تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

گاوها به سولانا اجازه ندادند در طول آخرین مرحله اصلاحی به زیر خط روند نزولی بازگردد، که نشان دهنده تقاضا و خرید سولانا در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

خریداران در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سمت مقاومت پیش رو 27.12 دلار برسانند. این مقاومت کلیدی در کوتاه مدت باقی می ماند زیرا اگر گاوها قیمت را بالاتر از این سطح حفظ کنند، جفت SOL/USDT ممکن است به سمت 39 دلار افزایش یابد.

این دیدگاه صعودی می‌تواند در کوتاه‌ مدت باطل شود، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد. این جفت پس از آن می تواند به حمایت حیاتی در 18.70 دلار سقوط کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، این نشان می‌دهد که این جفت ممکن است برای مدتی در محدوده بزرگ بین 18.70 تا 27.12 دلار نوسان کند.

تکنیکال سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

سولانا (SOL) 11 اردیبهشت

میانگین‌های متحرک در نمودار چهار ساعته شروع به افزایش کرده‌اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد خریداران کنترل دارند. خرس‌ها در تلاشند تا بهبود را در 24 دلار متوقف کنند، اما اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، جفت ممکن است شتاب بیشتری بگیرد و به سمت 25.50 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند از تجمع جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. اگر قیمت شروع به کاهش کرد، 50-SMA سطح پشتیبانی برای تماشا در اینجا خواهد بود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT