تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز یونی سواپ بالاتر از میانگین های متحرک معامله می شود که نشان می دهد گاوها در تلاش برای از سرگیری بهبود هستند. این یکی از دلایل گنجاندن آن در این تحلیل است. در پست به تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر می پردازیم.

خرید آنی تتر در ایران

تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

تکنیکال یونی سواپ 

قیمت از مقاومت پیش رو در 7 دلار کاهش یافت، اما گاوها در تلاشند تا اصلاح را در متحرک نمایی 20 روزه (6.42 دلار) متوقف کنند. اگر قیمت با قدرت از سطح فعلی برگشت، نشان می‌دهد که خریداران با خرید ارز یونی سواپ از کاهش‌ها برای انباشت استفاده می‌کنند.

گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای ناحیه مقاومت پیش رو بین 7 تا 7.36 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت UNI/USDT می تواند تا 8.67 دلار افزایش یابد. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 6 دلار برسد، جفت می تواند تا سطح حمایت قوی در 5.66 دلار کاهش یابد.

تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

تکنیکال یونی سواپ (UNI) 18 مهر

این جفت به شدت از مقاومت بالای 7 دلار کاهش یافت و به زیر میانگین متحرک شکست. این نشان می دهد که خرس ها در آینده نزدیک دست برتر را خواهند داشت. اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش یابد، فروش ممکن است افزایش یابد و جفت ممکن است به 6.20 دلار و بعداً به 6 دلار سقوط کند.

برای جلوگیری از این اتفاق منفی، گاوها باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک برسانند و حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت می‌تواند یک بار دیگر مقاومت را در 7 دلار آزمایش کند. اگر این مانع برطرف شود، جفت می تواند تا 7.36 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT