خرید در Amazon Prime Day

خرید در Amazon Prime Day | بررسی 10 مورد در زمینه آمازون پرایم دی

زمان مطالعه 6 دقیقه

Amazon Prime Day 2022 چه زمانی است؟ Prime Day چیست؟ انتظار چه معاملاتی را می توانید در Prime Day داشته باشید؟ در این مقاله تمام پاسخ هایی که شما نیاز دارید بدانید برایتان آورده شده است! برای خرید در Amazon Prime Day با ما همراه باشید.

خرید در Amazon Prime Day

روز بعدی Amazon Prime از شما فاصله ای ندارد. این روز مانند کریسمس است، به نظر شما اینطور نیست؟ البته ما فقط به جف بزوس نیاز داریم که با کت و شلوار قرمز روی صحنه ظاهر شود. 

خرید در Amazon Prime Day

روز پرایم 2020 شاهد فروش بیش از 10 میلیارد دلار بوده ایم که از 7 میلیارد دلار سال قبل بیشتر بود. اما در سال 2021 فقط شاهد یک جهش جزئی به بیش از 11 میلیارد دلار بودیم، اکنون که همه گیری را پشت سر گذاشته ایم، آیا آمازون شاهد بازگشت به الگوهای رشد قبلی خود خواهد بود؟ یا کمبود سهام همچنان مانع از پتانسیل شرکت برای رشد Prime Day می شود؟

با این وجود، آمازون آماده است تا تخفیف های بیشتری را نسبت به قبل به کاربران  ارائه دهد. به مطالعه ی این مقاله ادامه دهید تا در مورد Amazon Prime Day 2022 و نحوه دریافت بهترین معاملات در Amazon Prime Day بیشتر بدانید.

چه زمانی Amazon Prime Day 2022 است؟

Amazon Prime Day بین 12 تا 13 جولای امسال برگزار می شود. اما، اگر یکی از اعضای آمازون پرایم هستید، می‌توانید قبل از شروع رویداد، از تخفیف‌های اولیه Prime Day در محصولات منتخب نیز بهره ببرید.

Amazon Prime Day چیست؟

Amazon Prime Day در سال 2015 به عنوان بخشی از جشن تولد 20 سالگی این شرکت راه اندازی شد. بار اول با مشکلاتی همراه بود. تقاضا از عرضه پیشی گرفت، وب‌سایت تا حد خزیدن کند شد، و تخفیف‌ها اغلب روی اقلام غیر جذاب اعمال شده بود.

اما برای آمازون، Prime Day 2015 موفقیت چشمگیری بود. این شرکت 398 محصول در ثانیه فروخت و درآمد بیشتری حتی نسبت به جمعه سیاه داشت.

در رویداد سال 2017، آمازون مشکلات مشتریان را برطرف کرد و روز بدون مشکل به پایان رسید. این شرکت شاهد افزایش 60 درصدی فروش نسبت به سال قبل بود و درآمد حاصل از ترکیب جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سال 2016 را تحت الشعاع قرار داد.

در سال 2018، Prime Day برای اولین بار به فروشگاه‌های محلی Whole Foods Market گسترش یافت و به مشتریان این امکان را داد که در هزینه ی خواربار خود صرفه‌جویی کنند و پاداش‌های نقدی در سایت دریافت کنند.

چه کسی می تواند از Amazon Prime Day استفاده کند؟

فقط اعضای آمازون پرایم می توانند از تخفیف های هنگفت پیشنهادی در این روز استفاده کنند. کشورهای شرکت کننده شامل ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، آلمان، هند، فرانسه و ایتالیا هستند. در مجموع، فروش در 18 کشور در دسترس است.

با این حال، اگر قبلاً هرگز عضو Prime نبوده‌اید، می‌توانید سیستم را فریب دهید و برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Amazon Prime ثبت‌نام کنید. البته، باید به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه آمازون صورت حسابی برای شما ارسال کند یا مبلغ را از حساب شما کسر کند، دوره آزمایشی خود را لغو کنید.

هزینه عضویت جدید در Amazon Prime  معادل 14.99 دلار در ماه یا 139 دلار در سال است. البته لازم به ذکر است که علاوه بر معاملات Prime Day، به Amazon Prime Video، Amazon Prime Music، ارسال رایگان 2 روزه و بسیاری از مزایای Amazon Prime دسترسی خواهید داشت.

انتظار چه معاملاتی را می توانید در Amazon Prime Day داشته باشید؟

در سال های گذشته، محصولات خود آمازون اغلب از قابل توجه ترین تخفیف برخوردار بوده اند. در سال 2019، اسپیکر Echo به میزان 50 درصد کاهش یافت، در حالی که در سال 2018 آمازون 60 دلار از دوربین های ابری خود و 100 دلار از Echo Show و Echo Look کم کرد. همچنین می‌توانید تخفیف‌های قابل‌توجهی را بر روی Amazon Fire TV Sticks، Kindle ereaders و اقلام موجود در مجموعه Amazon Basics نیز بیابید.

اما فقط محصولات آمازون نیستند که قیمت های مقرون به صرفه ای را به خود می بینند. در سال 2019، خریداران می‌توانند تخفیف ‌های هنگفتی را برای هر چیزی از Roomba 690 با قیمت 230 دلار (تخفیف 145 دلاری) تا گلکسی S10+ آنلاک 950 دلاری (تخفیف 300 دلاری) دریافت کنند. در سال 2021، طرفداران اپل تخفیف 24 درصدی Apple AirPods Pro را با 190 دلار از 249 دلار کاهش دادند.

چگونه در صدر بهترین معاملات Prime Day Amazon بمانیم

برای راهنمایی‌هایی مانند نحوه دسترسی به معاملات تا یک هفته قبل، نحوه اطلاع‌رسانی در هنگام معاملات، و نحوه صرفه‌جویی در هزینه در سفارش‌های Prime Day با تبلیغات و کدهای ویژه، لازم است راهنماهای مربوطه را مطالعه فرمایید.

مراقب معاملات لایتنینگ باشید

معاملات لایتنینگ بخشی استاندارد از تجربه خرید آمازون برای اعضای Prime است. آمازون هر روز تعداد محدودی از محصولات را با تخفیف گسترده ارائه می دهد. تعداد هر اقلام محدود است و معاملات فقط برای مدت زمان کوتاهی در دسترس هستند.

در Prime Day Amazon ، معاملات لایتنینگ رایج‌تر است، و اغلب صدها معامله در هر لحظه اجرا می‌شوند. اگر چشمان خود را باز نگه دارید و دقت کامل داشته باشید، ممکن است پس‌اندازی بالاتر و فراتر از تخفیف استاندارد Prime Day داشته باشید.

و اگر معامله لایتنینگ مورد نظر شما قبل از اینکه فرصت خرید آن را پیدا کنید فروخته شود، می توانید به لیست انتظار بپیوندید. اگر افرادی که کالای موجود در سبد خرید خود را دارند نتوانند خرید را تکمیل کنند، به طور خودکار محصول به شما پیشنهاد داده می شود.

از آمازون الکسا برای شروع معاملات استفاده کنید

برای شکست دادن جمعیت برای بهره وری از بهترین معاملات در روز پرایم، باید با استفاده از صدای خود با آمازون الکسا خرید کنید.

در سال‌های 2017 و 2018، آمازون به خریداران صوتی فرصتی دو ساعته برای شروع معاملات جدید داد. در آخرین جمعه سیاه، این زمان به هفت ساعت افزایش یافت.

ما انتظار داریم که آمازون مزایای مشابهی را در روز نخست امسال نیز ارائه دهد. شما فقط باید بگویید “الکسا، معاملات شما چیست؟” برای لذت بردن از اطلاعیه پیشرفته اگر چیزی که می خواهید شنیدید، بگویید “Alexa, add [item] to my cart.” می‌توانید این کار را در دستگاه‌های دارای الکسا مانند Dot یا برای تجربه خرید بهتر، Echo Show انجام دهید تا بتوانید فهرستی از بهترین معاملات را ببینید.

از دستیار آمازون برای اطلاعیه معاملات استفاده کنید

بسیاری از افراد نمی دانند، آمازون یک افزونه مرورگر ارائه می دهد. این افزونه در کروم، فایرفاکس، سافاری و مایکروسافت اج در دسترس است.

برنامه افزونه ای که دستیار آمازون نامیده می شود، مزایای زیادی از جمله ردیابی سفارش، مقایسه محصول و دسترسی به لیست های مختلف را به شما ارائه می دهد.

خرید در Amazon Prime Day

خرید در Amazon Prime Day

با این حال، از دیدگاه Amazon Prime Day، بهترین ویژگی آن لیست های تماشا است. می‌توانید اعلان‌های دسک‌تاپ را در صورت پخش مستقیم معاملاتی که تماشا می‌کنید دریافت کنید، به این معنی که هرگز خریدی را که مد نظر شماست از دست نخواهید داد.

Download: Amazon Assistant (Free)

CamelCamelCamel را برای تاریخچه قیمت بررسی کنید

چگونه می دانید که قیمتی که در آمازون می بینید معامله خوبی برای شما است؟ همه ما می دانیم که مغازه های خیابانی به طور مصنوعی قیمت ها را قبل از یک فروش بزرگ افزایش می دهند، و البته که برخی از فروشندگان آمازون نیز در این مسیر تفاوتی با آن ها ندارند.

برای اطمینان از اینکه در این جریان ضرر نکنید، تاریخچه قیمت کالا را در CamelCamelCamel.com بررسی کنید. می‌توانید URL محصول مورد نظر در آمازون را وارد کنید یا کلمات کلیدی را جستجو کنید و ببینید که قیمت محصول در طول زمان چگونه تغییر کرده است.

اگر در هفته ‌های منتهی به Amazon Prime Day افزایش ثابتی را مشاهده کردید، احتمالاً باید به آن موقعیت شک کنید.

انجمن ها را برای معاملات Amazon Prime Day بیشتر بررسی کنید

برای پیشنهادهای برتر و بیشتر، ارزش آن را دارد که در برخی از انجمن‌های اختصاصی Amazon Prime Day شرکت کنید. بهترین Subreddit معمولا /r/PrimeDay است، اما انتظار نداشته باشید که تا روز خود فعالیت زیادی را مشاهده کنید. همچنین subreddit /r/Amazon اختصاصی نیز وجود دارد که ارزش توجه کردن را دارد.

همچنین باید موضوعات موجود در انجمن های SlickDeals را بررسی کنید. این به طور مداوم یکی از بهترین سایت‌ها برای یافتن قیمت‌ها در وب است و در Amazon Prime Day کارایی آن بیش از حد افزایش می‌یابد.

روز مجردها بزرگتر از روز Amazon Prime  است

جالب است بدانید علیرغم عملکرد چشمگیر این روز در مقایسه با جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، Amazon Prime Day بزرگترین روز خرید آنلاین در وب نیست.

جایزه ی پرفروش ترین روز به فروش روز مجردان علی بابا تعلق می گیرد. این روز در سال 2021، فروش 84.54 میلیارد دلاری را شاهد بود که در مقایسه با سال 2020 نزدیک به 8 درصد رشد داشته است.

علی بابا هنوز به یک غول واقعی در اروپا و ایالات متحده تبدیل نشده است. اما اگر به دنبال لوازم الکترونیکی ارزان و بدون مارک هستید، شاید بهتر باشد تا روز مجردها در سال 2022 در 11 نوامبر صبر کنید. علی بابا حتی ارسال رایگان برخی از لوازم الکترونیکی ارزان خود را نیز ارائه می دهد.

می توانید از جای دیگری خرید کنید

فروشگاه‌های دیگر با حسادت به آمازون نگاه می‌کنند که سود رکوردهای فروش را جمع‌آوری می‌کند و آن ها نیز شروع به اجرای همزمان فروش خود برای کسب درآمد نقدی از این سر و صدا می کنند. اخیراً شاهد ارائه تخفیف‌هایی از Google، Macy’s، Newegg، Kohl’s، Office Depot، Best Buy، Nordstrom و Dell نیز بوده‌ایم که بسیاری از آنها ارسال رایگان نیز ارائه می‌ دهند.

انتظار می رود لیست این فروشگاه ها در سال 2022 رشد کند، بنابراین قبل از خرید در آمازون، مطمئن شوید که نمی توانید آن را ارزان تر در سایت رقیب پیدا کنید.

برنامه ریزی بودجه ی روز Amazon Prime خود را از الان شروع کنید

قطعا می دانید که خرید مسئولانه بسیار مهم است. رویدادهایی مانند این می توانند با همه معاملات عالی Prime Day پر از وسوسه باشند. بسیاری از مردم بیش از حد خرج می کنند و پر از پشیمانی که مخصوص خریداران است در روز بعد از خواب بیدار می شوند. پس برای اطمینان از اینکه در خرید زیاده‌ روی نمی‌کنید، باید قبل از فرا رسیدن روز بزرگ، محدودیت بودجه خود را تعیین کنید.

امتیاز 4.8/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT