شروع رالی شیبا

شروع رالی شیبا

زمان مطالعه 2 دقیقه

هنگامی که شیبا اینو [SHIB] با تلاش‌های خود برای بررسی متاورس عمومی شد، برخی از بخش‌های جامعه رمزنگاری آن را به شوخی گرفتند. “چگونه میم توکن بدون کاربرد شناخته شده می تواند بگوید Metaverse بخشی از اهداف آن بوده است؟” خوب، ممکن است تردیدها برطرف نشود زیرا آخرین بروز رسانی SHIB نشان داد که هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. در این پست به شروع رالی شیبا می پردازیم.

خرید شیبا اینو

شروع رالی شیبا

در ساعات اولیه 3 سپتامبر، SHIB اعلام کرد که گامی جسورانه به سوی این مأموریت برداشته است. SHIB از وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که تعداد طرفداران پروژه معبد یا همان Temple که شعارشان “ما همه آن را خواهیم ساخت” (WAGMI) است، در حال افزایش است.

آیا همه ما موفق خواهیم شد؟

با تشریح جزئیات پروژه، بیانیه SHIB نشان داد که چندین طرح معماری از شش شهر مختلف را بررسی کرده است. طرح‌های اولیه نشان داد که SHIB پکن، دهلی نو، ژاپن، هاوایی، آفریقای جنوبی و میانمار را به‌عنوان مکان‌هایی برای الهام گرفتن مشخص کرده است.

با توجه به این پیشنهاد، SHIB خاطرنشان کرد که تایید آن بر عهده جامعه است. در زمان انتشار، به نظر می‌رسد که پاسخ‌های اکثر افراد ShibArmy همخوانی داشته باشد. با این حال بروزرسانی اخیر آنطور که باید سرمایه گذاران را برای خرید شیبا اینو جذب نکرده است تا قیمت آن افزایش یابد.

نگاهی به داده های سایت کوین مارکت کپ نشان داد که SHIB با وجود افزایش حجم به 305.37 میلیون دلار، طی 24 ساعت گذشته 0.17 درصد کاهش یافته است. این الگوی مشابه با نرخ رایت آن بود که 47.19٪ کاهش داشت و در مجموع 69,087,091 توکن SHIB در مدت مشابه سوزانده شد.

بنابراین، سوال این است که آیا همه این اتفاقات با تگ WAGMI مطابقت دارند؟ در حال حاضر، ممکن است مسیر مشخص نباشد. یکی از نکات مثبت این بود که SHIB جایگاه برتر خود را در میان ذخایر نهنگ های اتریوم [ETH] حفظ کرد.

شروع رالی شیبا

شروع رالی شیبا

همچنین ممکن است خیلی زود باشد که عکس های تاثیر پروژه را بخوانیم زیرا هنوز در مراحل اولیه است. علاوه بر این، معیارها در اکوسیستم SHIB با توجه به Santiment کمی متناقض بوده است.

در حالی که آدرس‌های فعال 24 ساعته به 4939 کاهش یافت و جریان آن در یک روز گذشته نیز به 1.9 تریلیون کاهش یافت.

شروع رالی شیبا

شروع رالی شیبا

با این تغییرات شاید به نظر برسد که SHIB آمادگی سبز شدن در روزهای آینده را ندارد. سرمایه گذاران همچنین ممکن است نیاز داشته باشند که حرکت بیت کوین [BTC] را تماشا کنند زیرا می تواند بر حرکت تاثیر بگذارد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT