جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران

زمان مطالعه 2 دقیقه

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

چشم انداز جشنواره وب و موبایل ایران :

جشنواره وب و موبایل ایران همواره سعی خواهد کرد که بتواند از یک سو پل ارتباطی بین فعالان این حوزه با یکدیگر  باشد تا با انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر شاهد رشد کارآفرینان جوان کشور باشیم و از سوی دیگر ارتباطی پایدار و مفید ایجاد کند بین فعالان این حوزه با دولت و حاکمیت. و در نظر دارد تا با شفاف و سالم نگاه داشتن این فضا و نشان دادن منافع مشترک همه بازیگران این اکوسیستم در جهت توسعه آن گام بردارد.

هدف جشنواره وب :

هدف جشنواره وب و موبایل ایران توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است. کمک کردن به استارتاپ های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، و در کنار آن، کمک به استارتاپ هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و نیاز به جلب اعتماد عمومی دارند و در نهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزار های جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن.

شیراز، میزبان هفتمین رویداد هفت شهر

هفت شهر، بخشی است که امسال به جشنواره وب و موبایل ایران اضافه شده تا به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور کمک کند. هفت شهر رویدادی است مشابه رویداد تهران ولی با رویکرد توسعه اکوسیستم بومی کشور و سعی دارد تا به انتقال دانش و تبادل تجربه به نسل دوم اکوسیستم استارتاپی ایران کمک کند.

ما در جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و استعداد ها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که ما نیز میتوانیم سهمی در رشد آنها داشته باشیم.

از این رو در این رویداد ها با دعوت از برترین های حوزه ی وب و موبایل، صاحبان کسب و کار های موفق در #تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه ها و اشتراک گذاری آنها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان های مختلف و نیز تسهیل شبکه سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته ایم.

اول پرداخت حامی جشنواره وب موبایل شیراز

مجموعه اول پرداخت این افتخار را دارد که در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۸؛ در مجموعه خلیج فارس “سالن هنر شهر آفتاب” میزبان شما عزیزان باشد. به امید دیدار شما همراهان همیشگی.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT