توکن بازی XAI

توکن بازی XAI از ۱ دلار گذشت !

زمان مطالعه < 1 دقیقه

توکن بومی شبکه Xai، اخیرا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در زمان انتشار این خبر، قیمت XAI با ۲۴.۶۹ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۱۲ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۳۱۱ میلیون دلار است. در این پست به بررسی توکن بازی XAI می پردازیم.

توکن بازی XAI

این پلتفرم، هفته گذشته رویداد ایردراپ افتتاحیه خود را برگزار و ۱۲۵ میلیون توکن XAI را به کاربران و حامیان اولیه خود اعطا کرد. این ایردراپ با هدف پاداش‌دهی به مشارکت اولیه جامعه انجام شد.

توکن XAI هفته گذشته با ارزش اولیه حدودا ۰.۷۷ دلار در بازار عرضه شد. با این حال، پس از آن با نوسانات مرسوم پس از عرضه اولیه توکن‌های جدید مواجه شد و برای مدت کوتاهی، قیمت آن تا ۰.۴۵ دلار نیز کاهش یافت.

با وجود این افت اولیه، از اوایل روز یکشنبه، قیمت این رمزارز روند صعود قابل توجهی را آغاز کرد. طبق آخرین گزارش‌ها، ارزش این توکن تنها در یک روز و نیم نزدیک به ۸۷ درصد افزایش یافته است.

فهرست شدن این ارز دیجیتال در بایننس هم کمک شایانی به رشد قیمت آن کرده است. در پی رشد قیمت XAI، ارزش کل توکن‌هایی که در ایردراپ هفته گذشته توزیع شدند، از ۷۰ میلیون دلار به بیش از ۱۴۰ میلیون دلار رسیده است.

این افزایش ارزش، موفقیت استراتژی ایردراپ شبکه Xai را نشان می‌دهد. با توجه به روندی که قیمت این توکن در پیش‌ گرفته است، پیش‌بینی می‌شود قیمت آن تا ۱.۴۶۶ دلار نیز افزایش یابد.

coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT