توکن سوزی لونا کلاسیک

توکن سوزی میلیاردها توکن LUNC | تحلیل لونا کلاسیک 12 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

لونا کلاسیک (LUNC) به طور ناگهانی در 2 دسامبر تقریباً 13% افزایش یافت زیرا جامعه نتایج ششمین مرحله از توکن سوزی بایننس را هیجان انگیز تلقی کرد. در این پست به بررسی توکن سوزی میلیاردها توکن LUNC می پردازیم.

توکن سوزی میلیاردها توکن LUNC

تا زمان نوشتن این مقاله، لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته 4 درصد نسبت به افزایش قیمت 11 درصدی خود در روز گذشته، کاهش یافته است و به قیمت 0.0001787 دلار رسید و به همین ترتیب در هفته گذشته 14 درصد افزایش یافته است. این بسیار قابل توجه است، زیرا اکثر ارزهای دیجیتال حداقل سود یا حتی ضرر را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده اند.

توکن سوزی میلیاردها توکن LUNC

توکن سوزی میلیاردها توکن LUNC

افزایش اخیر قیمت همچنین با جهش 290 درصدی در حجم معاملات همزمان شد زیرا معامله گران تلاش کردند تا از نوسانات اخیر سود کسب کنند. لونا کلاسیک همچنین ارزش بازار یک میلیارد دلاری را پس گرفته است، زیرا اکنون بر اساس داده‌های CoinMarketCap در رتبه سی و نهمین ارز دیجیتال بزرگ قرار دارد.

بایننس پس از اعلام پنجمین مرحله از سوختگی های خود، گفت که قرار است نتایج خود را به جای هفتگی، ماهانه منتشر کند. این انتظاراتی را در جامعه ایجاد کرد که منتظر شنیدن میلیاردها توکن لونا کلاسیک سوزانده شده است.

استیبل کوین لونا کلاسیک (USTC) نیز با 8 درصد افزایش به 0.02 دلار رسید. قابل توجه است که حجم معاملات USTC نیز با افزایش نوسان اخیر معامله گران تا 208 درصد افزایش یافت.

توکن سوزی 6.38 لونا کلاسیک توسط بایننس

برترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس در وب سایت خود، نتایج ششمین مرحله از توکن سوزی لونا کلاسیک را منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات به روز شده در وب سایت آن، لونا کلاسیک به ارزش 1,189,861 دلار یا 6,389,199,628 LUNC به آدرس کیف پول مرده ارسال شده است. این مبلغ کل کارمزدهای معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک بین 30 اکتبر و 29 نوامبر را با مالیات 0.2% پوشش می دهد.

در ماه اکتبر، انجمن Terra Classic پیشنهاد 5234 را تصویب کرد که میزان مالیات 1.2٪ را به 0.2٪ کاهش می دهد و 10٪ دیگر را به عنوان درآمد مالیاتی برای زیرساخت های اکوسیستم و مشارکت کنندگان حفظ می کند.

بایننس قرار است جزئیات مرحله بعدی توکن سوزی که هفتمین مورد است، را در 2 ژانویه 2023 منتشر کند.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT