شرکت‌ های فضای اشتراک کاری ۲۰۲۰

بزرگترین شرکت های فضای کار اشتراکی در 2020

زمان مطالعه 2 دقیقه

در این چند سال اخیر شرکت های فضای کار اشتراکی (Coworking Companies) در نقاط مختلف دنیا و کلان شهرها بسیار زیاد دیده می‌شوند. به نحوی که بسیاری از شرکت‌های خدمات فضای کار اشتراکی، شعب مختلفی در شهرهای مطرح دنیا تاسیس کرده‌اند. در این مقاله به معرفی معروفترین شرکت های فضای کار اشتراکی می‌پردازیم. همچنین در صورتی که بخواهید با مزایای فضای کار اشتراکی آشنا شوید، مقاله فضای کار اشتراکی چیست را مطالعه کنید.

بزرگترین شرکت های فضای کار اشتراکی

شرکت‌های زیر به دلایل مختلفی به عنوان بهترین مجموعه‌های فضای اشتراک کاری معرفی شده‌اند.

۱- تعدد شعب در شهرهای بزرگ دنیا باعث می‌شود که اعضا و مشتریان تنها با یک کارت عضویت به راحتی به نزدیکترین شعبه دسترسی داشته باشند. درحالی که خیلی دیگر از شرکت‌ها به دلیل محدودیت در تعداد شعب، مشتری وادار می‌شود که گاهی اوقات مسافت طولانی را برای دسترسی طی کند.

۲- وجود مشتریان زیادتر و متنوع در این مجموعه‌ها باعث می‌شود که شانس یافتن افراد با تجربه‌تر یا همکاران آینده بالا رود.

۳- تنوع سیستم‌های آموزشی و مدل‌های تجاری که طی تجربه مدیران این فضاها به دست آمده است، باعث می‌شود که استارتاپ‌ها و اعضا از راهنمایی‌های کاربردی‌تر و مهمتری بهره ببرند.

لیست این شرکت‌های معتبر به ترتیب زیر است:

شرکت‌ های فضای کار اشتراکی در سال

معرفی چند مورد از شرکت‌های فضای کار اشتراکی

Impact Hub با بیش از ۱۰۰ گروه و انجمن به همراه ۱۶۰۰ کارآفرین با تعداد بسیار زیادی شعبه در ۵۵ کشور دنیا، بزرگترین شرکت در این زمینه محسوب می‌شود.

شرکت WeWork که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد، هم اکنون دارای ۳۴۱ شعبه در دنیا است که تنها ۵۰ شعبه آن در نیویورک واقع شده است.

شرکت Your Alley در بیشتر شهر‌های آمریکا یک یا دو شعبه دارد و تلاش دارد که در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا هم شعبه افتتاح کند.

شرکت Knotel که با سرمایه ۹۵ میلیون دلار شروع به کار کرده است، وسعت فضای کاری که در اختیار اعضا قرار می‌دهد بیش از دیگر شرکت‌های رقیب است.

در صورتی که به عنوان یک شرکت استارتاپی به دنبال راه‌اندازی سایت خود هستید، می‌توانید برای پردخت ارزی خرید دامین و هاست‌ خارجی از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT