خرید بازی دیجیتالی پلی استیشن 5

خرید بازی دیجیتالی پلی استیشن 5

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت سونی، کنسول بازی پلی استیشن 5 را در تاریخ 29 آبان 1399 در سراسر جهان عرضه کرد. Playstation 5 در دو نسخه ی “دیجیتالی” و “با درایور نوری” ارائه می شود. ورژن درایو نوری و بازی هایی که قابلیت اجرا در این کنسول را دارند با توجه به قیمت های جهانی آن، در ایران با قیمت های بالایی فروخته می شوند. برای همین برخی از گیمیرها از نسخه دیجیتال آن استفاده می کنند. قیمت نسخه دیجیتالی آن به مراتب بصرفه تر می باشد. در این پست به خرید بازی دیجیتالی پلی استیشن 5 می پردازیم.

خرید بازی دیجیتالی PS5

خرید بازی دیجیتالی PS5

خرید بازی دیجیتالی پلی استیشن 5

خرید بازی دیجیتالی پلی استیشن 5

یکی از روش های غلطی که امروزه برای انجام بازی های جدید وجود دارد خرید و استفاده از اکانت های غیر اصلی( هک شده)، ظرفیتی و یا ترکیبی است. بخاطر همین سونی به تازگی سیاست های سختگیرانه تری در این مورد اعمال کرده است، استفاده از اکانت های هکی می تواند نتیجه ی نامطلوبی مانند بن شدن یا ساسپند شدن اکانت و کنسول دربر داشته باشد. از آنجا که قیمت کنسول های نسل نهمی زیاد است، ریسک استفاده از اکانت هک شده PS5 بسیار بالا است.

خرید نسخه دیجیتال بازی از فروشگاه پلی استیشن

کاربر می تواند به صورت مستقیم بازی را از استور پلی استیشن به صورت کاملا قانونی خریداری کند. در این حالت با خرید گیم مورد نظر از فروشگاه پلی استیشن، علاوه بر اطمینان از قانونی و اورجینال بودن آن، می توانید از تخفیف های متنوع آن نیز استفاده کنید. مزیت دیگری که خرید قانونی بازی دیجیتالی دارد، ارزان تر بودن آن نسبت به بازی ها فیزیکی موجود در بازار است. بازی های خریداری شده در اکانت شما ماندگار هستند و می توانید هر کجا و هر زمان با ورود به اکانت تان به آنها دستری داشته باشید. از مزایای دیگر خرید قانونی بازی ها، می توان به حمایت از بازی سازان مورد علاقه تان اشاره کرد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT