خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید اکانت های پریمیوم گیم، کد‌های بازی، گیفت کارت‌های سایت‌های مختلف، کد‌های وریفای نرم‌افزاری، شماره تلفن‌ مجازی و … از جمله مواردی است که چه به دلیل تحریم و چه به دلیل هزینه سنگین دلاری برای بسیاری از ایرانی‌ها مشکل ساز شده است و لازم است راهکاری برای خرید با قیمت‌های پایین و حل مشکلات ارایه شود. در این راستا خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre وجود دارد که در مقاله به آن می‌پردازیم.

معرفی سایت WMCentre

لیست خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

این سایت روسی بسیار محبوب در اروپای شرقی، امکانات متنوعی برای خرید‌های ارزان قیمت پریمیوم گیم، نرم‌افزار، فایل‌های آموزش آنلاین و محصولات دیجیتال ارایه می‌کند.

در حقیقت این سایت بستری را فراهم ساخته است که برخی از افراد به عنوان فروشنده و برخی به عنوان خریدار محصولات دیجیتال یا اکانت‌ها را در این سایت با ضمانت خود سایت شروع به معامله کنند. در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰ هزار فروشنده آنلاین در این سایت بالغ بر ۱۷ هزار محصول دیجیتال را به مشتریان عرضه کرده‌اند.

مراحل خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

۱) اگر به سایت WMCentre وارد شوید، تمام صفحات سایت به زبان روسی است. پس بهتر است با استفاده از Google translate نصب شده روی مرورگر کروم، آن را به انگلیسی تبدیل کنید.

۲) همچنین بهتر است مطابق شکل، واحد پولی را به دلار تبدیل نمایید. برای اینکار گزینه واقع در منو بار سمت راست امکان پذیر است.

ثبت خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

۳) شما در صفحه اول گزینه جستجو را دارید که می‌توانید موضوع مورد نظر خود را بیابید.

۴) همچنین لیستی در سمت چپ صفحه قرار دارد که مجموعه خدمات آنلاین قابل خرید را به تفکیک موضوع تقسیم بندی کرده است. دسته‌های اصلی موضوعات شامل خدمات گیم، خدمات نرم افزار، خدمات محصولات دیجیتال و خدمات کتاب دیجیتالی می‌شود.

۵) بعد از پیدا کردن محصول یا خدمات دیجیتال مد نظرتان، روی آن کلیک کنید تا اطلاعات تکمیلی را به شما نشان دهد. این اطلاعات شامل اطلاعات محصول، قیمت محصول، اطلاعات فروشنده، تعداد دفعاتی که محصول فروش رفته و در پایین صفحه نظر مشتریان قابل مشاهده است.

۶) برای خرید مطابق شکل روی گزینه Add to card کلیک نمایید. و در بخش Checkout ایمیل خود را وارد نمایید.

مراحل خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

۷) مطابق شکل زیر پرداخت‌ها باید از طریق وب مانی (Webmoney) صورت گیرد. برای اینکار می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی وب مانی مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید و به صورت آنی پرداخت انجام می‌شود. کد محصول یا پسوردها به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فروش خدمات گیم در سایت WMCentre

۱) در صفحه اصلی روی گزینه sell goods واقع در بالای صفحه کلیک نمایید.

شرایط خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre

۲) در ادامه صفحه، قوانین و شرایط سایت باز می‌شود که باید مطالعه کنید. شما باید حتما بالای ۱۸ سال سن داشته باشید و گزینه I accept this Agreement and confirm that I am over 18 years old کلیک نمایید.

۳) برای فروش در سایت باید ثبت نام نمایید و ایمیل خود را وارد نمایید.

۴) در مرحله بعد باید توضیحات تکمیلی در مورد خود و چه محصولی قرار است به فروش رسانید را وارد کنید.

۵) در ادامه باید احراز هویت شوید که اسکن پاسپورت لازم است.

۶) شما باید اطلاعات حساب وب مانی خود را وارد نمایید. برای اینکار کافی است به سایت مجموعه اول پرداخت رفته و درخواست افتتاح حساب وب مانی دهید.

۷) شما اجازه فروش محصولات دیجیتالی و خدمات اکانت گیم را خواهید داشت اما پس از فروش، طی ۹۰ روز پول حاصل از فروش‌ها نزد سایت WMCentre می‌ماند تا مطمئن شود خدمات را به درستی به مشتریان خود داده‌اید.

۸) بعد از ۹۰ روز پول دلاری به حساب شما واریز شده و می‌‌توانید با استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی، دلارها را به ریال تبدیل کنید.

حال که متوجه شدید خرید و فروش اکانت گیم در سایت WMCentre چگونه است، برای هر فعالیتی در این سایت نیاز به خدمات وب مانی می‌باشد، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

خدمات خرید با وب مانی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. امین گفت:

    سلام
    ببخشید به نظرم این سایت برای فروش کار نمیکنه !!!
    اگه سایت دیگه ای برای خرید و فروش سراغ دارید بگید!ممنون میشم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT