خرید هایا کارت (Hayya Card)

خرید هایا کارت (Hayya Card) | شرایط خرید بلیط جام جهانی قطر

زمان مطالعه 3 دقیقه

از آنجایی که طرفداران فوتبال در سراسر جهان خود را برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فوتبال، جام جهانی فوتبال 2022 آماده می‌کنند، داشتن یک مجوز همه جانبه برای افرادی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، اجباری شده است که تحت عنوان کارت هایا شناخته می شود. در این مقاله به آموزش خرید هایا کارت (Hayya Card) می پردازیم.

خرید هایا کارت (Hayya Card)

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است در حکم مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022.

خرید بلیت جام جهانی 2022 قطر، هواداران باید برای دریافت هایا کارت اقدام کنند که برای حضور در مسابقات اجباری خواهد بود.
این کارت مزایایی از جمله حمل و نقل عمومی رایگان برای دارندگان بلیط در روزهای مسابقه فراهم می کند. بعلاوه این کارت به عنوان یک مجوز ورود به قطر برای همه بازدیدکنندگان بین‌المللی است که بین 1 نوامبر 2022 و 23 ژانویه 2023 یعنی زمان برگزاری مسابقات، از این کشور بازدید می کنند.

دارندگان Hayya Card جام جهانی 2021 فیفا قطر، نمی توانند از حساب موجود خود برای جام جهانی 2022 قطر استفاده کنند زیرا حساب های کاربری موجود قابل انتقال نیستند. طرفداران باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند.

نحوه استفاده از کارت هایا 

کارت هایا بلافاصله پس از تایید از طریق اپلیکیشن هایا در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، Hayya Card برای کسانی که خرید بلیط خود را به پایان رسانده اند قابل دسترسی است.

همه مسافران قطر، خواه قصد شرکت در یک مسابقه را داشته باشند یا نه، در صورتی که از 1 نوامبر 2022 تا 23 ژانویه 2023 به قطر سفر کنند، باید برای دریافت کارت هایا کارت اقدام کنند.

دریافت Hayya Card 

قبل از درخواست برای هایا کارت، توجه داشته باشید که فقط دارندگان بلیط مسابقه می توانند در حال حاضر از هایا کارت استفاده کنند. شما می توانید بدون رزرو محل اقامت، وارد برنامه Hayya Card شوید.

اما در صورتی که از طرفداران بین المللی هستید، درخواست شما تنها زمانی تکمیل می شود که محل اقامت شما از طریق پورتال هایا تایید شود.

خرید هایا کارت (Hayya Card)

خرید هایا کارت (Hayya Card)

برای دریافت کارت هایا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خرید بلیط خود را انجام دهید.
  • محل اقامت خود را تایید کنید.
  • برای هایا کارت از طریق hayya.qatar2022.qa یا برنامه تلفن همراه (که در iOS و Android موجود است) اقدام کنید.

کارت شما بلافاصله پس از تأیید از طرف اپلیکیشن Hayya در دسترس خواهد بود.

در صورتی که شرکت کننده بین المللی این رویداد ورزشی هستید، برای تکمیل درخواست کارت Hayyaخود، داشتن رزرو محل اقامت تایید شده ضروری است. مجموعه ای از گزینه ها از جمله هتل ها، آپارتمان ها، ویلاها، دهکده ها و کابین کشتی های کروز برای رزرو محل اقامت وجود دارد.

برای راحتی افراد، تمام هتل های مقرون به صرفه در دوحه و مناطق اطراف آن با بهترین امکانات و مکان های استراتژیک جهت اقامت در نظر گرفته شده است.

بازدیدکنندگان می توانند در کنار خانواده و دوستان خود نیز اقامت کنند. میزبان باید جزئیات اقامتگاه را در پورتال هایا ثبت کند. در حال حاضر، حداکثر 10 نفر می توانند به عنوان درخواست کننده توسط یک میزبان در طول مسابقات دعوت شوند.

کاربردهای Hayya Card

هایا کارت به کاربران خود مزایایی را ارائه می دهد، از جمله:

  • ورود به استادیوم (با بلیط معتبر مسابقه)
  • ورود به قطر (برای طرفداران بین المللی)
  • دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در روزهای مسابقه
  • برنامه ریزی هوشمند سفر (از طریق اپلیکیشن Hayya)

قیمت هایا کارت 

دریافت Hayya Card کاملا رایگان است. هزینه خدمات اضافی برای Hayya Card دریافت نمی شود و همانطور که در بالا ذکر شد شما برای دریافت هایا کارت فقط خود باید بلیط مسابقه و رزرو معتبر محل استقرار داشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT