توکن KNINE

راه اندازی توکن KNINE توسط شیبا

زمان مطالعه < 1 دقیقه

به دنبال همکاری شیبا اینو با LSD K۹ Finance و در بحبوحه کاهش قیمت شیبا، LUCIE مدیر بازاریابی این میم کوین از راه‌اندازی توکن KNINE خبر داد. KNINE یک توکن مشتقه لیکویید استیکینگ است. در این پست به بررسی توکن KNINE می پردازیم.

توکن KNINE

سایت Coingape در اوایل ماه گزارشی مبنی بر همکاری شیبا اینو با K۹ در جهت تسهیل استیکینگ بدون وقفه توکن BONE در شیباریوم ارائه داده بود. اکنون، جامعه شیبا اینو با راه‌اندازی KNINE خود را برای ادغام مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید در لایه‌ ۲ آماده می‌کند.

با وجود پیشرفت‌های هیجان‌انگیز اکوسیستم شیبا اینو، قیمت این میم کوین، امروز کاهشی شده است. قیمت شیبا اینو در تاریخ ۱۷ فوریه کاهش ۲.۲۱ درصدی را تجربه کرده و به ۰.۰۰۰۰۰۹۷۶ دلار رسیده است.

این توکن دیروز حرکت صعودی قابل توجهی را به نمایش گذاشت و به قیمت ۰.۰۰۰۰۱ دلار نزدیک شد که باعث افزایش خوش‌بینی‌ها در بازار گردید.

با وجود تلاش‌های قابل توجه جامعه شیبا اینو، مانند سوزاندن توکن‌های SHIB، کاربرد Shiboshi، ادغام Marswap و دیگر فعالیت‌های این گروه که در حال انجام است، قیمت امروز شیبا اینو کاهشی است.

این مسئله با گزارشات ارائه‌شده در تضاد است و انتظار می‌رود که شاهد یک حرکت صعودی برای این میم کوین در بازار باشیم و قیمت شیبا اینو از مرز ۰.۰۰۰۰۱ دلار فراتر رود.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !