تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایه کندل بسته شده در نمودار ارز اتم در تاریخ 26 آوریل نشان می دهد که گاوها با خرید ارز اتم به شدت از حمایت 10.20 دلار دفاع می کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

خریداران قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار داده اند و سعی خواهند کرد به خط روند نزولی برسند. این سطح مهمی است که باید به آن توجه کرد زیرا شکستن و بسته شدن در بالای آن درهای رالی احتمالی را به 13.50 دلار و سپس به 15.50 دلار باز می کند.

از سوی دیگر، اگر جفت ATOM/USDT جهت خود را از خط روند نزولی معکوس کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال تلاش برای تشکیل یک الگوی مثلث نزولی هستند. کاهش کمتر از میانگین های متحرک شرایط را برای آزمایش مجدد احتمالی 10.20 دلار باز می کند.

تکنیکال اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

اتم (ATOM) 11 اردیبهشت

20-EMA در نمودار چهار ساعته افزایش یافته است و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید است که نشان می دهد گاوها کنترل دارند. یک مانع کوچک در 12.13 دلار وجود دارد، اما احتمالاً از آن عبور خواهد شد. ممکن است قیمت ATOM برای آزمایش خط روند نزولی افزایش یابد.

در عوض، اگر قیمت از 12.13 دلار کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند این جفت را به زیر 20-EMA بیاورند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان می دهد که خریداران ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. سپس این جفت با خطر سقوط به 50-SMA مواجه می شود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT