سایت مدل سه بعدی

10 سایت مدل سه بعدی 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا می خواهید بدانید بهترین سایت های مدل سه بعدی برای طراحان، فیلمسازان و هنرمندان چیست؟ سایت مدل سه بعدی را در ادامه معرفی کرده ایم.

در اینجا لیستی از 10 بهترین کتابخانه مدل سه بعدی رایگان و پولی وجود دارد – که مجموعه عظیمی از مدل ها را برای همه مجموعه نرم افزارهای اصلی ارائه می دهد: cinema4d،

مدل های 3ds max، مدل های مایا، مدل های مخلوط کن، مدل های fbx و obj، یونیتی، موتور غیرواقعی و موارد دیگر.

سایت مدل سه بعدی Turbosquid

Turbosquid (https://www.turbosquid.com/)

بهترین مجموعه مدل های سه بعدی در جهان برای حرفه ای ها است. مدل‌های سه بعدی آن‌ها توسط توسعه‌دهندگان بازی، آژانس‌های جدید، معماران، استودیوهای جلوه‌های بصری، تبلیغ‌کنندگان و متخصصان خلاق در سراسر جهان استفاده می‌شوند. چه هنرمند سه بعدی باشید چه نباشید، احتمالاً مدل های TurboSquid را صدها بار دیده اید و نمی دانید.

با هر دو مدل سه بعدی رایگان و پولی، می توانید مجموعه وسیعی از مدل ها را برای تعدادی از سیستم های نرم افزاری مختلف نیز دانلود کنید. آنها دارای مدل های 3ds max، mayamodels، cinema 4d، مدل های مخلوط کن، مدل های fbx و obj، unity، unrealengine و غیره هستند.

PixelSquid

PixelSquid (https://www.pixelsquid.com/)

یکی دیگر از سایت / منبع عالی مدل سه بعدی است. شما مدل ها و اشیاء سه بعدی آماده برای طراحی را پیدا خواهید کرد که می توانید به راحتی از آنها در پروژه های سه بعدی خود استفاده کنید.

صفحه قیمت آنها را اینجا ببینید. (https://www.pixelsquid.com/pricing)

سایت مدل سه بعدی Kitbash 3D

آنها هزاران دارایی سه بعدی کلید در دست دارند که به استودیوهای بازی های ویدیویی مانند EA، Ubisoft و Tencent کمک می کند تا جهان های تعاملی و فیلم سازانی مانند Marvel، Netfl ix، Warner Bros، و HBO را برای داستان هایی در جهان هایی که وجود ندارند بسازند.

Cgtrader

Cgtrader (https://www.cgtrader.com/)

یک سایت مدل سه بعدی / کتابخانه مدل عالی برای VR / AR، بازی، پروژه های CG، سرگرمی، چاپ سه بعدی، و یک جامعه حرفه ای 3Ddesigner است. از بین بیش از 1.5 میلیون مدل سه بعدی و همچنین هنرمندان سه بعدی مستقل برای نیازهای پروژه خود انتخاب کنید.

RenderHub

RenderHub (https://www.renderhub.com/)

یک انجمن دوستانه برای 3Dprofessionals، توسعه دهندگان بازی مستقل، کاربران Daz Studio و آماتورها است. مدل های سه بعدی با کیفیت، دانلود رایگان و موارد دیگر را خواهید دید.

RenderHub طیف گسترده ای از دارایی های سه بعدی را ارائه می دهد، از مدل های سه بعدی شخصیت ها، وسایل نقلیه، ساختمان ها، محیط ها، جلوه های صوتی و پلاگین ها.

سایت مدل سه بعدی 3D Export

صادرات سه بعدی (https://3dexport.com/)

یکی از بزرگترین سایت های مدل سه بعدی است که می توانید مدل های سه بعدی، بافت ها، پلاگین ها و چاپ های دیجیتال برای پروژه های CG را خریداری و بفروشید. مدل های 3DM، مدل های سه بعدی رایگان، AR / VR، مدل های چاپ سه بعدی، آموزش های سه بعدی، بافت های CG، HDRI.

Quixel

Quixel (https://quixel.com/)

یکی از بزرگترین کتابخانه‌های دارایی فتوگرامتری جهان و مجموعه ابزارهای همراه است: Megascans، Bridge و Mixer – یک اکوسیستم تولید محتوا قوی برای تولید محتوای سه بعدی با کیفیت بالا را تشکیل می‌دهد. مدل‌های Quixel 3d واقعاً یک کتابخانه دارایی سه بعدی منحصربه‌فرد برای خلاقان و هنرمندان برجسته امروزی در زمینه VFX سینمایی، توسعه بازی و تجسم معماری هستند.

سایت مدل سه بعدی Adobe 3D

Adobe 3D (https://stock.adobe.com/3d-assets)

سایت مدل یک کتابخانه دارایی سه بعدی عالی برای ایجاد صحنه های سه بعدی با جزئیات و واقع گرایی غیرقابل مصالحه برای طراحی، معماری، بازی، جلوه های بصری و موارد دیگر است.

آنها نه تنها تعداد زیادی مدل سه بعدی دارند، بلکه دارای مواد سه بعدی و نورهای سه بعدی نیز هستند.

مدل های سه بعدی Pond5

Pond5 3D (https://stock.adobe.com/3d-assets)

models and assets سایت عالی دیگری برای هزاران مدل سه بعدی قابل تنظیم است. مشابه کتابخانه مدل سه بعدی Adobe، آنها هزاران گزینه برای بازی، vfx و موارد دیگر دارند.

Adobe’s Mixamo

Adobe’s Mixamo (https://www.mixamo.com/#/)

به طور خاص یک کتابخانه مدل سه بعدی است. کاراکترهای سه بعدی را برای بازی، فیلم و غیره متحرک کنید.

پروژه‌های خود را با شخصیت‌های سه‌بعدی، دکل‌های اسکلتی، و انیمیشن‌هایی که برای استفاده در فیلم‌ها، بازی‌ها و تجربه‌های واقعیت مجازی/واقعی آماده هستند، زنده کنید.

از واقع گرایانه تا کارتونی، فانتزی تا علمی تخیلی، یک شخصیت سه بعدی برای همه منظور وجود دارد. هر مدل سه‌بعدی کاملاً بافت‌دار و جعلی ارائه می‌شود تا بتوانید فوراً در پروژه خلاق خود استفاده کنید.

می‌توانید انیمیشن‌های کاراکتر و سه بعدی را در قالب‌های مختلف دانلود کنید که با adobe، cinema 4d، unity، موتور غیرواقعی، مخلوط‌کن و غیره سازگار است.

امیدواریم این مقاله در مورد 10 سایت برتر مدل سه بعدی / کتابخانه مدل های 2023 مفید و کاربردی بوده باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT