در محدوده کاهشی الگوی خود حرکت می‌کند. الگوی کنج نزولی در واقع یک الگوی ادامه‌دهنده است و به همین دلیل، به نظر می‌رسد که قیمت SOL به صورت موقت روند کاهشی را در پیش گرفته است.
تحت تأثیر این الگو، قیمت‌ به احتمال زیاد از خط روند مقاومتی این الگو عبور کرده و افزایش در قیمت و ادامه روند صعودی را شروع خواهد کرد. بسته شدن کندل روزانه در بالای خط روند این الگو، فرصت ورود را برای خریداران و شرایط را برای صعود فراهم می‌کند.
در صورت شکست و تثبیت بالای خط روند این الگو قیمت سولانا می‌تواند تا 30 درصد رشد را تجربه کند و ناحیه مقاومتی 26.1 دلار را دوباره به چالش بکشد. در صورتی که قیمت توانایی شکست این مقاومت را داشته باشد، احتمال افزایش قیمت تا 30 دلار هم وجود دارد.
به هر حال، تا زمانی که الگوی کنج نزولی پابرجا باشد، فاز اصلاح فعلی در قیمت ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت این آلت کوین شود.
واگرایی-همگرایی میانگین متحرک: شیب خط MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) منعکس‌کننده شتاب فروش نسبتاً پایدار در ارز سولانا است.
میانگین متحرک نمایی (Exponential Moving Average یا EMA): میانگین‌های متحرک روزانه (20، 50 و 100) که دقیقاً بالای قیمت SOL قرار دارند، می‌توانند نشان‌دهنده موانع متعددی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT