طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان

5 وب سایت برتر برای طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا در جستجوی مکانی آنلاین برای طراحی بنر هستید؟ طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان را در ادامه با این سایت ها انجام دهید.

اگر وب سایتی دارید و در آن تبلیغات دارید، بنر رایج ترین کلمه برای شما خواهد بود. اما، در مورد طراحی بنر، ممکن است برای بسیاری از ما دشوار باشد. اگر سعی می کنید با استفاده از نرم افزارهای ویرایشی مانند فتوشاپ، پینت و غیره یک بنر طراحی کنید و بهترین ها را دریافت نکنید، جای نگرانی نیست. ما اینجا با 5 وب سایت برتر رایگان و پریمیوم برای شما هستیم تا به راحتی بنر طراحی کنید.

شما می توانید تمام بنرهای ایجاد شده خود را از سایت های داده شده دانلود کنید. اما به خاطر داشته باشید که همه این وب سایت ها رایگان نیستند. یعنی برخی از آنها رایگان و برخی دیگر پریمیوم هستند. با استفاده از این وب سایت ها، طراحی بنرهای آنلاین با لذت و شادی بسیار آسان است. همه این وب سایت ها واقعا جالب هستند و کار شما را آسان می کنند. بنابراین، فقط این وب سایت ها را جابجا کنید و سعی کنید بنر خود را به صورت آنلاین طراحی کنید:

1. طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان Creatopy

Creatopy بهترین و محبوب ترین وب سایت برای طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان است. شما می توانید انواع مختلفی از تبلیغات بنری مانند Flash، GIF و HTML5 و غیره ایجاد کنید. می توانید بنرهای طراحی شده خود را از اینجا دانلود کنید. پس از ایجاد بنر، می توانید پیوندی را با آن ضمیمه کرده و بنر خود را منتشر کنید تا آن را با عموم به اشتراک بگذارید. این سایت یک رابط کاربری بسیار آسان برای طراحی بنر آنلاین در اختیار شما قرار می دهد.

برای شروع ساخت بنر، فقط می توانید با اکانت فیس بوک، اکانت توییتر، اکانت کاربری گوگل، یاهو یا با ثبت نام در BannerSnack وارد شوید و با اکانت موجود آن وارد شوید.

پس از ورود، اندازه های مختلف بنر و قالب های مختلف بنر را مشاهده خواهید کرد. فقط اندازه بنر خود را انتخاب کنید و شروع به ایجاد کنید. همچنین می توانید هر یک از قالب های بنر موجود در BannerSnack را ویرایش کنید و بهترین و متحرک ترین بنر تبلیغاتی را مطابق با خودتان طراحی کنید.

2. Venngage Banner Maker

با سازنده بنر Venngage، می توانید بنرهایی با کیفیت حرفه ای برای پروفایل های رسانه های اجتماعی و پست های وبلاگ خود بسازید. اگر یک کانال YouTube دارید، می توانید بنر کانال YouTube خود را با استفاده از Venngage Banner Maker ایجاد کنید.

3.طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان  Fotor – Banner Maker

همانطور که همه ما می دانیم که Fotor یک ابزار آنلاین رایگان ویرایش عکس است. همچنین این امکان را به شما می دهد که بدون عضویت یا ثبت نام برای وب سایت خود بنر طراحی کنید و به راحتی می توانید بنرهای طراحی شده خود را با یک کلیک کاملا رایگان دانلود کنید. همچنین هیچ لینکی را مانند سایر سایت ها به بنر شما متصل نمی کند. این به سادگی مانند یک ویرایشگر عکس آفلاین عمل می کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

کافیست به لینک مراجعه کنید و ارتفاع و عرض بنر خود را انتخاب کنید و روی Start Now کلیک کنید. بنابراین، با پیوست کردن تصاویر، متون و بسیاری موارد دیگر شروع به ایجاد بنر کنید تا بنر خود را شگفت‌انگیز و متحرک کنید.

4. BannerFans

BannerFans همچنین یک وب سایت رایگان شگفت انگیز برای طراحی بنر آنلاین کاملا رایگان است. این امکان را به شما می دهد که بنرها را طراحی کرده و بدون ورود به وب سایت دانلود کنید. فقط به وب سایت بروید و شروع به ایجاد یک بنر کنید. این یک وب سایت با ویژگی های غنی است که به شما امکان می دهد طرح بندی بنر، متون و فونت ها، سایه ها و جلوه ها، حاشیه و قالب را مدیریت کنید. همچنین می توانید تصویر خود را به عنوان پس زمینه آپلود کنید و همچنین می توانید از هر تصویری به عنوان بخشی از بنر خود استفاده کنید.

همچنین می توانید با ایجاد اکانت کاربری خود در اینجا بنر خود را در پروفایل سایت خود ذخیره کنید. اگر نمی‌خواهید ثبت‌نام کنید، می‌توانید با اکانت‌های فیسبوک، گوگل یا بیشتر خود وارد شوید.

5.طراحی بنر آنلاین به صورت رایگان HTML5Maker

HTML5Maker وب سایت دیگری برای طراحی بنرهای برجسته با انیمیشن است. می توانید بنرهای طراحی شده خود را به صورت رایگان دانلود کنید. با استفاده از این سایت، شما قادر خواهید بود چنین بنر متحرکی را طراحی کنید که شبیه طراحی یک طراح برجسته باشد. بنابراین، شما به هیچ مهارت طراحی حرفه ای نیاز ندارید. کافی است به این سایت بروید و بنرهای برجسته ای برای وب سایت خود ایجاد کنید.

HTML5Maker همچنین به شما این امکان را می دهد که برای دریافت امکانات بیشتر HTML5Maker عضو شوید. با مراجعه به وب سایت می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بچه ها! این لیست جستجوهای کوچک ما در اینترنت است. بنابراین، امیدوارم که شما از این وب سایت ها خوشتان بیاید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT