سرویس برتر برای استریمر Twitch

5 سرویس برتر برای استریمر Twitch

زمان مطالعه 3 دقیقه

در حالی که امکان پخش در توییچ با استفاده از یک کنسول بازی ویدیویی و اتصال اینترنت کاملاً امکان پذیر است، خدمات شخص ثالث زیادی وجود دارد که نه تنها می تواند کیفیت پخش شما را بهبود بخشد بلکه می تواند آن را برای خود و بینندگانتان بسیار سرگرم کننده تر کند. سرویس برتر برای استریمر Twitch را در ادامه بشناسید.

خرید با پی پال

در اینجا پنج مورد از بهترین خدماتی که استریمرهای Twitch در تمام سطوح باید هنگام پخش جریانی از آنها استفاده کنند، آورده شده است. استفاده از همه آنها رایگان است و ادغام هر یک از آنها نسبتاً آسان است در تنظیم استریم شما چه مبتدی در توییچ باشید و چه حرفه ای پخش کننده.

OBS Studio برای سفارشی کردن جریان شما

OBS Studio برنامه ای است که اکثر پخش کننده های Twitch از آن برای ارتقای سرگرمی خود به سطح بعدی استفاده می کنند. با OBS Studio، پخش‌کننده‌ها می‌توانند مکان وب‌کم و پنجره‌های فیلم بازی ویدیویی خود را تغییر دهند، گرافیک‌ها و پس‌زمینه‌های سفارشی اضافه کنند، و همچنین برای هشدارها و ویجت‌های سفارشی به خدمات شخص ثالث متصل شوند.

یکی از دلایلی که چرا بسیاری از استریمرها ترجیح می دهند از OBS Studio استفاده کنند این است که به کاربران اجازه می دهد یک استریم در سطح واقعا حرفه ای ایجاد کنند. این برنامه از چندین دوربین، طرح‌بندی بصری و انواع افکت‌های انتقال برای جابه‌جایی بین هر تنظیمات پشتیبانی می‌کند. واقعاً می تواند هر کاری را که یک پخش رسانه ای بخواهد انجام دهد.

OBS Studio برای کامپیوترهای شخصی ویندوز و مک در دسترس است و می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت رسمی OBS Studio دانلود کنید.

Stream Labs برای هشدارهای Twitch

اگر تا به حال یک استریم Twitch را با نوتیفیکیشن‌های متحرک تماشا کرده‌اید، احتمالاً Stream Labs را در عمل دیده‌اید. این سرویس رایگان تعدادی ویژگی برای پخش‌کننده‌ها ارائه می‌کند که برای بهبود پخش‌ها طراحی شده‌اند، مانند هشدارها (یا اعلان‌ها)، صفحات کمک مالی، نوارهای پیشرفت اهدا، جعبه‌های انعام، فهرست دنبال‌کنندگان و مشترکان، و جعبه‌های گفتگو.

Stream Labs به پخش‌کنندگان اجازه می‌دهد تمام ویژگی‌های خود را به‌طور کامل سفارشی کنند. برای مثال، هشدارها را می‌توان برای استفاده از یک گیف یا صدای متحرک خاص سفارشی کرد، در حالی که متن و فونت درون جعبه‌های گفتگو را می‌توان تغییر داد تا با زیبایی‌شناسی طراحی کلی پخش‌کننده مطابقت داشته باشد.

راه‌اندازی اکانت Stream Labs کاملاً رایگان است و می‌توان آن را به سادگی با ورود به وب‌سایت Stream Labs با حساب Twitch انجام داد. برای استفاده از هر یک از ویژگی های آن، باید از OBS Studio استفاده کنید. Stream Labs برای کسانی که یک استریم اولیه را مستقیماً از کنسول بازی خود انجام می دهند کار نمی کند.

پی پال برای پذیرش کمک های مالی

پی پال یکی از قابل اعتمادترین روش های ارسال و دریافت پول آنلاین است. خدمات پرداخت نسبتا امن است و در بیش از 200 کشور پذیرفته شده است و 25 شکل مختلف ارز را می پذیرد. پی پال همچنین گزینه های ساده ای را برای دریافت پول از افراد کاملاً غریبه از طریق برنامه های خود و سرویس وب PayPal.me ساده شده در اختیار کاربران قرار می دهد.

به دلیل قابلیت اطمینان و راحتی، PayPal به سرعت تبدیل به یکی از بهترین راه‌ها برای استریمرهای Twitch برای پذیرش کمک‌های مالی بینندگان شده است و ابزاری بسیار توصیه شده برای کسانی است که تازه وارد استریم می‌شوند و به دنبال راهی برای حمایت مالی از سرگرمی خود هستند.

راه اندازی یک اکانت پی پال رایگان است اما محدودیت سنی 18 ساله وجود دارد. پخش‌کنندگان زیر سن قانونی Twitch ممکن است بخواهند از والدین یا قیم اجازه استفاده از اکانت خود را بخواهند که می‌تواند با هم تحت نام بزرگسال قانونی اجرا شود.

Nightbot برای تقویت چت Twitch شما

Nightbot یک سرویس شخص ثالث ویژه است که عملکردهای اضافی را به چت Twitch شما اضافه می کند. نه تنها می‌تواند سطح اعتدال را در چت روم افزایش دهد، بلکه می‌تواند برای برنامه‌ریزی پیام‌های تکرارشونده نیز استفاده شود، به بینندگان اجازه دهد آهنگ‌هایی را برای پخش در پس‌زمینه انتخاب کنند، و حتی برای انتخاب برندگان در طول مسابقه.

Nightbot یک سرویس رایگان است که هر کسی می تواند از طریق وب سایت رسمی Nightbot در آن ثبت نام کند. مسلما یکی از بهترین چیزها در مورد Nightbot این است که به طور کامل بر روی سرور خود میزبانی می شود و نیازی به استفاده از نرم افزارهای اضافی مانند OBS Studio ندارد. این می تواند توسط استریمرهای اصلی کنسول Twitch نیز استفاده شود.

توییتر برای تبلیغ و شبکه سازی

ممکن است توییتر مستقیماً به توییچ متصل نشود، اما این سرویسی است که برای بسیاری از پخش‌کننده‌های توییچ اهمیت حیاتی دارد. این شبکه اجتماعی راهی را در اختیار استریم‌کنندگان قرار می‌دهد که نه تنها با دنبال‌کنندگان و مشترکین موجود در هنگام آفلاین در تماس باشند، بلکه می‌توانند برای تبلیغ کانال خود به بینندگان بالقوه جدید، یادآوری جریان‌های آینده به دنبال‌کنندگان، پاسخ به سؤالات بینندگان و حتی استفاده شوند. برای همکاری های آتی با برندها و صاحبان صنعت ارتباط برقرار کنید.

ایجاد یک اکانت کاربری توییتر تنها چند دقیقه طول می کشد و کاملا رایگان است. همچنین برای نوجوانان و همچنین بزرگسالان باز است. اکثر استریمرها بینندگان را تشویق می‌کنند که در طول یک پخش، آنها را به صورت شفاهی در توییتر دنبال کنند، در حالی که لینکی به اکانت توییتر خود در پروفایل توییچ خود اضافه می‌کنند و نام کاربری خود را در طرح‌بندی Twitch خود نشان می‌دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT