دیدگاه رابرت کیوساکی

دیدگاه رابرت کیوساکی : سقوط بیشتر ارزهای دیجیتال در راه است

زمان مطالعه 2 دقیقه

نویسنده مشهور کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، اینبار با هشدارهای هولناکی درباره سقوط بازارها بازگشته است. در این پست به بررسی دیدگاه رابرت کیوساکی می پردازیم.

دیدگاه رابرت کیوساکی

کیوساکی روز جمعه در توییتی توضیح داد که همه بازارها در حال سقوط هستند و طبقه متوسط ​​با “تورم بالای نفت” از بین خواهد رفت. او نوشت:

«همه بازارها در حال سقوط هستند: املاک، سهام، طلا، نقره و بیت کوین. طبقه متوسط ​​با تورم بالای نفت از بین می رود.»

روز یکشنبه، او در توئیتش با اشاره به کتابی که در اکتبر 2013 (مهر 1393) با عنوان «پیش‌گویی پدر ثروتمند: چرا بزرگترین سقوط بازار سهام در تاریخ هنوز در راه است… و چگونه می‌توانید خودتان را آماده کنید و از آن سود ببرید!»، صحبت های خود را پیش برده است. او توضیح داد که سال 2008 (1387) زمان بسیار خوبی برای ثروتمند شدن بود. زیرا همه چیز “ارزان شد”.

دیدگاه رابرت کیوساکی

دیدگاه رابرت کیوساکی

این نویسنده مشهور با اشاره به پیش‌ بینی خود از یک ریزش بزرگتر که در کتابش آمده است، نوشت: «این ریزش نزدیک است. سرمایه ی میلیون ها نفر از بین خواهند رفت.»

کیوساکی از 2 میلیون دنبال کننده خود در توییتر خواست، جزو کسانی نباشند که سرمایه آن ها از بین می رود و افزود که زمان آن فرا رسیده است که “ثروتمندتر شوند”. هفته گذشته، او توضیح داد که “این دارایی چیزی نیست که در کیف شما باشد، بلکه چیزی است که در سر (فکر) شماست” و تاکید کرد: “اول آنچه در سرتان است (فکرتان) را تغییر دهید، سپس ثروتمندتر شوید.”

منبع: news.bitcoin

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT