فروش عکس به صورت آنلاین

نحوه فروش عکس به صورت آنلاین: هر آنچه که باید بدانید 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

ممکن است فکر کنید که سایت های عکاسی استوک مانند Shutterstock ساده ترین راه برای فروش آنلاین کار شما هستند. فروش عکس به صورت آنلاین را در ادامه بررسی کرده ایم.

در حالی که این پلتفرم‌ها فهرست کردن عکس‌های شما و قرار گرفتن در معرض دید را آسان می‌کنند، بسیار رقابتی هستند، بنابراین برای شروع به کسب درآمد به مجموعه‌ای عظیم نیاز دارید.

نقد درآمد ارزی

اکثر سایت‌های عکاسی سهام نیز سهم زیادی از فروش شما می‌گیرند، و برخی حتی هزینه‌هایی را که می‌توانید برای عکس‌های خود دریافت کنید، محدود می‌کنند.

داشتن وب سایت خود به شما امکان کنترل کامل بر کارهای خلاقانه خود را می دهد. ساختن سایت خود هزینه های راه اندازی خود را دارد، اما سرمایه گذاری ارزشمندی است زیرا می توانید اکثر سود حاصل از فروش خود را حفظ کنید.

حتی اگر تجربه قبلی در ساخت وب سایت نداشته باشید، پلتفرم های مبتدی زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند به راحتی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. به عنوان مثال، یک نمونه کار مخصوص عکاسی مانند SmugMug انواع قالب های از پیش ساخته شده را برای انواع عکاسی ارائه می دهد. علاوه بر این، ابزارهای تجارت الکترونیک و مارکتینگ داخلی برای کمک به فروش عکس‌های خود و تبلیغ فروشگاه آنلاین خود دریافت می‌کنید.

چگونه عکس های خود را آنلاین بفروشیم

برای کسب درآمد از فروش آنلاین عکس، ابتدا باید کمی تحقیق و آماده سازی کنید. برای کمک به جذب مشتریان بالقوه، یافتن جایگاه خود و تحقیق در مورد بازار هدف ضروری است. همچنین، باید مسائل حقوقی مربوط به مجوزها و حق چاپ را انجام دهید و هزینه ها را (هم سر وقت و مکرر) ترسیم کنید تا بتوانید بر اساس آن بودجه بندی کنید.

جایگاه و مخاطب هدف خود را مشخص کنید

اگر روی یک جایگاه خاص تمرکز کنید، شانس بسیار بیشتری برای برجسته کردن عکاسی خود خواهید داشت. نکته کلیدی این است که یک سبک متمایز در این کار ایجاد کنید و چرخش خود را روی آن قرار دهید. این می تواند به شما کمک کند برجسته شوید و یک برند به یاد ماندنی بسازید. خواه روی مد، سفر، طبیعت یا غذا تمرکز کنید، ثابت نگه داشتن تمرکزتان به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک حرفه‌ای در جایگاه انتخابی خود شناخته شوید.

شما می توانید یک جایگاه انتخاب کنید و سپس در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید، یا می توانید یک مخاطب هدف پیدا کنید و سپس در یک جایگاه سودآور که شور و شوق شما را شعله ور می کند، وارد شوید. اگر ترجیح می دهید رویکردی مبتنی بر بازار داشته باشید، می توانید با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، آخرین روندها را کشف کنید. به عنوان مثال، Keywords Everywhere (یک برنامه افزودنی مرورگر فریمیوم) به شما امکان می دهد حجم جستجو را برای عبارات مرتبط با عکس های خود تجزیه و تحلیل کنید و موارد مورد تقاضا را شناسایی کنید.

رسیدگی به امور حقوقی

برای فروش امن تصاویر خود به صورت آنلاین، باید از قوانین مربوط به کپی رایت و مجوز آگاه باشید. حتی زمانی که عکس‌های خود را به صورت آنلاین می‌فروشید، همچنان مالک حق نسخه‌برداری آن‌ها هستید. با این حال، با فروش تصاویر خود، به خریدار مجوز می دهید تا از آنها به طرق خاصی استفاده کند.

شما می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع مجوزهایی را می خواهید به عکس های خود ضمیمه کنید. در اینجا رایج ترین گزینه ها وجود دارد:

. استفاده شخصی – خریداران می توانند از عکس شما برای مقاصد غیرتجاری استفاده کنند

. استفاده تجاری – خریداران می توانند از عکس شما در تبلیغات استفاده کنند

. استفاده از تحریریه – اجازه استفاده از عکس شما در روزنامه ها، مجلات و سایر نشریات

. استفاده از خرده فروشی – حق استفاده از عکس خود در محصولات فیزیکی

. حقوق انحصاری – خریدار تنها کسی است که می تواند از عکس شما استفاده کند

. حقوق بدون حق امتیاز – خریداران می توانند تعداد نامحدودی از عکس شما استفاده کنند

هزینه ها را محاسبه کنید

مهم است که برنامه‌ای طراحی کنید که تمام هزینه‌های شما، از تجهیزات دوربین گرفته تا هزینه‌های اشتراک فروشگاه آنلاین شما را در نظر بگیرد. همچنین، به خاطر داشته باشید که برای ثبت نام دامنه سفارشی برای فروشگاه آنلاین خود نیز باید هزینه ای بپردازید، که در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پلتفرم مناسب برای فروش عکس های خود را انتخاب کنید

چه یک عکاس آماتور یا حرفه ای باشید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید و بفروشید. یکی از گزینه ها استفاده از یک پلتفرم تخصصی، مانند یک بازار آنلاین از پیش ساخته شده است. همچنین می توانید در رسانه های اجتماعی بفروشید یا فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.

پلتفرم های تخصصی شامل سایت های عکاسی سهام مانند Shutterstock یا بازارهای آنلاین مانند Etsy هستند. فروش عکس‌های شما بر روی پلتفرم‌های آماده می‌تواند راحت باشد زیرا آنها هاستینگ وب و تلاش‌های مارکتینگ را برای شما انجام می‌دهند. سایت‌های عکاسی استوک کارهای شما را در معرض دید قرار می‌دهند و دسترسی وسیع آنها می‌تواند یافتن مشتری را برای شما آسان‌تر کند.

از سوی دیگر، بازارهای آنلاین نیز محدودیت های عمده ای دارند. بسیاری از سایت‌های عکاسی استوک از عکس‌های شما می‌خواهند که قوانین خاصی را در مورد وضوح تصویر، تم‌ها و حتی نوع تجهیزاتی که استفاده می‌کنید رعایت کنند. همچنین، سایت‌های سهام به شما اجازه نمی‌دهند قیمت‌های خود را تعیین کنید، و اغلب کاهش زیادی از سود شما را می‌گیرند. برخی حتی ممکن است نیاز به انحصار داشته باشند، به این معنی که شما نمی توانید عکس های خود را در جای دیگری بفروشید.

علاوه بر این، پلتفرم‌های عکاسی استوک می‌توانند فرآیند تأیید دقیقی داشته باشند. به عنوان مثال، Shutterstock از شما می‌خواهد که 10 عکس (با حداقل 7 مورد تایید شده) ارسال کنید تا بتوانید در سایت خود بفروشید.

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر نحوه مارکتینگ و فروش عکس های خود به صورت آنلاین داشته باشید، می توانید فروش را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی امتحان کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید عکس‌های خود را در اینستاگرام بفروشید، می‌توانید یک اکانت خرید اینستاگرام ایجاد کنید که شامل کاتالوگ محصولات می‌شود. می‌توانید قیمت‌ها را تنظیم کنید و توضیحاتی درباره محصولات خود اضافه کنید و همچنین آنها را در استوری اینستاگرام تبلیغ کنید.

اما در حالی که فروش در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شروع است، شما گزینه های زیادی برای سفارشی کردن ویترین فروشگاه آنلاین خود و متمایز کردن آن ندارید.

تنها با ساختن فروشگاه آنلاین خود، کل بسته را دریافت خواهید کرد. نه تنها می توانید ویترینی ایجاد کنید که با سبک و برند شما مطابقت داشته باشد، بلکه این گزینه را نیز خواهید داشت که لینک های رسانه های اجتماعی را برای تبلیغات متقابل به سایت خود اضافه کنید. SmugMug به شما امکان می دهد عکس های خود را مستقیماً در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید.

همچنین شایان ذکر است که SmugMug یک ابزار اختیاری مدیریت فایل RAW را با هزینه اضافی ارائه می دهد که روند انتشار عکس های RAW را در سایت شما ساده می کند. این یک راه حل قابل اعتمادتر ذخیره سازی نسبت به هارد دیسک است (که ممکن است خراب شود)، و شامل ابزارهای تشخیص تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است، بنابراین می توانید به راحتی هر عکسی را پیدا کنید.

به شما نشان خواهیم داد که چگونه با ایجاد یک فروشگاه عکاسی در SmugMug، با دستورالعمل های گام به گام، عکس های خود را آنلاین بفروشید. نکته مهم در مورد SmugMug این است که یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد، بنابراین می توانید ویژگی های آن را بدون خطر آزمایش کنید.

یک نام خوب برای فروشگاه اینترنتی عکاسی خود انتخاب کنید

یکی دیگر از بخش‌های مهم در یادگیری نحوه فروش تصاویر آنلاین، ایجاد یک نام عالی برای فروشگاه شما است. نام فروشگاه شما همچنین به عنوان پایه و اساس نام دامین شما عمل می کند – یک نام منحصر به فرد که به عنوان آدرس خانه سایت شما در اینترنت عمل می کند.

نام دامین از یک نام وب سایت و یک پسوند نام دامین مانند “.com” تشکیل شده است. این اولین قدم در ایجاد حضور آنلاین است و به موتورهای جستجو کمک می کند شما را پیدا کنند. همچنین این یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان در مورد کسب و کار شما به آن توجه می کنند و می تواند به شما کمک کند تا اعتبار کسب کنید و برند خود را ایجاد کنید.

یک نام دامین خوب برای یک فروشگاه آنلاین عکاسی باید خاص و برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. برای مثال، اگر یک عکاس مد هستید، ممکن است بخواهید با برندها و طراحان زیبایی صحبت کنید. یا اگر یک عکاس هنرهای زیبا هستید، ممکن است سعی کنید مجموعه‌داران هنری یا متصدیان کتاب‌های هنری را جذب کنید. سعی کنید نام دامین خود را کوتاه، با املای آسان و متمایز کنید.

اگر در انتخاب نام دامین به راهنمایی نیاز دارید، SmugMug با یک ارائه دهنده دامین همکاری کرده است تا به شما در انتخاب و تنظیم دامین سفارشی خود در چند مرحله آسان کمک کند. اگر دامین خاصی که به دنبال آن هستید گرفته شود، ارائه دهنده دامین گزینه های جایگزینی را ارائه می دهد که مطابقت نزدیکی دارند. شما هزینه دامین را جدا از اشتراک خود پرداخت می کنید، اما هزینه سالانه آن کم است.

فروشگاه عکاسی خود را سفارشی کنید

تنها با چند کلیک می‌توانید با SmugMug یک اکانت راه‌اندازی کنید – تنها چیزی که برای شروع به کار نیاز دارید آدرس ایمیل خود است. SmugMug همچنین از شما در مورد برنامه های تجاری خود می پرسد تا ابزارهای مناسب برای ساخت وب سایت عکاسی خود را در اختیار شما قرار دهد.

پس از انتخاب ویژگی‌های مورد نظر خود، SmugMug از شما می‌خواهد که یک قالب (که همان «طراحی» است) برای وب‌سایت خود انتخاب کنید. SmugMug دارای 26 قالب زیبا و پاسخگو برای موبایل است که برای انواع عکاسی، از پرتره و محصول گرفته تا منظره و مسافرت مناسب است.

همه الگوهای SmugMug تمایل دارند در سمت مینیمالیستی قرار بگیرند و به عکس‌های شما اجازه می‌دهند در مرکز قرار بگیرند. سبک‌های ناوبری مختلف (به عنوان مثال چسبناک یا شفاف)، و همچنین طرح‌بندی‌های گالری‌های متعدد، مانند نمایش اسلاید و چرخ و فلک را خواهید دید.

قبل از شروع استفاده از هر قالبی می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید. و اگر بعداً نظر خود را تغییر دادید، نگران نباشید – SmugMug به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید بدون از دست دادن ویرایش‌های خود، بین طرح‌ها جابه‌جا شوید.

وقتی طرحی را انتخاب کردید، وقت آن است که اولین گالری خود را ایجاد کنید. SmugMug به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای نامحدود و هر محتوای اضافی سایت مانند لوگو و لینک های رسانه‌های اجتماعی خود را آپلود کنید. همیشه می توانید این موارد را بعداً در قسمت سفارشی سازی سایت اضافه کنید.

وقتی آپلود عکس های خود را تمام کردید، SmugMug شما را به صفحه اصلی سایتتان می برد. SmugMug دارای یک رابط بصری است و مکان یابی و استفاده از تمام ویژگی های آن آسان است. نوار بالا حاوی ابزارهایی است که برای سازماندهی گالری ها و فروش آثار خود نیاز دارید، از جمله بخش کتابخانه، که در آن می توانید رسانه خود را بر اساس تاریخ مشاهده و فیلتر کنید. تب Customize Design در گوشه سمت راست بالا به شما امکان می دهد رنگ ها، فونت ها و طرح بندی سایت خود را تغییر دهید.

وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‌شود، SmugMug گزینه‌های طراحی زیادی را برای متمایز کردن سایت عکاسی شما ارائه می‌دهد. می‌توانید از میان تم‌های مختلف که شامل پالت‌های رنگی، فونت‌ها، بافت‌ها و الگوهای مختلف هستند، انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید با افزودن ویدیو یا نمایش اسلاید، به پس‌زمینه صفحه اصلی خود شخصیت بیافزایید.

علاوه بر رنگ ها و فونت ها، SmugMug به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را با کشیدن و انداختن بلوک های محتوا به صفحه تغییر دهید. می‌توانید بلوک‌هایی را برای متن، نقشه‌ها، تقویم‌ها، رویدادهای ویژه و موارد دیگر اضافه کنید.

SmugMug همچنین دارای نرم افزار ویرایش داخلی است که به شما امکان می دهد عکس های فردی را سفارشی کنید. می‌توانید عنوان، شرح، واترمارک، و جلوه‌های رنگی را از جمله موارد دیگر اضافه کنید.

عکس های خود را به عنوان محصولات اضافه کنید

SmugMug دارای قابلیت تجارت الکترونیک داخلی است، به این معنی که شما مجبور نیستید یک بخش فروشگاه را به سایت خود اضافه کنید. در عوض، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروش آنلاین را فعال کنید و بازدیدکنندگان می‌توانند روی هر تصویری در سایت شما کلیک کنند تا گزینه‌های خرید را ببینند.

برای فعال کردن تجارت الکترونیک، باید به ابزار فروش در داشبورد خود بروید و یک لیست قیمت برای عکس‌های خود ایجاد کنید. اگر در این زمینه تازه کار هستید، SmugMug ساختار قیمت گذاری را پیشنهاد می کند که حاشیه های رقابتی را در مقابل سود بالاتر متعادل می کند.

چه بخواهید از توصیه های SmugMug پیروی کنید یا لیست قیمت خود را ایجاد کنید، تنظیم گزینه ها آسان است. شما باید نوع محصولاتی را که می خواهید بفروشید (چاپ، دانلود، کارت هدیه و غیره) انتخاب کنید، حاشیه سود و ارز خود را تعیین کنید، و آماده هستید. همچنین، می توانید یک ساختار قیمت گذاری خاص را برای کل سایت یا فقط یک گالری خاص اعمال کنید.

هنگامی که لیست قیمت خود را تنظیم کردید، بازدیدکنندگان می توانند روی هر عکسی که در ساختار قیمت گذاری شما پوشش داده شده است کلیک کنند تا آن را خریداری کنند. آنها می توانند از اندازه های مختلف چاپ و انواع قاب ها انتخاب کنند، همچنین عکس انتخابی خود را روی لیوان، پد موس، جاکلیدی و موارد دیگر چاپ کنند.

ناگفته نماند که عکس های شما باید بهترین ظاهر را داشته باشند تا بتوانند مشتریان احتمالی را جذب کنند. مطمئن شوید که عکس های خود را با وضوح کامل آپلود کنید، به خصوص اگر قصد فروش چاپ دارید. علاوه بر این، سعی کنید تصاویر با کیفیت بالا را با کپی به همان اندازه موثر همراه کنید. می توانید از عناوین و شرح عکس ها برای توصیف عکس های خود استفاده کنید تا آنها را جذاب تر کنید.

تنظیمات فروشگاه و اطلاعات پرداخت خود را به روز کنید

می‌توانید با کلیک کردن روی آیکون پروفایل در گوشه سمت راست بالای داشبورد خود و انتخاب تنظیمات اکانت از منوی کشویی، به همه اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود دسترسی پیدا کرده و به‌روزرسانی کنید. در آنجا می توانید آمار فروش خود را مشاهده کنید، تنظیمات حریم خصوصی و اطلاعات پرداخت را به روز کنید، مخاطبین را اضافه کنید و موارد دیگر.

وقتی صحبت از پرداخت هزینه اشتراک شما می شود، SmugMug تمام کارت های اعتباری اصلی، از جمله Visa، MasterCard، American Express و Discover را می پذیرد.

مشتریان شما می توانند با استفاده از PayPal هزینه عکس های شما را پرداخت کنند. داشتن قابلیت پذیرش پرداخت از طریق کیف پول دیجیتالی مانند پی پال که در سطح جهانی در دسترس است، به شما این امکان را می دهد که یک پایگاه مشتری بین المللی ایجاد کنید.

فروشگاه اینترنتی عکاسی خود را پیش نمایش و راه اندازی کنید

قبل از اینکه فروشگاه آنلاین خود را منتشر کنید، مهم است که تمام ویژگی های سایت خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. برای بررسی اینکه آیا محتوا به درستی نمایش داده می شود، باید پیش نمایش سایت خود را در صفحه نمایش دسکتاپ و تلفن همراه مشاهده کنید. همچنین مطمئن شوید که لینک های ناوبری، دکمه‌ها، ابزارهای جستجو، ویژگی‌های تجارت الکترونیکی مانند پرداخت آنلاین و هر چیز دیگری را که به یک تجربه خرید یکپارچه برای مشتریان شما کمک می‌کند، آزمایش کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که فروشگاه آنلاین شما احتمالاً حاوی تعداد زیادی تصویر است، باید تست سرعت را برای اطمینان از بارگیری سریع آن انجام دهید. می توانید ابزاری مانند PageSpeed ​​Insights را امتحان کنید تا تجزیه و تحلیل دقیقی از سرعت بارگذاری وب سایت خود داشته باشید. PageSpeed ​​Insights همچنین فرصت هایی را برای بهبود زمان بارگذاری پیشنهاد می کند.

فروشگاه اینترنتی عکاسی خود را تبلیغ کنید

بهترین و ساده ترین راه برای یافتن مشتریان بالقوه برای یک عکاس، تبلیغ وب سایت خود در رسانه های اجتماعی است. SmugMug گزینه های اشتراک گذاری متنوعی را ارائه می دهد تا به شما در ایجاد و جذب مخاطبان خود کمک کند.

علاوه بر نمایش آیکون های رسانه های اجتماعی در صفحه اصلی سایت شما، SmugMug همچنین به شما و بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد تا به راحتی لینک های عکس ها یا گالری های فردی را در فیس بوک، توییتر و سایر سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید. بازدیدکنندگان همچنین می توانند نظرات خود را در وب سایت شما ارسال کنند.

SmugMug همچنین به شما امکان می دهد وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید. علاوه بر نام‌گذاری تصاویر و گالری‌ها، می‌توانید توضیحات متا را تغییر دهید و کلمات کلیدی را برای کمک به رتبه‌بندی فروشگاه آنلاین خود در نتایج جستجو درج کنید.

به طور کلی، تبلیغ فروشگاه اینترنتی عکاسی شما یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نیاز به زمان، تلاش و برنامه ریزی دقیق دارد. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید یا زمان کافی ندارید، می توانید یک متخصص را برای کمک به تبلیغ فروشگاه خود استخدام کنید. برخی از فریلنسرها برای امرار معاش فروشگاه های آنلاین می سازند و تبلیغ می کنند و خدمات ارزشمندی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند.

فروش تصاویر آنلاین آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنید

ساخت یک فروشگاه آنلاین برای فروش عکس به معنای گرفتن تعدادی تصمیم مهم است. پیدا کردن یک نام فروشگاهی قانع کننده، انتخاب پلتفرم برای فروش، سفارشی کردن فروشگاه خود برای نشان دادن نام تجاری شما – و در نهایت، تبلیغ آن – همگی نیازمند بررسی دقیق هستند.

یک برنامه بلندمدت موفق باید رشد کسب و کار شما را در نظر بگیرد. به همین دلیل است که شما یک سازنده وب سایت می خواهید که ارتقاء آن را در صورت نیاز آسان می کند. همچنین باید وب سایت خود را با محتوای جدید به روز نگه دارید، و همچنین معیارهای وب سایت خود را برای شناسایی مناطقی که نیاز به بهبود دارند، ردیابی کنید.

با این حال، اولین و مهمترین مرحله ایجاد یک وب سایت عکاسی ساده است که در آن بتوانید تصاویر خود را به نمایش بگذارید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید. سازندگان وب سایت عکاسی تخصصی مانند SmugMug به شما امکان می دهند یک سایت عکاسی اولیه را در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنید، حتی اگر قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده باشید. سپس، همانطور که تجارت شما رشد می کند، می توانید به طور مداوم فروشگاه خود را اصلاح کنید.

سوالات متداول

بهترین وب سایت برای فروش عکس در کدام سایت است؟

وب‌سایت‌های عکاسی استوک گزینه‌های بسیار محبوبی برای فروش آنلاین عکس‌ها هستند، اما محدودیت‌هایی دارند، مخصوصاً وقتی صحبت از آزادی خلاقانه و قیمت‌گذاری به میان می‌آید. ساختن وب سایت خود به شما فرصتی برای توسعه و تقویت برند خود می دهد. به عنوان مثال، یک پلتفرم عکاسی مانند SmugMug ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای را آسان می کند که با همه کانال های رسانه های اجتماعی شما یکپارچه می شود.

چه نوع عکس هایی بیشترین فروش را دارند؟

برخی از عکس هایی که معمولاً تقاضای زیادی دارند شامل پرتره های خانواده ها و افراد، عکس های سر، تصاویر عروسی و صحنه های آرامش بخش از طبیعت است. این مهم است که در بازار تحقیق کنید و ببینید کدام موضوعات محبوب هستند، زیرا می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان مورد نظر خود را پیدا کنید.

چگونه یک فروشگاه آنلاین در SmugMug ایجاد می کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای آزمایش رایگان SmugMug ثبت نام کنید. سپس، عکس های خود را آپلود کنید، طرح قالب دلخواه خود را انتخاب کنید و قابلیت تجارت الکترونیک را فعال کنید. با سفارشی کردن طراحی سایت و افزودن گالری ها، لوگو و زیرنویس برای عکس های خود، فرصتی خواهید داشت که فروشگاه خود را اصلاح کنید.

یک نام دامین خوب برای فروشگاه اینترنتی عکاسی چیست؟

یک نام دامین خوب برای سایت های عکس باید کوتاه، به یاد ماندنی و برای مخاطبان هدف شما باشد. اگر ایده‌هایتان تمام شد، SmugMug می‌تواند به شما کمک کند یک نام دامین پیدا کنید و آن را با قیمت پایین به فروشگاه خود متصل کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT