تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال CEL، توکن بومی شرکت وام‌دهی ورشکسته سلسیوس، اخیراً با رشد ۳۷۰ درصدی قیمت خود در بازه هفتگی، توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت

این افزایش قیمت که در درجه اول به سوزاندن گسترده این توکن نسبت داده می‌شود، با دیگر آمار صعودی هم تقویت شده و به خوش‌بینی بیشتر فعالان بازار در مورد آن دامن زده است.

شبکه سلسیوس در ۳۰ آوریل ۶۵۲٫۲ میلیون توکن CEL را که ۹۴ درصد از کل عرضه این رمزارز محسوب می‌شود، با انتقال آنها به یک آدرس مرده سوزاند.

 تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت

تکنیکال ارز دیجیتال CEL در ۲۰ اردیبهشت

این اقدام که عرضه کل سلسیوس را به ۴۰٫۶ میلیون CEL کاهش داد، باعث افزایش حس خوش‌بینی نسبت به این ارز دیجیتال شد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که به دنبال این اقدام، قیمت سلسیوس در بازه هفتگی بیش از ۳۷۰ درصد افزایش یافته است. این روند در ۲۴ ساعت گذشته نیز ادامه یافته و قیمت این رمزارز با یک رشد روزانه ۷۰ درصدی، به ۰٫۹۷ دلار رسیده است.

در این میان، آنچه که رالی قیمت سلسیوس را متمایزتر می‌کند، مخالفت آن با روند فعلی بازار کریپتو است. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین به کانال ۶۱ هزار دلار برگشته و ارزش کل بازار هم به ۲٫۲۸ تریلیون دلار کاهش یافته است.

در حال حاضر، شاخص‌های تکنیکال از خرید قوی این توکن حکایت دارند و نشان می‌دهند که در صورت تداوم فشار خرید، صعود قیمت CEL می‌تواند ادامه داشته باشد. با این حال، قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۸۰ (اشباع خرید)، احتمال عقب‌نشینی یا اصلاح قیمت را مطرح می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT