تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

فایل کوین در تلاش است تا یک الگوی معکوس سر و شانه تشکیل دهد که در یک شکست کامل می شود و بالای خط گردن بسته می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد ۱۴۰۲

تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد

تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد

متحرک نمایی 20 روزه (4.36 دلار) به تدریج شروع به افزایش کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر خریداران با خرید فایل کوین قیمت را بالاتر از خط گردن قرار دهند، جفت FIL/USDT می تواند تا 6.50 دلار و در نهایت به هدف الگوی 7.30 دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت به شدت از خط گردن کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه (4.12 دلار) برسد، نشان می دهد که گاوها کنترل خود را از دست داده اند. ممکن است جفت به 3.50 دلار و بعداً به 3.29 دلار سقوط کند.

تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲ مرداد

فایل کوین (FIL) ۲ مرداد

متحرک نمایی 20 روزه در نمودار چهار ساعته شیب دارد و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها تسلط را در دست دارند. یک مقاومت جزئی در 4.74 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از این سطح، این جفت می تواند خط گردن را دوباره آزمایش کند.

انتظار می‌رود که خرس‌ها به شدت از این سطح دفاع کنند، اما اگر گاوها اجازه ندهند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، احتمال صعود به بالای خط گردن افزایش می‌یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها با هر رالی صعودی دارایی خود را می فروشند. این ممکن است جفت را به 4.14 دلار بکشاند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT