دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

دلایل متعددی می‌تواند پشت این موضوع باشد. ممکن است از یک نسخه قدیمی استفاده کنید، به اندازه کافی به سیستم وارد نشده باشید، یا به محدودیت دانلود Spotify رسیده باشید. دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

گیفت کارت اسپاتیفای

در این مقاله ما به متداول ترین دلایلی که چرا محتوای دانلود شده Spotify شما حذف شده است، نگاهی می‌اندازیم تا بدانید چگونه آن را رفع کنید.

با Spotify Free، فقط می‌توانید پادکست ها را دانلود کنید. با طرح Premium، می‌توانید پادکست ها، فهرست های پخش و آلبوم ها را دانلود کنید.

بنابراین، اگر Spotify Premium را لغو کرده اید یا اشتراک شما منقضی شده است، Spotify لیست های پخش و آلبوم های دانلود شده شما را حذف می‌کند.

2. شما از محدودیت دانلود Spotify عبور کردید

حتی اگر برای اشتراک Premium در Spotify پرداخت می‌کنید، محدودیتی برای تعداد آهنگ هایی که می‌توانید در دستگاه های خود دانلود کنید وجود دارد. طبق گفته Spotify، شما می‌توانید تا 10000 آهنگ را در هر یک از دستگاه های خود دانلود کنید. با این حال، نمی‌توانید آهنگ ها را در بیش از پنج دستگاه مختلف دانلود کنید.

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

اگر آهنگ ها را در بیش از پنج دستگاه دانلود کنید، Spotify محتوای دانلود شده را از دستگاهی با کمترین زمان پخش حذف می‌کند.

اگر در دستگاه شخص دیگری وارد Spotify شده اید و آنها بیشتر از شما به Spotify گوش می‌دهند، ممکن است لیست های پخش دانلود شده را از دست بدهید. در این صورت باید دستگاه های ناخواسته را از حساب Spotify خود حذف کنید.

3. 30 روز است که وارد سیستم نشده اید

طبق گفته Spotify، اگر حداقل هر 30 روز یک بار وارد سیستم نشوید، ممکن است دانلودهای شما حذف شوند. حتی اگر اشتراک پولی فعالی دارید، باز هم باید برای حفظ محتوای دانلود شده خود وارد حساب کاربری خود شوید.

4. Spotify محتوا را حذف کرد

اگر Spotify برخی از آهنگ ها یا پادکست ها را از پلتفرم خود حذف کند، دیگر نمی‌توانید آنها را به صورت آفلاین پخش کنید، حتی اگر قبل از اینکه Spotify تصمیم به توقف پخش آن بگیرد، آن را دانلود کرده باشید.

محتوای حذف شده ممکن است در لیست های پخش شما خاکستری شود، اما Spotify پس از به‌روزرسانی برنامه، آن را حذف می‌کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در هر زمان پخش کنید، شاید بهتر باشد موسیقی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

5. مالک لیست پخش را حذف کرد

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

علاوه بر Spotify، ممکن است شخص دیگری وجود داشته باشد که بر لیست های پخش دانلود شده شما کنترل داشته باشد. اگر شخص دیگری لیست های پخش دانلود شده را ایجاد کرده و آنها را حذف کرده است، Spotify آن لیست های پخش را از دانلودهای شما حذف می‌کند.

برای جلوگیری از گم شدن آهنگ های دانلود شده خود، بهتر است لیست پخش را در Spotify کپی کنید و نسخه کپی شده را دانلود کنید.

6. شما Spotify را مجدداً نصب کرده اید

اگرچه این ممکن است عجیب باشد، اما اگر برنامه را دوباره نصب کنید، Spotify ممکن است لیست های پخش دانلود شده شما را حذف کند. بنابراین، اگر Spotify کار نمی‌کند، اگر نمی‌خواهید لیست های پخش دانلود شده خود را از دست بدهید، باید زمان بگذارید و سعی کنید آن را برطرف کنید.

مواقعی وجود دارد که گزینه دیگری جز نصب مجدد Spotify ندارید تا دوباره کار کند. در این صورت، بررسی کنید که آیا همچنان می‌توانید به لیست های پخش دانلود شده دسترسی داشته باشید یا دوباره آنها را دانلود کنید تا بتوانید Spotify را به صورت آفلاین بازی کنید.

7. شما در حال اجرای یک نسخه قدیمی برنامه هستید

اگر به‌روزرسانی خودکار برنامه ها را در تلفن یا رایانه خود غیرفعال کرده‌اید، ممکن است از نسخه قدیمی Spotify استفاده کنید. وقتی این اتفاق بیفتد، متوجه انواع اشکالات و اشکالات خواهید شد. ممکن است دسترسی به لیست های پخش دانلود شده خود را از دست بدهید.

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

دلیل حذف لیست های پخش دانلود شده من در Spotify چیست؟

می‌توانید به فروشگاه Google Play یا App Store بروید و برنامه Spotify را به‌روز کنید. برای به‌روزرسانی Spotify در دسکتاپ، منوی سه نقطه را باز کنید و به Help > About Spotify بروید. سپس، Update Spotify را انتخاب کنید.

لیست های پخش Spotify دانلود شده همیشه در دسترس نیستند

حتی اگر هزینه اشتراک Spotify را پرداخت کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید هر زمان که بخواهید به لیست های پخش خود گوش دهید. ممکن است مشکلی در برنامه وجود داشته باشد یا Spotify دیگر مجوز پخش جریانی گروه یا هنرمند مورد علاقه شما را نداشته باشد.

در این مورد، Spotify نباید تنها پلتفرمی باشد که از آن برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست استفاده می کنید. خوشبختانه، شما می توانید به طور قانونی موسیقی را به صورت رایگان دانلود کنید یا یک سرویس پخش رایگان موسیقی را جستجو کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !