شارژ حساب پی پال اول پرداخت

شارژ حساب پی پال با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

در میان انواع کیف پول الکترونیکی که وجود دارد، پی پال (PayPal) یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای پرداخت ارزی و انتقال ارز به کشورهای خارجی یا برعکس آن است. اما چگونه می‌توان از حساب پی پال استفاده کرد؟ روش‌های شارژ حساب پی پال کدام است؟ در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با مهم‌ترین نکاتی که هنگام استفاده از حساب PayPal باید مد نظر داشته باشید، آشنا کنیم.

فراموش نکنید که برای شارژ پی پال به اولین چیزی که نیاز دارید، خود حساب PayPal است. دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، کاربران ایرانی که در ایران زندگی می‌کنند، قادر به استفاده از این سرویس پرداخت آنلاین نیستند. با این حال شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی، IP ایران را تغییر دهید و وارد سایت PayPal شوید و از خدمات PayPal استفاده کنید که نیاز به وریفای خاص بدون شناسایی هویت شما است.

افتتاح حساب پی پال (Paypal)

به خاطر داشته باشید که وریفای کردن مهم‌ترین کاری است که بعد از افتتاح حساب پی پال باید انجام دهید. در غیر این صورت قادر به استفاده از امکانات حساب مانند انتقال پول از ایران به کشورهای دیگر و یا برعکس نخواهد بود.

از طرف دیگر، اگر حساب پیپال شما وریفای نشده باشد، امنیت آن در کمترین حالت ممکن قرار دارد. پس اگر نمی‌خواهید برای موجودی حسابتان اتفاقی بیافتد، بهتر است که هرچه سریع‌تر آن را وریفای نمایید. شما می‌توانید با استفاده ازخدمات سایت اول پرداخت، درخواست افتتاح حساب پی پال وریفای شده را برای ما ارسال نمایید. افتتاح حساب شما معمولاً چند روز کاری زمان می‌برد.

آموزش شارژ حساب پی پال Paypal

شارژ حساب پی پال (Paypal)

برای افتتاح حساب پی پال شما از یک کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت استفاده می‌شود. شارژ موجود در این کارت‌ها بسته به پلن انتخابی شما متفاوت است که شما می‌توانید از آن برای خرید از سایت‌های مختلف مانند خرید از آمازون ، ثبت نام تافل ،ثبت نام آیلتس و … استفاده کنید.

دقت کنید که موجودی کارت در حساب PayPal شما وجود ندارد. بنابر این برای استفاده از حسابتان، اولین کاری که بعد از وریفای کردنش باید انجام دهید، شارژ پی پال است.

  • برای انجام این کار می‌توانید از طریق منوی بالای سایت، وارد قسمت شارژ حساب پی پال (paypal) شده و درخواستتان را در سایت ثبت کنید و یا وارد حساب کاربری‌تان در سایت ما شوید.
شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت

مهم‌ترین نکات هنگام شارژ پی پال

  • با استفاده از خدمات ارزی اول پرداخت می‌توانید حسابتان را به هر اندازه‌ای که می‌خواهید شارژ کنید.
  • زمانی که درخواست شارژ حساب PayPal را در سایت ثبت می‌کنید، ارز مورد نظرتان را به درستی انتخاب کنید. (اول پرداخت محدودیتی برای شارژ حساب شما با ارزهای مختلف ندارد)
  • اول پرداخت تنها ۵ هزار تومان بابت شارژ حساب پیپال از شما دریافت می‌کند. اما کمپانی PayPal مقدار ۳ درصد از مبلغ شارژ شما را بابت کارمزد از حسابتان کم می‌کند.
  • اگر بلافاصله بعد از افتتاح حساب پی پال وریفای شده، شارژ حسابتان را انجام می‌دهید، بهتر است که مبلغ شارژ زیر ۱۰۰ دلار باشد.
  • در صورتی که از حساب PayPal برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنید، در هر ماه حداکثر ۱۰ تراکنش با ارزش زیر ۲۰۰ دلار داشته باشید. خصوصاً در ماه‌های اولیه‌ای که افتتاح حساب شما انجام شده است.
  • هنگام انتقال ارز با حساب PayPal به هیچ وجه اسمی از ایران نبرید، چرا که حسابتان بلاک می‌شود! پیشنهاد می‌شود که همیشه از VPS برای ورود به حسابتان استفاده نمایید.

همراهان عزیز، نکاتی که در این قسمت در رابطه با شارژ حساب پی پال بیان کردیم، مد نظر داشته باشید تا حساب شما توسط این سرویس لیمیت نشود. رفع لیمیت پی پال در برخی موارد با موفقیت انجام نمی‌شود، پس بهتر است از بروز این اتفاق جلوگیری شود.

امتیاز 4.8/5 - از 282 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT