ربات های ترید ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

آیا می توانید به ربات های ترید ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی اعتماد کنید؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

استفاده از یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی جذاب به نظر می رسد، اما آیا باید کلیدهای کیف پول خود را امضا کنید؟آیا به ربات های ترید ارزهای دیجیتال با هوش مصنوعی می توان اعتماد کرد؟

اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال معامله کنید اما نمی‌خواهید مستقیماً با آمار، کتاب‌های سفارش و سایر عناصر شلوغ سر و کار داشته باشید، ممکن است علاقه مند به استفاده از یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی باشید. اما آیا می‌توان سرمایه‌گذاری معاملاتی رمزنگاری خود را به این روش خودکار کرد؟

ربات تجارت هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) تقریباً در هر صنعت راه خود را باز کرده است، اعم از مراقبت های بهداشتی، تدارکات، مالی و یا حتی هنر و موسیقی. بنابراین، جای تعجب نیست که اکنون شاهد ارائه ارزش هوش مصنوعی در معاملات کریپتو هستیم. ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی اکنون یک سرویس مورد تقاضا برای بسیاری از معامله‌گران رمزنگاری هستند، اما چگونه کار می‌کنند؟

ربات معاملاتی هوش مصنوعی یک برنامه کامپیوتری است که از یادگیری ماشینی برای تجارت ارزهای دیجیتال به روشی موثر و مفید برای کاربر استفاده می کند. با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی می‌توانند اطلاعات زیادی را در مورد وضعیت بازار قبل از اجرای یک معامله جمع‌آوری کنند و اجازه تصمیم‌گیری به‌خوبی تحقیق شده را بدهند.

یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی می تواند انواع داده ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند، از جمله قیمت ها، پیش بینی ها، تقاضا و روندها. با ترکیب همه این اطلاعات، ربات معاملاتی هوش مصنوعی حرکت معاملاتی را که بهترین می داند انجام می دهد.

علاوه بر این، ربات‌های معاملاتی می‌توانند از داده‌ها یا معاملات گذشته یاد بگیرند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بهبود پیدا کنند و بهتر به کاربر خدمات ارائه دهند. البته، انسان‌ها نیز می‌توانند یاد بگیرند، اما یک ربات می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز را حفظ کند، که مانع از فراموشی آن می‌شود که دفعه بعد از چه چیزی دوری کند یا دنبالش برود.

در نهایت، ربات های معاملاتی هوش مصنوعی نمی توانند احساسات را نشان دهند، به این معنی که تمام معاملات صرفاً با منطق انجام می شود. گاهی اوقات اضطراب، هیجان یا فشار ممکن است باعث شود فرد تصمیمات مالی نابخردانه ای بگیرد. با استفاده از ربات، این خطر حذف می شود.

گاهی اوقات، ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی می‌توانند حتی بهتر از انسان‌ها کار معاملاتی انجام دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند داده‌ها را بسیار سریع‌تر از هر انسانی پردازش و تفسیر کنند و در وقت کاربران صرفه‌جویی کنند و از فرصت‌های کوتاه‌مدت پول نقد جلوگیری کنند.

توجه داشته باشید که ربات های معاملاتی هوش مصنوعی با ربات های معاملاتی مبتنی بر قانون یکسان نیستند. همانطور که از نام آن پیداست، ربات های معاملاتی مبتنی بر قانون از قوانین خاصی در فعالیت های تجاری خود پیروی می کنند و از یادگیری ماشینی برای ارزیابی موقعیت ها یا تصمیم گیری استفاده نمی کنند.

آیا می توانید به ربات های ترید ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی اعتماد کنید؟

در ظاهر، ایده استفاده از یک ربات معاملاتی رمزنگاری بسیار عالی به نظر می رسد. اگر زندگی پرمشغله ای دارید یا در تجارت کریپتو مهارت کافی ندارید، استفاده از یک ربات هوش مصنوعی می تواند پشتیبانی لازم را برای شما فراهم کند.

بسیاری از ربات های معاملاتی کریپتو برای خدمات رسانی به کاربران به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. با این حال، هنوز خطراتی برای بررسی وجود دارد.

در مرحله اول، یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی می تواند هک شود، یا برای سرقت وجوه یا اختلال در سرویس. هیچ چیز به صورت آنلاین 100٪ ایمن نیست، بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که هکرها از ربات تجاری مورد استفاده شما سوء استفاده کنند.

مانند هر سرویس آنلاین، یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی نیز ممکن است با مشکلات فنی مانند خطاهای الگوریتم مواجه شود، که ممکن است منجر به تصمیمات تجاری ضعیف ربات شود. پیامدهای نقص الگوریتم بسته به اینکه ربات به چه مقدار از بودجه شما دسترسی دارد و ماهیت خود نقص ممکن است حداقل یا فاجعه بار باشد.

حتی اگر از یک ربات معاملاتی کریپتو بسیار معتبر استفاده می کنید، مشکلات فنی همیشه یک خطر هستند، بنابراین به این نکته توجه داشته باشید.

 

علاوه بر این، ممکن است با یک ربات معاملاتی کلاهبرداری روبرو شوید که برای سرقت داده ها یا پول شما طراحی شده است. کلاهبرداری در رمزارزها امری عادی است و بسیاری از خدمات به ظاهر قانونی انگیزه های مخرب را پنهان می کنند. یک سرویس ربات معاملاتی همچنین ممکن است ادعا کند که از هوش مصنوعی استفاده می کند در حالی که در واقعیت از ساختار مبتنی بر قانون پیروی می کند.

به همین دلیل است که بررسی هر ابزار رمزنگاری قبل از استفاده از آن، از جمله ربات‌های تجارت هوش مصنوعی، مهم است.

بهترین راه برای انجام این کار این است که ابتدا نظرات را بررسی کنید. مرورها به عنوان بینش شما در مورد نحوه عملکرد یک پلتفرم، نحوه برخورد آن با مشتریان و ارزش امتحان کردن است. اگر بازخوردهای انتقادی زیادی می بینید و کاربران ناامید شده اند، شاید بهتر باشد از خود دوری کنید.

از بررسی نظرات در خود پلتفرم خودداری کنید، زیرا ممکن است اپراتورها این موارد را برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه تولید کنند.

 

همچنین می‌توانید به وب‌سایت‌های ربات‌های تجارت هوش مصنوعی نگاهی بیندازید تا مشخص کنید آیا می‌توان به آنها اعتماد کرد یا خیر. اگر متوجه یک خط مشی حفظ حریم خصوصی، وعده های غیرواقعی، یا کمبود اطلاعات در مورد نحوه کار کردید، ممکن است با یک سایت کلاهبرداری سر و کار داشته باشید.

علاوه بر این، شما می خواهید از برخورد با ربات های معاملاتی نامرغوب جلوگیری کنید. در حالی که چنین سرویس‌هایی ممکن است هیچ هدف مخربی نداشته باشند، ویژگی‌های ضعیف، تحقیقات و امنیت می‌تواند منجر به مشکلات زیادی به خصوص برای کاربر نهایی شود.

فقدان بک تست، تنظیمات نادرست و تغییر سریع بازارها نیز می تواند باعث شکست ربات معاملاتی شما شود، بنابراین مطمئن شوید که هر یک از این عوامل را قبل از سپردن هر سرویسی با پول خود در نظر گرفته یا بررسی کرده اید.

استفاده از ربات های ترید ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

 

هر کسی می تواند یک ربات معاملاتی کریپتو برای خود یا دیگران توسعه دهد، اما این نیاز به دانش فنی زیادی دارد. اگر می‌خواهید از یک ربات معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی استفاده کنید، اما از فناوری آگاه نیستید، خدمات زیادی برای انتخاب وجود دارد. استفاده از بسیاری از این خدمات نیز بسیار آسان است، حتی اگر مبتدی در حوزه ارزهای دیجیتال باشید.

به طور معمول، یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی از شما می پرسد که می خواهید به چه چیزی برسید و چه قوانین یا محدودیت هایی را می خواهید تعیین کنید. قبل از اینکه به ربات اجازه دهید از طرف شما معامله کند، مطمئن شوید که استراتژی تجارت کریپتو خود را در نظر گرفته اید. همچنین می توانید برای اطمینان از اینکه ربات زیاد خرج نمی کند، محدودیت های پولی تعیین کنید.

یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی بسته به سرویس خاصی که به آن نگاه می کنید ممکن است رایگان یا پولی باشد. گاهی اوقات باید هزینه اندکی را برای ربات بپردازید تا از طرف شما معامله کند، و گاهی اوقات هزینه ای دریافت نمی شود.

تعداد زیادی ربات معاملاتی رایگان وجود دارد، اما مهم است که از هیچ پرچم قرمزی برای گرفتن یک ابزار معاملاتی رایگان غافل نشوید. پلتفرم‌های کلاهبرداری اغلب از جذابیت یک سرویس یا محصول رایگان برای جذب قربانیان استفاده می‌کنند، بنابراین هنگام جستجوی یک ربات تجارت هوش مصنوعی این را در نظر داشته باشید.

در زیر لیستی از پلتفرم‌های رایج ربات معاملاتی رمزنگاری وجود دارد:

  • Kryll
  • Mizar
  • CryptoHopper
  • Pionex
  • Stoic
  • Bitsgap
  • TradeSanta

حتی اگر پلتفرم‌های فوق معمولاً استفاده می‌شوند، هنوز مهم است که خطرات مرتبط را در نظر بگیرید. به هر حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این خدمات برای شما سودآور باشد، حتی اگر قول هایی داده شود و ویژگی ها قوی به نظر برسند.

ربات های تجارت هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند

چه بخواهید یک گزینه تجارت جایگزین داشته باشید یا فقط در مورد راه های جدید کنجکاو باشید، ممکن است از استفاده از یک ربات معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که پارامترهای درست را تنظیم کرده اید و در نظر بگیرید که آیا واقعاً می توانید به ابزاری که استفاده می کنید اعتماد کنید یا خیر، در غیر این صورت ممکن است وضعیت بدتری داشته باشید.

امتیاز 4.6/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT