بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام

10 بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام برای کانال ها و گروه ها در سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

مانند هر رسانه اجتماعی موجود، ایجاد یک جامعه به اندازه کافی بزرگ برای رهایی از ابهام و عبور از آستانه ای که افراد به اندازه کافی راحت باشند و کانال تلگرام شما را پشت سر بگذارند، دشوار است. سایت برای خرید ممبر تلگرام را در ادامه معرفی کرده ایم. آپ ممبر یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید ممبر تلگرام است که سابقه ی 10 ساله در این زمینه دارد .

شما در نهایت یک کانال می سازید و تماشای آن خالی می ماند. و برای رشد اعضای بیشتر، به طور متناقض، به اعضای بیشتری نیاز دارید.

ناامید نشو. راه حلی در اطراف این مارپیچ وجود دارد. کاری که می توانید انجام دهید خرید ممبر تلگرام است.

بهترین سایت ها برای خرید ممبر تلگرام در سال 2023

1.سایت برای خرید ممبر تلگرام UseViral

اکنون UseViral یک آژانس مارکتینگ تمام عیار با خدماتی است که بسیار فراتر از گسترش تعامل رسانه های اجتماعی و گسترش نام تجاری شما در سراسر شبکه است.

در واقع، آنها همچنین به بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو، مدیریت شهرت آنلاین، کپی رایتینگ تبدیل، طراحی تبدیل، و مجموعه ای از خدمات دیگر پرداخته اند.

با استفاده از بازاریابان و کارشناسان متخصص در زمینه‌های مربوطه، سیاست صفر ربات‌ها و امکان ایجاد یک طرح سفارشی با ترکیبی از خدمات، به شرکتی دست پیدا می‌کنید که می‌تواند بسیار بیشتر از خرید اعضای تلگرام به شما اجازه دهد. .

اما این کار را نیز انجام می‌دهد و آنقدر خوب این کار را انجام می‌دهد که فقط باید در این فهرست قرار می‌گیرد.

بسته‌های ممبر تلگرام UseViral متشکل از کاربران واقعی هستند که در واقع فعال می‌مانند و در کانال شما مشارکت می‌کنند، بر خلاف اکانت‌های ربات هدر رفته که صرفاً جای خود را پر می‌کنند.

قیمت بسته‌ها تا 20 دلار کاهش می‌یابد و بر اساس جایگاه شما، مخاطبان مورد نظر شما و تعداد زیادی از عوامل دیگر که بر اساس پاسخ‌هایی که در پرس و جو ارائه می‌دهید، محاسبه می‌شود.

در نگاه اول در سایت آنها می دانید که این افراد کاملاً حرفه ای هستند و قادر به ارائه بهترین خدمات با کیفیت هستند.

چیزی برای اضافه کردن در اینجا وجود ندارد، آنها را امتحان کنید و ناامید نخواهید شد.

2. SidesMedia

رئیس تبلیغات رسانه های اجتماعی کیست؟

SidesMedia، چه کسی دیگر! علاوه بر نام‌گذاری هوشمندانه، SidesMedia یک ارائه‌دهنده سطح بالایی از بسته‌های معیارهای تبلیغاتی و کاربران واقعی برای پر کردن تقاضای پایه گروه‌ها و کانال‌های تلگرام شما است.

SidesMedia به عنوان منبعی از خدمات قابل اعتماد مرتبط با افزایش ترافیک تلگرام شما، خرید اعضای تلگرام و همچنین بازدید پست های تلگرام را به شما پیشنهاد می کند.

چیزهای به دست آمده از SidesMedia به تقویت حضور گروه ها و کانال های شما کمک زیادی می کند و این افراد این را می دانند.

از این گذشته، آنها آمادگی بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد موضوع از طریق پست های وبلاگ در سایت رسمی خود دارند.

بسته های آنها از حداقل 100 ممبر در هر سفارش تا حداکثر اندازه 5000 ممبر تلگرام در هر سفارش، با قیمت های 2.99 دلار برای 100 ممبر تا 89.99 دلار برای 5000 ممبر متغیر است.

به منظور افزایش دسترسی به پیشنهاد خود، آنها به شما اجازه می دهند با Google Pay، Apple Pay و Bitcoin نیز خرید انجام دهید.

در واقع، تمام تراکنش‌ها با SidesMedia 100% شفاف و بدون ریسک هستند، با ضمانت بازپرداخت کامل برای پشتیبان‌گیری از ادعاهای خود.

آنقدر خوب است که ما را متقاعد کند!

در نهایت، آنها امنیت پیشنهاد خود و همچنین امنیت داده ها و هویت شما را حفظ می کنند.

زمان تحویل در مقایسه با میانگین صنعت بسیار سریع است و برای همه بسته‌ها بین دو تا شش روز طول می‌کشد.

آنها SidesMedia هستند، دست پایین!

3.سایت برای خرید ممبر تلگرام Media Mister

آیا نام آقای رسانه را شنیده اید؟

اگر تا به حال تلاشی برای تبلیغ یک اکانت کاربری در رسانه های اجتماعی در هر یک از پلتفرم های اصلی انجام داده اید، به احتمال زیاد این کار را با این شرکت شگفت انگیز انجام داده اید.

Media Mister طیف گسترده ای از کالاهای تبلیغاتی دارد و بسته هایی که تلگرام را هدف قرار می دهند از جذاب ترین آنها هستند. لذیذ!

اما اول از همه، چگونه می‌توانند چنین حضور عظیم اینترنتی را به دست آورند؟

خوب، در حالی که برخی از آژانس‌های تبلیغاتی اولیه سود اولیه را تعقیب کردند و مشتریان خود را در این فرآیند بدرقه کردند، Media Mister با اعتماد در ذهن خود، نه پول نقد سریع برای خدمات متوسط، روی شبکه‌های وابسته و شرکای خود سرمایه‌گذاری کرده است.

بعد از این همه سال به وضوح مشخص است که حرکت درستی انجام دادند.

به جای پول نقد برای مدتی کوتاه، آنها اکنون شهرت چاپلوس و شهرت آنلاین در جایگاه خود دارند که برای مدت طولانی تری دوام خواهد آورد.

در حالی که سابقه آنها عالی است و تا حدی دلیلی است که آنها در بهترین سایت ها برای خرید لیست ممبر تلگرام مدیون هستند، اما برای بسته های آنها است که رتبه اول را می گیرند.

Media Mister فعالیت و حضور کاربران واقعی را ارائه می دهد، نه حساب های جعلی یا فعالیت ربات.

اعضای تلگرام که به دو بسته تقسیم می شوند، به عنوان اعضای گروه یا اعضای کانال می آیند.

مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، شما ملزم به دریافت تعامل مناسب و در کوتاه ترین زمان هستید: ظرف دو روز کاری برای 100 عضو و حداکثر تا 9 روز کاری برای k5 عضو.

به عنوان یک امتیاز اضافی، Media Mister علاوه بر American Express و MasterCard، پرداخت در بیت کوین و اتریوم را نیز می پذیرد.

که اگر از ما بپرسید بسیار راحت است! با تشکر از آقای رسانه. به کار خوب ادامه دهید!

4. GetAFollower

رقابتی ترین قیمت ها، تحویل با سرعت فوق العاده، و تضمین ثابت افزایش فعالیت مرکز اجتماعی تلگرام شما؟

خوشحالیم که GetAFollower را به شما معرفی می کنیم، یکی از بهترین سایت ها برای خرید مشترکین تلگرام!

همانطور که از جمله آخر می توان برداشت کرد، خدمات آنها واقعا درجه یک است.

از آنجایی که آنها تیمی از متخصصان در زمینه رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال را در خود جای داده اند، اسرار هدایت ترافیک کاربران واقعی در سراسر شبکه دیجیتال جهانی به اکانت ها و پلتفرم های شما را می دانند.

نه تنها این، بلکه آنها همچنین حریم خصوصی و ایمنی شما را در این فرآیند کاملاً حفظ می کنند!

فرآیند خرید ساده است – نوع اعضای تلگرام را انتخاب کنید و دکمه “افزودن به سبد خرید” یا “اکنون خرید” را فشار دهید.

آنها علاوه بر اعضا، بازدید از پست تلگرام و رای نظرسنجی تلگرام را نیز ارائه می دهند.

GetAFollower به نظر شما به عنوان یک کاربر احترام می گذارد و نظرات مختلفی را در صفحه اصلی خود هاست می کند.

پست های وبلاگ آنها به جزئیات در مورد دلیل اینکه چرا باید ممبر تلگرام بخرید، خطرات احتمالی استفاده از سرویس های تایید نشده و غیره می پردازد.

مکانی است که می توانید از آن چیزهای زیادی یاد بگیرید.

به عنوان بخشی از سیاست جهانی اعتماد و صداقت با کاربران، آنها یک خط مشی 100٪ بدون خطر را با تضمین موفقیت خدمات خود ارائه می دهند.

اگر مشکلی پیش آمد، فقط با خدمات مشتری عالی تماس بگیرید و اگر نتوانند مشکل را برطرف کنند، به طور کامل به شما بازپرداخت می شود.

و این سیاست برای نیم سال یا 180 روز است! اگر ترس شما در مورد تقلب را برطرف نکند، چیز کمی وجود دارد که این کار را انجام دهد.

در نهایت، به دلیل تعداد زیاد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که GetAFollower از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، آن‌ها کاندیدای مناسبی برای ارتقای بین پلتفرمی هستند.

آیا چیز بیشتری از یک شرکت ترویج اجتماعی می توان پرسید؟ ما اینطور فکر نمی کنیم.

5.سایت برای خرید ممبر تلگرام FollowersUp

اگر می‌خواهید فالوورهای تلگرام را از یک شرکت تبلیغاتی قابل اعتماد رسانه‌های اجتماعی خریداری کنید که قول تحویل امن و ایمنی داده‌های حساس شما را می‌دهد، به جای درستی آمده‌اید.

FollowersUp یک ارائه دهنده معتبر برای اعضای کانال تلگرام، اعضای گروه و بازدید پست ها است و می تواند به راحتی هر نیازی را که در جامعه تلگرام شما وجود دارد برطرف کند.

تحویل سریع؟ بررسی. قیمت های مقرون به صرفه؟

بررسی. کاربران واقعی به جای اکانت های جعلی و توخالی؟ دوبار چک کنید!

FollowersUp دارای زیرساخت، شبکه و تدارکات برای تحویل کالا بدون هشدار به الگوریتم تلگرام است.

هنگامی که از FollowersUp استفاده می کنید، هرگز نباید نگران یکپارچگی تلگرام خود باشید زیرا خط مشی های آن ضد گلوله هستند. تضمین.

از آنجایی که FollowersUp از سال 2016 وجود داشته است، آنها تقریباً می دانند که چه کاری انجام می دهند.

بیش از نیم دهه تجربه در این طاقچه تضمین می کند که خدمات با بالاترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.

پیشنهادشون چقدر خوشمزه است؟

خوب، 17 دلار برای 1000 عضو کانال برای کوچکترین بسته و 129 دلار برای 10000 عضو کانال، با زمان تحویل از 24 ساعت تا یک هفته برای بزرگترین بسته چطور؟

این برای استانداردهای صنعت بسیار سریع است.

بدون رمز عبور مورد نیاز، بدون داده دسترسی خاص، بدون سوال پرسیده شده است. فقط خدمات با کیفیت خالص، همانطور که باید باشد.

کار خوب، FollowersUp!

6. Social Bar

نوار اجتماعی بزرگ است. چطور؟

خوب، آنها تعداد شگفت انگیزی از بیش از 35 پلتفرم رسانه اجتماعی را تبلیغ می کنند!

مهم نیست که چقدر می خواهید تلاش های تبلیغاتی شما انجام شود، Social Bar می تواند خواسته های شما را برآورده کند.

با چنین شبکه عظیمی، امکان خرید ممبر تلگرام برای آنها یک تکه کیک است.

به طور طبیعی، تک تک اعضای تلگرامی که از آن‌ها دریافت می‌کنید، منبعی ارگانیک و واقعی خواهند بود، زیرا آن‌ها اکانت ‌های جعلی و مزرعه‌ای را که از لحاظ فنی به عنوان عضو محسوب می‌شوند، نمی‌پذیرند، اما کار دیگری برای ارائه به گفتگو یا جامعه انجام نمی‌دهند.

به غیر از اعضای تلگرام، نوار اجتماعی همچنین بازدید پست، رای نظرسنجی، لایک و حتی فالوورهای هدفمند جغرافیایی را از کاربران آمریکایی و غیر آمریکایی ارائه می دهد.

هر چه بیشتر، بهتر است و نوار اجتماعی به شما امکان می دهد تا 30000 ممبر تلگرام را در یک بسته خریداری کنید!

شما نیازی به خرید آن‌ها در این تعداد زیاد ندارید، هرچند – 200 حداقل است، که هنوز به اندازه کافی برای سوله‌های کوچک‌تر قابل توجه است.

قیمت هر بسته به روپیه هند نشان داده شده است، اما اجازه دهید آن را به دلار آمریکا ترجمه کنیم تا ببینیم واقعاً چقدر مقرون به صرفه هستند: 100 ممبر تلگرام فقط 0.48 دلار است! برای کاربران واقعی، این یک معامله است.

و این افراد نه تنها ارزان هستند، بلکه آگاه نیز هستند – می توانید دستورالعمل های روشنگرانه آنها را در مورد لزوم خرید اعضای جعلی تلگرام بررسی کنید.

بنابراین، هنوز از سایت آنها بازدید نکرده اید؟ منتظر چی هستی؟

7.سایت برای خرید ممبر تلگرام Instamber

ما قبول داریم، Instamber بسیار شبیه به اینستاگرام است، اما اجازه ندهید این شما را فریب دهد، زیرا آنها بیش از حد توانایی رشد تلگرام شما را دارند!

یک شرکت معتبر که به‌جای تعقیب پول نقد آسان با روش‌های مشکوک مانند مزرعه‌های اکانت کاربری و فعالیت ربات‌های تلگرام، روی ایجاد شبکه‌ای پیچیده از شرکا و شرکت‌های وابسته به طور گسترده کار کرده است، Instamber به شما اجازه می‌دهد تا اعضای واقعی تلگرام جعلی را خریداری کنید که به جامعه شما کمک می‌کنند. و خطری برای امنیت حضور شما در تلگرام نیست.

مشابه ورودی‌های قبلی در این فهرست، Instamber دانش ستودنی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، که بسیار مهم است زیرا ثابت می‌کند که این افراد واقعاً می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند.

حتی قطعاتی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا تلگرام خود را برای رشد ارگانیک بهینه کنید، به عنوان یک جامعه دیجیتالی معتبر باقی بمانید، و محتوایی تولید کنید که مردم را جذب کند نه اینکه آنها را به تعویق بیندازد.

اخلاق تجاری آنها در بسته های عضو تلگرام آنها منعکس می شود.

از این گذشته، بسته 750 ممبر تلگرام Instamber فقط 30 دلار برای شما هزینه دارد، در حالی که بسته متوسط ​​1500 ممبر تلگرام تنها 55.99 دلار از کل بودجه رسانه های اجتماعی شما را کم می کند.

پشتیبانی عالی از مشتری، تحویل سریع ممبرهای جعلی تلگرام و سایر معیارها، و ضمانت رضایت بیشتر می شود!

البته ایمنی و امنیت ناگفته نماند. در مجموع، یک گزینه قوی رشد تلگرام است. توصیه شده!

8. Apps Geyser

در حالی که عملکرد اصلی Apps Geyser واقعاً تبلیغ رسانه های اجتماعی نیست، حداقل نه به معنای مستقیم، اما همچنان به شما پیشنهاد خرید اعضای گروه تلگرام را می دهد و در حالی که آنها در آن هستند کار فوق العاده ای انجام می دهد.

Apps Geyser یک میانبر برای ساخت اپلیکیشن های تجاری معمولی است.

این نیاز به مهارت‌های کدنویسی صفر دارد و به شما امکان می‌دهد تا به تدریج کسب‌وکار برنامه‌سازی خود را با هدف نهایی ضربه زدن به Google Play در ذهن راه‌اندازی کنید.

با توجه به تخصص هدف‌گیری مخاطبان که در این فرآیند به دست آورده‌اند، تصمیم گرفته‌اند به تجارت تبلیغاتی تلگرام منشعب شوند و قبلاً توانسته‌اند نامی برای خود دست و پا کنند.

علاوه بر ساخت اپلیکیشن، آنها اکنون متعهد شده‌اند که به شما کمک کنند تا اعضای تلگرام بیشتری را که واقعی، ارگانیک و فعال در طول عمر گروه یا کانال شما هستند، به دست آورید.

چیزی که Apps Geyser را از بیشتر رقبا متمایز می کند این است که اعضایی از نظر جغرافیایی متنوع ارائه می دهند، زیرا می توانید به طور خاص منطقه اعضای جدید تلگرام خود را هدف قرار دهید.

این به ویژه برای کسب و کارهایی که در جایگاه‌ها و برندهای محلی قرار دارند، مؤثر است، بنابراین اگر هدف شما با این توصیف مطابقت دارد، به دقت توجه کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با درخواست با آنها ارتباط برقرار کنید.

به محض اینکه مدیر با شما تماس گرفت و شما اطلاعات لازم را ارائه کردید، می‌توانید یک معامله سفارشی مذاکره کنید.

پرداخت از طریق کارت اعتباری، بیت کوین یا پی پال پذیرفته می شود.

آفرین، Apps Geyser! و در کسب و کار اپلیکیشن سازی خود موفق باشید!

9.سایت برای خرید ممبر تلگرام Cibu

ما برخی از گزینه‌ها را بررسی کرده‌ایم که از تقلبی‌ها دوری می‌کنند، اما می‌دانیم که برخی افراد واقعاً به اعضای *واقعی* تلگرام نیاز ندارند، زیرا آنها فقط برای رشد واقعی به این خریدها اعتماد می‌کنند.

Cibu نیز این را می‌داند، بنابراین علاوه بر اعضای واقعی و ارگانیک تلگرام، اعضای جعلی را نیز برای پر کردن تعداد کانال‌ها یا گروه‌های تلگرام شما پیشنهاد می‌کنند.

قابل درک است که این فالوورهای شبیه سازی شده هزینه کسری دارند، بنابراین باید آن را نیز در نظر گرفت.

در صورت وجود هرگونه ابهام یا سؤال در مورد پیشنهاد، همیشه می‌توانید با پشتیبانی مشتری دوستانه آنها تماس بگیرید و در همه زمان‌ها، 24 ساعت و 7 روز هفته، شفاف‌ سازی یا راه‌حلی کامل دریافت کنید.

علاوه بر این، برای راحتی بیشتر و مانور مالی بیشتر، می توانید از طریق ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم نیز پرداخت کنید.

اعتماد برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین خدمه Cibu برای حفظ روابط باز با مشتریان خود بیش از حد تلاش می کنند.

توصیف صادقانه هر بسته به جزئیات فنی می رود و چیزی را پنهان نمی کند که بعداً شما را از پشت گاز بگیرد.

هر اقدام ایمنی و امنیتی رعایت می شود، بنابراین نباید از آن جهت نگرانی داشت.

همه ما در اینجا به صداقت می پردازیم، بنابراین اگر به دنبال راهی برای خروج از این حلقه هستید و زیاد به کیفیت اعضای تلگرام خود اهمیت نمی دهید، آنها را در نظر داشته باشید.

آنها همچنین می‌توانند به شما در خرید اعضای Discord، لایک‌های OnlyFans، رأی‌های مثبت Reddit، ذخیره‌های اینستاگرام، ساعات تماشای YouTube، و دنبال‌کنندگان و بینندگان Twitch کمک کنند!

10. Adby

Adby متخصص در رشد واقعی رسانه های اجتماعی و فعالیت های ربات برای فریب الگوریتم، هر دو راه را پیش می برد.

فالوورهای واقعی که نرخ تعامل گروه و کانال شما را افزایش می‌دهند و در تلاش‌های کلی در تلگرام شما سهیم هستند؟

آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند.

از سوی دیگر، اگر برای کمک به تثبیت جامعه و دور نکردن کاربران کنجکاو نیاز به فعالیت درک شده دارید، می توانید آنچه را که به دنبالش هستید در Adby نیز بیابید.

یک سرویس ثابت و کارآمد چیزی است که Adby ارائه می دهد و تلگرام شما از درمان کارشناسان آن بدتر نخواهد شد.

شما می توانید از طریق اکانت پی پال آنها خرید خود را انجام دهید و آنها ادعا می کنند که می توانند 1000 نفر واقعی را به عنوان اعضای تلگرام شما با حداقل 2 دلار برای هر بسته دریافت کنند.

باید بگوییم که قیمت بسیار مناسبی دارد!

علیرغم اینکه با اکانت های جعلی نیز دستی دارند، سیاست‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌ای دارند و استفاده از خدمات آن‌ها هرگز حضور شما را در تلگرام به خطر نمی‌اندازد.

هیچ ترسی نداشته باشید، شما ایمن خواهید بود و اطلاعات شما خصوصی خواهد ماند، با ضمانت مادام العمر هم برای خدمات Adby و هم برای امنیت و حریم خصوصی شما.

چرا تلگرام؟

چه کسی چندین سال پیش حدس می زد که چیزی به نام «تلگرام» در میان رسانه های ارتباطی پیشرو در اوایل دهه 2020 باشد؟

احتمالاً هیچ کس، زیرا همه ما تلگرام را با فناوری قبل از اینترنت مرتبط می‌دانیم.

با این حال، تلگرام امروزی، نرم افزاری پیشرفته است که به تقویت مکالمات رایگان و خصوصی در سراسر جهان اختصاص دارد.

به همین دلیل است که در حال حاضر افزایش ممبر تلگرام شما بسیار مهم است.

تلگرام، رسانه اجتماعی منتخب در میان جوامع و گروه‌های نزدیک به هم و گروه‌های مختلف.

همه ما از آن استفاده می‌کنیم، چه به این دلیل که به ما کمک می‌کند همه پیام‌هایمان را در دستگاه‌های مختلف در یک مکان واحد ترکیب کنیم یا به این دلیل که در یک مکالمه فعال با افراد دارای علایق مشابه ما شرکت می‌کنیم.

تلگرام در این زمینه ها برتر است، به طوری که تعداد شرکت کنندگان فعال در یک گروه معین اغلب به عنوان شاخصی برای موفقیت یک شرکت، آژانس، جامعه یا گروه خاص در نظر گرفته می شود.

این وضعیت به راحتی در ذهن فرد قابل تصور است.

تصور کنید که در حال حاضر به دنبال یک نرم افزار نوآورانه مانند جدیدترین صرافی ارزهای دیجیتال، یک سازنده ربات با پتانسیل زیاد، یا یک نقطه ورودی برای دسترسی به کدهای منبع باز خاص هستید.

طبق عرف آنلاین، کسب و کارهای محترم گروه های تلگرامی دارند که از طریق آن با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنند.

بنابراین، تا کنون هیچ پرچم قرمزی وجود ندارد، برنامه نوید می دهد، روی لینکی که شما را به گروه تلگرام آنها هدایت می کند کلیک می کنید و می بینید…

چند ده کاربر مثلا پنجاه. یا حتی بیست.

حالا اگر تا به حال وجود داشته باشد، یک پرچم قرمز است، و اگر می خواهید مشتری جذب کنید، یک نه بزرگ است.

به هر حال، برندی که هیچ جامعه ای پیرامون آن ساخته نشده است چیست؟ به احتمال زیاد ساختگی است، یا حداقل توسط دیگران چنین تصور می شود.

در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید تا حد امکان تعداد ممبر تلگرام داشته باشید. افسوس که اعضای تلگرام (هنوز) روی درختان رشد نمی کنند.

نتیجه

ما می دانیم که حفظ یک جامعه پایدار در تلگرام آسان نیست.

با این حال، سخت ترین بخش رسیدن به آستانه بحرانی در تعداد اعضای کانال/گروه شما است.

چگونه به آنجا برسیم؟

هر یک از ما که سعی کردیم به صورت ارگانیک به آنجا برسیم، می‌دانیم که بدون منبع خارجی به سادگی امکان‌پذیر نیست.

اگر از قبل آن منبع را داشته باشید، حتی در سال 2022 شانس موفقیت دارید.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد.

و بدون آن منبع، ممکن است به خوبی با جاه طلبی های تلگرام خود خداحافظی کنید.

با این حال، یک منبع خارجی وجود دارد که همه ما می توانیم به آن دست پیدا کنیم و از چرخه معیوب عدم محبوبیت خارج شویم.

در خرید فالوور تلگرام از منابع تایید شده مانند این مواردی که برای شما انتخاب کرده ایم شک نکنید.

نیازی به روش‌های آزمون و خطا نیست که با دنبال کردن کورکورانه به دنبال اولین شرکتی که در حین پیمایش، بنر تبلیغاتی را جلوی چشمان شما می‌گذارد، نتایج کم یا خطرات بزرگی را به همراه داشته باشد.

به این موارد بچسبید و آماده هستید. موفقیت همین نزدیکی است.

برای خرید ممبر تلگرام از بین این 10 سایت بهترین همراهی را انتخاب کنید و به سراغ آن بروید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT