خرید از Shopify با ارز دیجیتال

خرید از Shopify با ارز دیجیتال | Crypto.com Pay چیست ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی Crypto.com اعلام کرده است که تجار Shopify اکنون می توانند Crypto.com Pay را در ویترین فروشگاه های آنلاین خود فعال کنند. Crypto.com یک پلتفرم رمزارز محبوب مستقر در سنگاپور است که بیش از 50 میلیون مشتری دارد. این پلتفرم اخیراً برای تبلیغ Super Bowl خود با حضور مت دیمون مورد توجه قرار گرفت. در این پست به بررسی خرید از Shopify با ارز دیجیتال و از طریق Crypto.com Pay می پردازیم.

خرید از Shopify با ارز دیجیتال

تیم Crypto.com به CoinQuora اطلاع داد که برای استقبال از بازرگانان Shopify در Crypto.com Pay،این صرافی از هزینه تسویه 0.5 درصدی همه تراکنش‌ها به مدت یک ماه پس از ادغام چشم‌پوشی می‌کند. طبق گزارشات، این تبلیغ برای همه بازرگانان Shopify که در Crypto.com Pay ثبت نام کرده اند تا 30 ژوئن 2022(9 تیر) معتبر است.

این تیم اضافه کرد که Crypto.com Pay به بازرگانان اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را بلافاصله از پایگاه جهانی رو به رشد کاربران Crypto.com با کارمزد تراکنش صفر دریافت کنند. این سرویس خارج از زنجیره کاملاً واقعی است و برای همه کاربران اپلیکیشن Crypto.com در سراسر جهان قابل دسترسی است.

برای ایجاد انگیزه تجاری بیشتر، Crypto.com Pay، همچنین به مشتریان در هنگام پرداخت با توکن Cronos (CRO) پاداش‌های پرداخت نقدی رمزارزی ارائه می‌کند که می‌تواند تا سقف 10٪ در طول دوره‌های تبلیغاتی باشد.

کریس مارشالک (Kris Marszalek)، هم بنیانگذار و مدیرعامل Crypto.com گفت: “ارائه توانایی بیشتر مشتریان و بازرگانان برای مشارکت در تجارت با استفاده از ارزهای دیجیتال، اولویت Crypto.com است.”

“ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با Shopify ادغام می‌شویم و این قابلیت را برای مشتریان و بازرگانان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آوریم.”

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT