بهترین ربات برای پخش کننده های توییچ

7 بهترین ربات برای پخش کننده های توییچ

زمان مطالعه 7 دقیقه

استریمر‌ها تقریباً یک میلیون و یک چیز دارند که باید در هنگام پخش به آن فکر کنند. آن‌ها باید مطمئن شوند که همه احساس می‌کنند شنیده می‌شوند، مورد استقبال قرار می‌گیرند، و سرگرم می‌شوند، در حالی که روی هر بازی یا موسیقی که در حال پخش هستند تمرکز می‌کنند. ربات برای پخش کننده های توییچ را در ادامه معرفی کرده ایم.

استریم‌کنندگان نیز انسان هستند، و دستکاری در تمام جنبه‌های مختلف استریم می‌تواند طاقت‌فرسا شود یا حتی لذت آن را از بین ببرد.

خرید با پی پال

اینجاست که ربات‌ها می‌توانند وارد عمل شوند و مقداری از فشار را از روی شانه‌های استریمر بردارند. بنابراین، اگر به دنبال رباتی بودید که در جریان Twitch به شما کمک کند، در اینجا برخی از بهترین گزینه ها وجود دارد.

ربات استریم چیست و چرا به آن نیاز دارم؟

ربات استریم ابزاری است که می‌توانید از آن برای مدیریت چت خود استفاده کنید، بنابراین می‌توانید به‌جای بخش مدیریت امور، روی بازی تمرکز کنید. از نظر اینکه یک ربات دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد، آسمان حد است. می‌توانید از ربات‌ها برای اجرای مسابقات برای خود استفاده کنید، به شما و بینندگانتان یادآوری کنید که هیدراته بمانند، یا حتی با مسدود کردن یا حذف تخم‌های بد از چت، بینندگان خود را تعدیل کنید.

هر یک از این عملکردها می تواند به عنوان یک استریمر برای شما مفید باشد زیرا ویژگی هایی را که در غیر این صورت باید خودتان انجام دهید را خودکار می کند. این به شما زمان بیشتری می دهد تا روی چیزهای مهم تمرکز کنید، مانند شکست دادن رئیس بعدی و در واقع تعامل با بینندگان.

ایجاد یک جریان تعاملی کلید موفقیت است. شما می توانید برای ایجاد یک جریان تعاملی تر توییچ و بالا بردن سطح چت خود، نقاط کانال اضافه کنید، اما استفاده از ربات ها یکی دیگر از ویژگی های ضروری توییچ است که هر پخش کننده باید درباره آن بداند.

مشکل ربات ها این است که گزینه های بی شماری وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. برای افزودن و استفاده از یک ربات در وهله اول نیز نیاز است که آن را به خود حساب توییچ خود متصل کنید، و شما نمی خواهید چنین اطلاعات حساسی را با هیچ برنامه تصادفی به اشتراک بگذارید. شما می خواهید مطمئن شوید رباتی که انتخاب می کنید ایمن، قابل اعتماد و قابل اعتماد است. گزینه های زیر همه آن کادرها را علامت می زنند.

1. Nightbot

Nightbot یکی از محبوب ترین ربات های چت است و دلیل خوبی هم دارد. این 100٪ ایمن و به همان اندازه قابل اعتماد است. برخی از ربات‌ها عادت دارند که به دلایلی عجیب و ناشناخته ارتباط خود را با جریان شما قطع کنند و شما را مجبور به ورود به سیستم و فعال کردن مجدد آنها به صورت دستی کنید. با این حال، Nightbot از این مشکل رنج نمی برد.

همچنین عملکردهای بیشماری وجود دارد که می توانید Nightbot را تنظیم کنید تا در جریان خود انجام دهد. می‌توانید درخواست‌های آهنگ را تنظیم کنید تا به بینندگان خود اجازه دهید لیست پخش شما را مدیریت کنند (در صورت استفاده از این ویژگی مراقب حق نسخه‌برداری باشید)، هدایا را تعدیل کنید تا بتوانید بدون پرداختن به موارد پشت صحنه با بینندگان خود رفتار کنید، و حتی تایمرهای خودکار تنظیم کنید. خوب، هر چیزی را به بینندگان خود یادآوری کنید.

2. استریم چت هوش مصنوعی

رونق هوش مصنوعی باعث شده است که هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه های مختلف زندگی ما از جمله پخش جریانی به کار گرفته شود. بسیاری از ربات‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما هوش مصنوعی StreamChat توسط یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته با شخصیت جسورانه خود برای جذاب‌تر کردن استریم شما نیرو می‌گیرد.

این چیزی است که به StreamChat AI کمک می کند تا از بقیه آنها متمایز شود. به جای پاسخ‌های یکنواخت و روباتیک، هوش مصنوعی StreamChat دارای رفتار و شخصیت خاص خود است که آن را به بخشی زنده‌تر و مرتبط‌تر از چت شما تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید شخصیت StreamChat AI را متناسب با سبک پخش خود سفارشی کنید.

3.ربات برای پخش کننده های توییچ StreamElements

StreamElements یکی دیگر از گزینه های بسیار محبوب برای استریمرها است و به طور خاص طراحی شده است تا با نرم افزار پخش OBS همراه شود. این بهترین ویژگی های چت بات مانند تایمر، یادآوری، هدایا و دستورات را ارائه می دهد و اتصال پایداری را ارائه می دهد که می توانید به آن اعتماد کنید.

StreamElements همچنین می تواند شما را با انواع حمایت های مالی مرتبط کند، بنابراین می توانید به رشد مخاطبان خود کمک کنید و از عادت پخش خود حمایت کنید. اینها معمولاً شامل پخش یک بازی خاص است و بر اساس تعداد بینندگانی که می توانید برای ثبت نام و بازی کردن بازی ها نیز دریافت کنید، مشوق های پولی ارائه می دهند.

StreamElements یکی از ربات‌های گفتگوی ساده‌تر برای استفاده است، و با تمام ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، همراه با قراردادهای حمایت مالی، به راحتی می‌توان فهمید که چرا یکی از محبوب‌ترین ربات‌های چت در میان استریمرها است.

4. Streamlabs Cloudbot

اگر از Streamlabs برای اجرای جریان خود به جای OBS استفاده می کنید، باید از Streamlabs Cloudbot استفاده کنید. این ربات به گونه‌ای طراحی شده است که به طور یکپارچه با Streamlabs کار کند تا چت شما را تعدیل کند، و از آنجایی که قبلاً به Streamlabs با حساب Twitch خود اعتماد دارید، لازم نیست به هیچ برنامه خارجی نیز اجازه بدهید.

حتی اگر از نرم‌افزار پخش جریانی Streamlabs استفاده نمی‌کنید، همچنان می‌توانید از Streamlabs Cloudbot استفاده کنید، اما ممکن است گهگاه اتصال آن قطع شود. Streamlabs Cloudbot دستورات کاملاً قابل تنظیم را برای چت شما برای استفاده و تعامل با آنها ارائه می دهد، مانند نقل قول ها.

بینندگان شما می توانند !quotes را تایپ کنند و یک نقل قول تصادفی که در گذشته در جریان گفته اید دریافت کنند. با این حال، باید نقل قول ها را خودتان آپلود کنید، اما انجام این کار قبل از شروع یا حتی در طول پخش آسان است.

5. Moobot

Moobot یک چت بات عالی و با کیفیت است که می توانید از آن برای تعدیل چت خود استفاده کنید. پخش‌کننده‌ها کنترل کمی روی افرادی که وارد چت آنها می‌شوند، ندارند، و هر از چند گاهی برخی موارد بد وجود دارد که به هر دلیلی نیاز به ممنوعیت دارند. برای استریم‌کننده‌ها ممکن است سخت یا تقریبا غیرممکن باشد که هر نظری را ببینند و جریان خود را برای مسدود کردن شخصی در توییچ متوقف کنند، به خصوص زمانی که چت در حال انفجار است. اینجاست که ناظران وارد می شوند.

اما همیشه نمی توانید روی حضور ناظران خود حساب کنید. بالاخره آنها هم انسان هستند. Moobot یک جایگزین خودکار ارائه می‌کند، بنابراین پخش‌کننده‌ها همچنان می‌توانند از چت خود محافظت کنند، حتی زمانی که هیچ ناظری وجود ندارد.

6.ربات برای پخش کننده های توییچ DeepBot

DeepBot به خود می بالد که یکی از قابل تنظیم ترین ربات های موجود است. این به شما امکان می دهد ربات را هر چه می خواهید نام گذاری کنید و حتی سیستم امتیاز وفاداری خود را جدا از امتیاز کانال ارائه دهید تا به بینندگان خود پاداش دهید.

این به شما امکان می دهد آن ویژگی ها را سفارشی کنید تا نام تجاری و حضور خود را بدون نیاز به ایجاد ربات خود تقویت کنید. DeepBot همچنین دارای بازی‌های کمی است که بینندگان شما می‌توانند در چت بازی کنند تا در حین استراحت یا تمرکز بر چیز دیگری سرگرم شوند.

هنگامی که بینندگان شما واقعاً شروع به افزایش می کند، چت شما به راحتی می تواند غرق شود و انجام مکالمه با افراد در چت شما غیرممکن می شود. ارائه بازی‌های کوچک به مردم برای بازی در حین تماشای جریان شما، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ تلاش اضافی از طرف شما، احساس مشارکت بیشتری در چت شما داشته باشند.

7.ربات برای پخش کننده های توییچ CoeBot

CoeBot یک ربات کوچکتر است که هنوز نتوانسته در صحنه Twitch آن را بزرگ کند، اما ویژگی های محکمی را ارائه می دهد و گزینه قابل اعتمادی برای جریان شما است. CoeBot تمام ویژگی های ربات چت کلاسیک مانند دستورات، نقل قول ها و قابلیت های تعدیل را دارد.

CoeBot در مقایسه با برخی دیگر از ربات‌های درخشان‌تر در این لیست، تجربه‌ای ساده‌تر و ساده‌تر را ارائه می‌دهد. اما استفاده از آن آسان است، و جنبه مثبت CoeBot این است که بسیاری از دستورات چت محبوب‌تر را از قبل نصب کرده است، بنابراین نیازی نیست که مانند سایر ربات‌ها برای ایجاد آن‌ها زمان صرف کنید.

کمتر نگران باشید و لذت استریمینگ خود را با یک ربات به حداکثر برسانید

شما در حال حاضر به اندازه کافی در طول استریم Twitch خود بین مشکلات فنی بی شمار و مشکلات اینترنت نگران هستید. گاهی اوقات، دانستن اینکه ربات شما در چت پشتیبان شماست، اطمینان بخش است. به خصوص اگر در حال اجرای نوعی جایزه هستید یا ربات شما برای شما تعدیل می کند و جریان شما را ایمن نگه می دارد.

اگر در حال استریمینگ بوده‌اید و هنوز ربات ندارید، هر یک از این گزینه‌ها می‌تواند یک تغییر کامل بازی برای شما باشد و حتی به شما در رشد استریم کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !